Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Postad
Jens: måste man ha den där prylen som styr i move till ps3 eller räcker det med den där bollpinnen :)?

Räcker med bollpinnen men man ska helst ha två för att kunna lira Gladiatorduell och bågskytte.

Så satans mycket mer exakt än wii. Det är helt perfekt kontroll, känns nästan FÖR bra. Man försöker "kompensera" eftersom man tror att kontrollen ska missa ett move men den gör aldrig det så det är helt onödigt med övertydliga rörelser etc. Den känner av minsta lilla. :-D

Tänkte använda kontrollen till R.U.S.E också (strategispel) då den fungerar precis som en muspekare.

Playstation Move rekommenderas varmt!

Postad
Agreed. Köpte det plus Get the Party Started till lilltjejen så nu står hon och vevar framför tvn på kvällarna. Fan, kidsen har fränare prylar nuförtiden.

Du fick in ordet du besluta använda oftare... Sweet.

Postad

Borde dyka upp ett starterpack i brevlådan idag, glömde såklart att köpa spel till så demosarna får räcka ett par dagar då min lokala spelförsäljare finns 4mil bort....

Postad
Jämför du då med wii motion plus? Den gör ju en enorm skillnad.

Jag utgår ifrån att Move slår Motion Plus med hästlängder. Dels eftersom jag har läst det i samtliga recensioner och dels eftersom Move läser av kontrollen i 3D medan Wii bara läser av i 2D (enligt tidningen Playgamer).

Har inte spelat mycket Wii men har ett antal timmar under bältet iaf och skillnaden är enorm. Går inte ens att jämföra.

Postad
Agreed. Köpte det plus Get the Party Started till lilltjejen så nu står hon och vevar framför tvn på kvällarna. Fan, kidsen har fränare prylar nuförtiden.

+1

Lekte du också med kottar som barn?

Postad
Kottar? Kottar?! KOTTAR!!!??

Jo , alltså, grannens ungar berättade att de hade hört talas om någon som fick leka med kottar. Jag kunde naturligtvis inte fråga mer eftersom jag höll på att slicka E4:an ren.

Postad
Jag utgår ifrån att Move slår Motion Plus med hästlängder. Dels eftersom jag har läst det i samtliga recensioner och dels eftersom Move läser av kontrollen i 3D medan Wii bara läser av i 2D (enligt tidningen Playgamer).

Har inte spelat mycket Wii men har ett antal timmar under bältet iaf och skillnaden är enorm. Går inte ens att jämföra.

Fair enough.

Nån som vill köpa ett wii med motion plus-kontroller?

Postad
Nä, bara kontrollerna! :-)

Och jag kan vara intressent på Wii:t ;)

Har Motion Plus-kontroller och ett gäng spel, men inget Wii. Brukar låna brorsans eller sambons systers när vi ska lira :P

Postad
Jag ska genast skvallra för frugan!! :shock:

chill-pill.jpg

;-)

----------------------------------------------------

Domarens min går från huh-->wtf-->ohlalaa

*edit*

Dagens Look a Like

Mario Vargas Llosa

ljung_15457605.jpg

Martin Ljung

1.2164797TS1286449765735_defaultImage.jpg

Postad

Lördag morgon och man har redan hunnit avnjuta frulle-smoothie och två koppar kaffe (note to self - kaffet är slut, köp mer kaffe).

Crappy, hur gick det igår?

Var det nu på torsdag det var par-turre på CC? Jag är på om vi blir ett gäng.

Postad
crappy kom 5a el 6a för en $5xx nånting om jag inte minns helt fel. Var lite trött där
Gott, det var han fan värd. Synd att det inte höll hela vägen...

Torsdag 4/11, kl 18 | Twin Poker

Ääääh, det är ju länge tills dess... Ska vi köra femhunkan nästa fredag kanske?

Postad
crappy kom 5a el 6a för en $5xx nånting om jag inte minns helt fel. Var lite trött där

Korrekt 6:a

Gott, det var han fan värd. Synd att det inte höll hela vägen...

Tack Tack

Ääääh, det är ju länge tills dess... Ska vi köra femhunkan nästa fredag kanske?

Fel fakking helg igen!!!:evil:

Postad
Korrekt 6:a

Fel fakking helg igen!!!:evil:

Alltså, du får fanken göra ett permanent helgbyte med kidsens mor, det här håller inte i längden!

Apropå nåt helt annat så gör vi väl om det ikväll igen då och hoppas att du är på en roll :-)

• Skapa nytt...