Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Från annan tråd, om boende i Malmö:

 

Ja, i Lund.

 

Men för att vara lite allvarlig, så stort är inte Malmö, och är det jobb det gäller (vilket jag antar) så kan man bo lite varstans. Lokaltrafiken är god och ska man ändå bara sova i lyan så är iaf min filosofi att hellre satsa på ngt billigt än centralt.

 

WTF, det där går ju tvärt emot din "stekiga livsstil", där du ska bo på så jävla flådigt hotell på strippen i stället för på Orleans (som exempel).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

WTF, det där går ju tvärt emot din "stekiga livsstil", där du ska bo på så jävla flådigt hotell på strippen i stället för på Orleans (som exempel).

 

Ja, nu menade jag ju inte att man skulle bo i Rosengård. I övrigt är Malmö en jävla rövarhåla och hur mycket du än betalar så bor du fortfarande i just Malmö.

 

Ungefär som att överväga om man ska sova under en gran eller tall om man ändå måste bo i skogen alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja. Har tydligen fått tillbaks ett par $ från lite DoN-grind på Stars (vilket jag slutade med för flera månader sen) efter att några colludat. Nice...

 

Hur mycket fick du? Senast jag kollade var folk skitarga för att Stars bara gav tillbaka en piss i havet av vad spelarna förlorat och Stars vunnit på fusket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska vi se:

Stars

Tilt

24h

Cherry

Martinspoker

WilliamHill

Betsson

Betway

GNUF

Paf

Betfair

Parbet

Expekt

PokerTime

5050poker

Ladbrokes

Titan

PaddyPower

Everest

Bwin

 

De flesta av ovanstående mer än en gång vardera. Har säkert glömt några på vägen också. Micke Johansson från Skåne är nog snäppet vassare ändå.

Kom på några sajter till
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Himla tur att du varnade oss ;-)
Men seriöst. Led verkligen med Adrien Brody för vad han tvingades utstå i filmen. När jag tänker efter led jag nog lite med mig själv för att jag såg färdigt skiten...

 

Hade lite N.W.A i lurarna imorse. Bra grejer.

 

 

Började läsa Jo Nesbös senaste imorse på tåget. Pansarhjärta. Inledningen gjorde mig icke besviken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. The Empire strikes back

2. Min första tanke var Contact av någon anledning, trots att jag aldrig sett filmen...

3. Big trouble in little China

4. Gissar bara på Dr Who, trots att jag inte sett det heller :P

5. Batman

6. Batman (Dark Knight?)

7. Det

8. Indiana Jones och de Fördömdas tempel

9. Mad Max 2

10. Ghostbusters

11. The Empire strikes back

12. Aliens

13. Monstret från den blå lagunen

14. Taxi Driver

 

Gissar lite ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

madmax/conan, ghost busters o ailien igen lite längre upp??

 

Jag är sämst på filmer och sånt. Ska för övrigt gå på bio ikväll. Inception. Första biofilmen som ses senaste året...

 

Jag vet inte vad inception handlar om (vill inte heller veta =)). Jag minns inte min förra film jag såg eller vad den handlade om. Om 1månad minns jag inte denna film heller. När jag ska försöka somna ikväll kommer jag få svara på frågor hur...

 

Sambon: "jack killinan, killen i vit jacka, hur kunde han vara med där vid bussen när han nyss var i new york"

 

John: Huh? Vem? Han med alfa romeon?

 

Sambon: "Hur kan de hitta fingeravtryck där när boven hade haft handskar i just den sekvencen"

 

John: Han kanske tog av sig handskarna när kameran filmade åt ett annat håll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...