TotalFarsa Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 Bokade oss på en ny bil igår förresten. Nu ska vi bli sådana där miljöpartister (lolz) som kör miljöbil Blev en sprillans Kia Ceed SW ECO -10. Skattefri i fem år, sju års nybilsgaranti och med en massa trevligt lullull som farthållare, backsensor, usb/aux-ingång till stereon blablabla... Sparar +20k om året på att byta bort V70:n. Leverans om en månad ungefär. Good times. Lilltösen på fyra år underhåller sig med att spela Angry Birds på iphonen. Sic kul att kolla hur snabbt hon tar till sig teknik
Liza Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 21 Century suger. Det är Woodbury Common Outlet som gäller. Punkt slut. - Vi är här fyra dagar, då lägger vi inte en heldag på woodbury utanför NYC när jag redan varit där två gånger i Vegas under denna resa, även fast jag vet att den är bättre än C.21. En promenad längs Brooklyn Bridge i soluppgång är inte fel. - redan gjort två gånger. Statue of Liberty är överskattad. Ska man tvunget se henne på nära håll rekas en tripp med båtarna som trafikerar fastlandet. - aldrig åkt ut dit. slöseri med tid. vill man se den, gör man det från brooklyn bridge. Försökte åka till Naturhistoriska senast vi var där men det var söndag och spårvagnarna gick inte förbi där på söndagar. Wtf liksom. - spårvagnar? tunnelbanan går ju dit. annars kan man gå Annars är ju bästa New York-tipsen: Soho, Meatpacking district och The Village. Är man här en vecka eller mer kan man dra ut till outlet, helst vår eller höst så man slipper svettas så mycket utomhus. Central Park är alltid fint. Annars måste jag säga att NYC inte kommer i närheten av Vegas i år!
Liza Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 Finns en vid Seaport, nära Wall Street. 10 South Street Seaport 199 Water Street New York, NY 10038 212-809-9000 Förövrigt en vidrig affär, känns som dom kör deras egna parfym i ventilationssystemet, klarade 5 minuter. Tack! Tyckte jag läste noga på hemsidan, tydligen inte. Dock bor vi närmre 5th ave, så det blir dit vi går. Ang parfymen så älskar jag den! Man känner på långt håll om man är i närheten av butiken. Smart för oss shopping-galningar (talar för mig, inte Jens nu). Det som är lite störigt däremot är den höga musiken, men det är de knappast ensama om i usa.
Jennez Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 Vilket lyft för resan det var att byta hotell! Nu mår man bra igen. Idag blev det mer shopping (bl.a A&F's femvåningsaffär, oh man) och en tur till FN-högkvarteret. Nu blir det finmiddag för att fira sista kvällen i Thö Jo Äss of Äj. Yay!
omalley Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 Jag har rätt dålig synskärpa Valtererik gör ett sjuhelvetes jobb med WSOP-bevakningen. Tror inte folk fattar vilket slit som ligger bakom uppdateringarna. Mer kärlek @ Erik QFT Erik
popquee Postad 18 Juli , 2010 Rapport Postad 18 Juli , 2010 imo... http://www.poker.se/forum/showthread.php?p=1189065&posted=1#post1189065
Jennez Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Nu är vi hemma igen! Dags att börja bekämpa jetlaggen.... sooo tired men får. inte. sova.... zzzzZZzzZzzz.....
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Då kör vi cc på onsdag Illvillja. Vilka mer är på? Miata, Sandsater, Crappy, Juggler, Mike? Välkomna hem kamrater!!
MikeTime Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Blir tufft på onsdag. Btw - vilken dag passar det att du/ni dyker ner till oss och tar en grillkväll med tillhörande öl?
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Blir tufft på onsdag. Btw - vilken dag passar det att du/ni dyker ner till oss och tar en grillkväll med tillhörande öl? Vi får ta det på msnen Frugan noterar att huset rakt över är till salu. Skulle inte förvåna mig om vi flyttat inom tremånader.
Penils Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Här hade Doylan gått hem till sin fru som fyllde år igår (men det finns fler och bättre bilder på AB) Jag vet inte om man får säga så här, men på bilden ovan framstår Lisa som mer "framtung" än Jennifer. Snyggt klonkat Jens!
Saint_Bjorn Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Fan vilken ball tripp ni verkar ha haft, kul!
MikeTime Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Jag vet inte om man får säga så här, men på bilden ovan framstår Lisa som mer "framtung" än Jennifer. Snyggt klonkat Jens! Imo framstår Jens som den mest framtunge i gänget.
Penils Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Imo framstår Jens som den mest framtunge i gänget.
sandsater Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Vi får ta det på msnen Frugan noterar att huset rakt över är till salu. Skulle inte förvåna mig om vi flyttat inom tremånader. Har öl inbokat på onsdagen redan. Får väl se vad som händer därefter men troligtvis inte.
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Har öl inbokat på onsdagen redan. Får väl se vad som händer därefter men troligtvis inte.Vi lär vara där ett bra tag så det är bara att skeppa ett sms
Jennez Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Jag vet inte om man får säga så här, men på bilden ovan framstår Lisa som mer "framtung" än Jennifer. Snyggt klonkat Jens! Så är det, och tack. Imo framstår Jens som den mest framtunge i gänget. Så är det, och tack.
Jennez Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 *snyft, snyft*... jetlaggad... sov 5-6 timmar igår mitt på dagen, 1-2 timmar inatt... Uppe sedan 03.20... Blir en trött dag igen. Tyck synd om mig!
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Tyck synd om mig! *edit* Gud, jag älskar Bill Murray... http://nymag.com/daily/entertainment/2010/07/bill_murray_only_did_garfield.html That's just... [laughs] That's why, when they say, "Any regrets?" at the end of Zombieland, I say, "Well, maybe Garfield."
Liza Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 hur tänkte du nu? fö. la mig 23 igår. vaknade 03,30 pigg. normales. man kanske skulle kolla in sommarlovs-tv för första gången sen man gick på lågstadiet. *hoppas det är lika bra som på den tiden*
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Hur jag tänkte nu? Well, whine över lite jetlag efter en månad i vegas/ny borde vara belagt med minst en månads strafftittande på Hem Till Gården. Sommarlovs-tv kan aldrig bli lika bra som när Granberg/Settman gjorde det. Alternativt det där medeltids-sommarlov, vad hette det? Salde? Varför? Jo, det var sommaren då TF började med sexy-time
Liza Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Ehm. Var inte du lite för old för sommarlovs-tv när Granberg och co körde? Men jag håller med, helt klart bästa! PS. hittar ingen sommar-tv. finns det inte längre?! ds
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Ehm. Var inte du lite för old för sommarlovs-tv när Granberg och co körde? Men jag håller med, helt klart bästa! Så. Jävla. Bra.
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Väntar in att frugan ska komma hem sen blir det en sväng till Ullared för att köpa studsmatta till kidsen. Drar inom retro House en sväng också och kikar på PS3-spel. Behöver fler spel som jag inte spelar.
Recommended Posts