Skanke Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Jens: måste man ha den där prylen som styr i move till ps3 eller räcker det med den där bollpinnen ?
Jennez Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Jens: måste man ha den där prylen som styr i move till ps3 eller räcker det med den där bollpinnen ? Räcker med bollpinnen men man ska helst ha två för att kunna lira Gladiatorduell och bågskytte. Så satans mycket mer exakt än wii. Det är helt perfekt kontroll, känns nästan FÖR bra. Man försöker "kompensera" eftersom man tror att kontrollen ska missa ett move men den gör aldrig det så det är helt onödigt med övertydliga rörelser etc. Den känner av minsta lilla. Tänkte använda kontrollen till R.U.S.E också (strategispel) då den fungerar precis som en muspekare. Playstation Move rekommenderas varmt!
TotalFarsa Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Agreed. Köpte det plus Get the Party Started till lilltjejen så nu står hon och vevar framför tvn på kvällarna. Fan, kidsen har fränare prylar nuförtiden.
miata91 Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Agreed. Köpte det plus Get the Party Started till lilltjejen så nu står hon och vevar framför tvn på kvällarna. Fan, kidsen har fränare prylar nuförtiden. Du fick in ordet du besluta använda oftare... Sweet.
Skanke Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Borde dyka upp ett starterpack i brevlådan idag, glömde såklart att köpa spel till så demosarna får räcka ett par dagar då min lokala spelförsäljare finns 4mil bort....
Saint_Bjorn Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Så satans mycket mer exakt än wii. Jämför du då med wii motion plus? Den gör ju en enorm skillnad.
Jennez Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Jämför du då med wii motion plus? Den gör ju en enorm skillnad. Jag utgår ifrån att Move slår Motion Plus med hästlängder. Dels eftersom jag har läst det i samtliga recensioner och dels eftersom Move läser av kontrollen i 3D medan Wii bara läser av i 2D (enligt tidningen Playgamer). Har inte spelat mycket Wii men har ett antal timmar under bältet iaf och skillnaden är enorm. Går inte ens att jämföra.
hubbahubba Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Agreed. Köpte det plus Get the Party Started till lilltjejen så nu står hon och vevar framför tvn på kvällarna. Fan, kidsen har fränare prylar nuförtiden. +1 Lekte du också med kottar som barn?
TotalFarsa Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 +1Lekte du också med kottar som barn? Kottar? Kottar?! KOTTAR!!!??
hubbahubba Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Postad 6 Oktober , 2010 Kottar? Kottar?! KOTTAR!!!?? Jo , alltså, grannens ungar berättade att de hade hört talas om någon som fick leka med kottar. Jag kunde naturligtvis inte fråga mer eftersom jag höll på att slicka E4:an ren.
Saint_Bjorn Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Postad 6 Oktober , 2010 Jag utgår ifrån att Move slår Motion Plus med hästlängder. Dels eftersom jag har läst det i samtliga recensioner och dels eftersom Move läser av kontrollen i 3D medan Wii bara läser av i 2D (enligt tidningen Playgamer). Har inte spelat mycket Wii men har ett antal timmar under bältet iaf och skillnaden är enorm. Går inte ens att jämföra. Fair enough. Nån som vill köpa ett wii med motion plus-kontroller?
MikeTime Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Postad 6 Oktober , 2010 Fair enough. Nån som vill köpa ett wii med motion plus-kontroller? Nä, bara kontrollerna!
Kelvin Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Postad 7 Oktober , 2010 Nä, bara kontrollerna! Och jag kan vara intressent på Wii:t Har Motion Plus-kontroller och ett gäng spel, men inget Wii. Brukar låna brorsans eller sambons systers när vi ska lira
TotalFarsa Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Postad 7 Oktober , 2010 Seriöst, jag vill ha sex med hennes hjärna. http://svtplay.se/v/2174393/gomorron_sverige/maria_str_mme_del_1?sb,p119636,6,f,-1
Liza Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Postad 7 Oktober , 2010 Seriöst, jag vill ha sex med hennes hjärna. http://svtplay.se/v/2174393/gomorron_sverige/maria_str_mme_del_1?sb,p119636,6,f,-1 Jag ska genast skvallra för frugan!!
jm_j Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Postad 7 Oktober , 2010 Seriöst, jag vill ha sex med hennes hjärna. http://svtplay.se/v/2174393/gomorron_sverige/maria_str_mme_del_1?sb,p119636,6,f,-1 Ha inte sönder hennes hjärna bara, vill ha både hjärnan och kroppen kvar i bra skick. Jag ska genast skvallra för frugan!! Fia till en ordentlig catfight mellan norskorna snälla. Skulle bli bättre drag på forumet då.
TotalFarsa Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Postad 7 Oktober , 2010 Jag ska genast skvallra för frugan!! ---------------------------------------------------- Domarens min går från huh-->wtf-->ohlalaa *edit* Dagens Look a Like Mario Vargas Llosa Martin Ljung
TotalFarsa Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Lördag morgon och man har redan hunnit avnjuta frulle-smoothie och två koppar kaffe (note to self - kaffet är slut, köp mer kaffe). Crappy, hur gick det igår? Var det nu på torsdag det var par-turre på CC? Jag är på om vi blir ett gäng.
sandsater Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 crappy kom 5a el 6a för en $5xx nånting om jag inte minns helt fel. Var lite trött där
TotalFarsa Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 crappy kom 5a el 6a för en $5xx nånting om jag inte minns helt fel. Var lite trött därGott, det var han fan värd. Synd att det inte höll hela vägen... Torsdag 4/11, kl 18 | Twin Poker Ääääh, det är ju länge tills dess... Ska vi köra femhunkan nästa fredag kanske?
Crappy Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 crappy kom 5a el 6a för en $5xx nånting om jag inte minns helt fel. Var lite trött där Korrekt 6:a Gott, det var han fan värd. Synd att det inte höll hela vägen... Tack Tack Ääääh, det är ju länge tills dess... Ska vi köra femhunkan nästa fredag kanske? Fel fakking helg igen!!!
TotalFarsa Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Korrekt 6:a Fel fakking helg igen!!! Alltså, du får fanken göra ett permanent helgbyte med kidsens mor, det här håller inte i längden! Apropå nåt helt annat så gör vi väl om det ikväll igen då och hoppas att du är på en roll
dandelion169 Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7929458.ab haha, wtf?
Recommended Posts