TotalFarsa Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Jo, får väl vara glad att de inte använde traktorn som stod bredvid för att skrapa av snön Och när barna blir tillräckligt gamla för att köra bil, då införskaffas en billig sådan för ändamålet. Inte. Köra. Pappas. Bil. I. Onödan Jackie Chan-rulle sökes Såg en film med Jackie Chan nånstans på 80-talet men kan inte hitta den och hoppas härmed på Din hjälp. Handlingen utspelar sig i Hongkong där Jackie spelar en polis som ska sätta dit ett stort piratgäng. Kommer bara ihåg två utmärkande scener och hoppas att de ska trigga minnet hos nån. 1. Jacke blir jagad genom gränder på cykel. Han använder cykeln ett par ggr för att knocka ett par förföljare men sista gången så slår han av sadeln och när han återigen hoppar upp på cykeln så sätter han sig på - tja, där sadeln tidigare satt. Klassisk Jackie-slapstick. 2. Slutfighten mot piratkungen. De avlivar vederbörande medelst snurrar in killen i en matta och tossar i en handgranat. Nån som vet vilken film det kan röra sig om? *edit* Tjohoooo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 drömde att jag träffa heylisa inatt, hon var trevlig men lite slampig =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 drömde att jag träffa heylisa inatt, hon var trevlig men lite slampig =) Nu ska jag vara tyst, nu ska jag vara tyst, nu ska jag vara tyst, nu ska jag..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 drömde att jag träffa heylisa inatt, hon var trevlig men lite slampig =) Ett rätt, ett fel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Ett rätt, ett fel vilket är rätt då? Nu ska jag vara tyst, nu ska jag vara tyst, nu ska jag vara tyst, nu ska jag..... fattar inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 drömde att jag träffa heylisa inatt, hon var trevlig men lite slampig =) Haha joman tackar! Nu ska jag vara tyst, nu ska jag vara tyst, nu ska jag vara tyst, nu ska jag..... Nej, snälla var inte det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Grindstuga hos Ola ikväll. Jag, JohnH, Lisa och Ola ska kamma hem storkovan! Eller JAG ska göra det iaf, resten skiter jag i. Går dock ointe så bra, bust efter en kvart i en 109 freeze - nu siktar jag på Daily 80 och ev Million. Gl me! Just det ja, spelkväll hos Diös igår, rapport + bilder kommer senare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 drömde att jag träffa heylisa inatt, hon var trevlig men lite slampig =) HeyLisa drömde att hon träffade mig inatt, hon var trevlig men lite slampig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Nu kom Krippa till Ola också. Hoppas att han har riggen med sig. Fast hittills har jag iaf kvalat till 80'n och lirar nu även Copenhagen Expidition (eller vad den nu heter). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Nu kom Krippa till Ola också. Hoppas att han har riggen med sig. Fast hittills har jag iaf kvalat till 80'n och lirar nu även Copenhagen Expidition (eller vad den nu heter). Klonk på att han tog vår godisbeställning också! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Rykande färsk bild från Grindstugan! Edit: Tyvärr ser ni inte Lisas kort-korta kjol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 det där ser lite kul ut... synd att det är aningen långt till sthlm bara.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Som alla vet fyller jag år om ca 2 veckor.. Detta är vad jag önskar mig: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Fan Lisa, ska vi slå våra önskemål ihop och grinda en liten vovve tillsammans? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Som alla vet fyller jag år om ca 2 veckor.. Detta är vad jag önskar mig:Behöver du verkligen fler projekt än Jens och Ola? Hmmm, present, present, present. Got it! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Frugan är borta till onsdag. Nån som hänger på till krukan/gamblerz/cc i kväll/morn? Gäller o passa på. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Bara för att jag inte kan tänka mig någon bättre förstapost detta året. Varsågoda! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Fan Lisa, ska vi slå våra önskemål ihop och grinda en liten vovve tillsammans? Om du är sugen på en french bulldog alt. boston terrier är jag game! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 En falukorv, fyra prinskorvar och två grisöron! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 En falukorv, fyra prinskorvar och två grisöron! Äh tyst med dig! Vad är du? En kattälskare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Den är rätt häftig vovven, har en kompis som har en sån korvhund... ...men det är lite drygt o ha ett husdjur på stadig basis tycker jag. Låna en rackare i en vecka eller två är ju lite bättre. En gång i tiden när jag var liten så hade jag betat igenom husdjuren: Katt, chinchilla, akvariefiskar (även typ abborre i nåt akvarium i garaget), salamandrar, grodor, ormar och ödlor. Ormar krävde minst. Ödlor var svårast... el rättare sagt fodret. Ha nån förbenad odling på smådjur hemma. Jag var inte poppis när det rymde nyfödda syrsor... som blev större... och började spela som fan på nätterna i huset. Farsan slet loss listerna för att komma åt de små snabba jävulsdjuren. El när nån liten larv har undkommit att bli mat och genom en mysig förvandlig bli en skalbagge som kryper på en tjejs ben i min säng... Det var tider det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Det här låter perfekt om man inte har möjlighet att ha egen hund. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 trodde först det var en minigris i videon...! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Hittade en lite rolig applikation på fejjan, den sammanfattar några av årets statusuppdateringar du gjort... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Rykande färsk bild från Grindstugan! Edit: Tyvärr ser ni inte Lisas kort-korta kjol. Saknar kort på när grindstugan spårat ur och blodet flyter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts