Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Crappy - Jens var "tyvärr" upptagen med att vinna Krukans söndagsturre ;)

 

Tack för gratulationerna och tack för railen Sandsater! :mrgreen:

 

Lysande!! Stor grattis till Jens också

 

Bara för att du är den stora stjärnan i huset betyder det inte att Jens inte kan vara en stjärna han också. Om än en liten sådan. (Skojar obv)

Fantastisk söndag

Grattis BÅDA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite smått magiskt igår. Messades fram och tillbaka hela tiden:

- Hur går det?

- Chippie...

- Jag med...

 

För min del var det en shorthandedturre. Jag suger rätt hårt SH men överbevisade mig själv för jag spelade faktiskt riktigt bra bitvis. Torskade en flip, vann en flip. Drog bara ut en gång och då hade jag redan monsterstack och tryckte mot en shortie med 9 outs och fett med FE på flopp.

 

HU satte jag iofs en holk på rivern men då slowspelade fi en KK och lät mig syna billigt på en träffad flopp samt checka ner till rivern.

 

Det finns visst lite värde kvar i världen. En superkass gubbe var med ända till FT. Så fort han betade ut var det bara att folda. Han visade alltid ett högt pocket och proklamerade att "han var tvungen att skydda handen" oavsett flopp. Sjukt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite smått magiskt igår. Messades fram och tillbaka hela tiden:

- Hur går det?

- Chippie...

- Jag med...

 

För min del var det en shorthandedturre. Jag suger rätt hårt SH men överbevisade mig själv för jag spelade faktiskt riktigt bra bitvis. Torskade en flip, vann en flip. Drog bara ut en gång och då hade jag redan monsterstack och tryckte mot en shortie med 9 outs och fett med FE på flopp.

 

HU satte jag iofs en holk på rivern men då slowspelade fi en KK och lät mig syna billigt på en träffad flopp samt checka ner till rivern.

 

Det finns visst lite värde kvar i världen. En superkass gubbe var med ända till FT. Så fort han betade ut var det bara att folda. Han visade alltid ett högt pocket och proklamerade att "han var tvungen att skydda handen" oavsett flopp. Sjukt roligt.

 

Efter att du spelat i småland kommer du omformulera till "det finns mycket värde kvar i världen".

 

Edit: Grattis x2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Jens och Lisa.... WP

 

En liten fundering bara?

 

Hon nickar Heylisa, hon är sitespelare för NB och skall spela SM för PAF... ;-)

 

Du ska inte tro att man får nåt gratis bara för att man är sitespelare på NB. Här får man slita h*cken av sig för att kvala som alla andra till SM. Eller SÅ svårt var det ju inte ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch, hon har fortfarande långt till Olas sitehorerinivåer.

 

Nu ska vi se:

Stars

Tilt

24h

Cherry

Martinspoker

WilliamHill

Betsson

Betway

GNUF

Paf

Betfair

Parbet

Expekt

PokerTime

5050poker

Ladbrokes

Titan

PaddyPower

Everest

Bwin

 

De flesta av ovanstående mer än en gång vardera. Har säkert glömt några på vägen också. Micke Johansson från Skåne är nog snäppet vassare ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...