Liza Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Är iofs för ung för att uttala mig om julkort. Men man skickar väl bara ett julkort till den som orkat skicka ett till dig? Vem skickar julkort först isf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Vi kan ta det hemma hos mig, jag har massa olika spritslattar till Lisa. Jag vill ju visa lägenheten nån jävla gång. Om det inte vore så djävla krångligt att ta mig till dig skulle jag gärna komma. Hatar att vara ensam så här kvällarna före jul. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Vem skickar julkort först isf? Jag vet inte, men mamma gjorde typ så igår:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Dagens feelgood. På Pressbyrån. - Hej, jag vill ha ett frimärke. - Varsågod, det blir 6 kronor. *stoppar i kortet i terminalen* - Öh, du har inte 6 kr kontant? - Nope, vem fan har kontanter nuförtiden? - *suck* Vad kan förtjänsten vara på ett frimärke, 50 öre? Och det kostar oss 3 kr att du betalar med kort! Inte en bra deal... Fredde-Pressbyrån: 1-0 Å andra sidan har de rumpmasserat mig i åratal så... ... ... Tack för den, gjorde precis likadant:-D kastade frimärket så att hon i kassan skulle se det också, hämnden är ljuv... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 http://www.nettavisen.no/poker/article2772723.ece Andreas Höivold gifter sig efter tre dagar i Las Vegas, dumpar gamla flickvännen för en dealer. Odds på hur länge det varar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Jävla glad du blev för julkortet då Ola Tänk om den stackars filantropiska, godhjärtade, osjälviska och humanistiska avsändaren nu känner sig ledsen och kränkt över din plumpa kommentar. Haha....jag o dottern befann oss för övrigt ca 200 m från ditt hem idag. Vi bestämde oss för att våldsgästa dig nästa gång. Lite tidsbrist idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Jävla glad du blev för julkortet då Ola Tänk om den stackars filantropiska, godhjärtade, osjälviska och humanistiska avsändaren nu känner sig ledsen och kränkt över din plumpa kommentar. Haha....jag o dottern befann oss för övrigt ca 200 m från ditt hem idag. Vi bestämde oss för att våldsgästa dig nästa gång. Lite tidsbrist idag. Det var väl dumt, kom in bara... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Justcall Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 riktigt skönt blogginlägg =). Lagom galet, hoppas att det funkar för honom men är lite tveksam. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Idag åkte vinterdäcken på, julafton avnjutes solo och i stillhet med en flaska maltwhisky om bankkontot tillåter, ungarna firar jul med sina morsor som helst inte vill se sina ex vid julbordet. Och jag vill inte se dom. Win-win le Royal, typ. För övrigt har jag aldrig fattat det där med att fira jul ihop som en stor jävla glad familj med plastmorsor och dito plastfarsor huller om buller med plastsyskon et al. "Tomten är far till alla barnen" var ju en kul film, men aldrig i helvete att jag frivilligt skulle hamna i en sån sits. Hellre begår jag seppuku. Om ni någonsin undrat varifrån tomtejävlarna kommer så är ni härmed upplysta. Prisbelönta kortfilmer från Finland med en långfilmsproduktion på gång. http://www.rareexportsmovie.com/index_en.html DEL 1. DEL 2. Annars är det bra, ja. God Jul på er! Where ever you are... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 . Nu är det väl visserligen inte så att jag älskar julen, och ja, situationen du beskriver kan vara jobbigt. Men jösses vad bittert. God Jul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Nu är det väl visserligen inte så att jag älskar julen, och ja, situationen du beskriver kan vara jobbigt. Men jösses vad bittert. God Jul Nog för att det är svårt att uppfatta nyanser i skrift på nätet, men du har helt fel. Jag är en glad, lugn och balanserad man, dock är jag av typen "let bygones be bygones". Dessutom har du inte träffat nån av mina exfruar. Dessutom raljerade jag lite. God Jul! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Nog för att det är svårt att uppfatta nyanser i skrift på nätet, men du har helt fel. Jag är en glad, lugn och balanserad man, dock är jag av typen "let bygones be bygones". Dessutom har du inte träffat nån av mina exfruar. Dessutom raljerade jag lite. God Jul! Då trillade poletten ner Och ja, nyanserna på forumet aningen vaga. God Jul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Jag är däremot väldigt glad att få fira denna jul med min käraste. Till er andra GOD JUL Nu ska jag hämta hem henne för att ta vara på denna jul. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Vi kan ta det hemma hos mig, jag har massa olika spritslattar till Lisa. Jag vill ju visa lägenheten nån jävla gång. Jag är tillbaka i mellandagarna. Och säg ett datum när jag ska komma, ring inte kl 22.30 en vardagskväll för bövelen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 God jul på er allihopa Lär väl vara sista posten på en vecka eller så. Vänner och bekanta, ha det så gott över jul så ses och hörs vi snart igen Avslutar med lite favorittomtar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Hello, Hello Kitty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 God Jul till er, alla tomtar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 God jul på er allihopa Lär väl vara sista posten på en vecka eller så. Vänner och bekanta, ha det så gott över jul så ses och hörs vi snart igen Avslutar med lite favorittomtar. God jul dårå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 God jul osv! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Jag har en son som älskar Star Wars och en dotter som älskar Hello Kitty, de blev båda jätteglada att se den här bilden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 God fortsättning på er mf's! Fan, har inte fått dricka en enda Skåne... (chaufför, etc etc). Mycket nöjd med julklapparna. Bl.a en GPS som är ack så välbehövlig. Jag skulle köra till jobb-julbordet i Gamla Stan. I bilen (som för övrigt rullar på nya men kassa allrounddäck) fick jag med mig en stycken VD och två andra högdjur. En nervig färd som lyckligtvis slutade väl efter ca 10 allvarliga trafikförseelser. För att nämna några så brände jag ett rödljus, slog en rundpall över en heldragen linje på pampasleden samt avslutade färden med en snygg kantrullning upp på en cykelbana som sträckte sig ca 50m in på en parkeringsplats (där jag sedermera också parkerade). Good times! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Det finns taxi i Stockholm. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 26 December , 2009 Rapport Share Postad 26 December , 2009 Dagens filmtips: 1. Law Abiding Citizen. 2. Taking Woodstock. ove/rut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 December , 2009 Rapport Share Postad 27 December , 2009 Lol. Nu kom jag på varför jag aldrig åker utan att ha bokat tur OCH retur-resa. Biljetterna tar tydligen slut. Särskilt i juletid. Får sitta i den skånska myllan i en extra dag. Men vad fan, synd att klaga; massor av julmat och plusgrader! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 December , 2009 Rapport Share Postad 29 December , 2009 Klonken fortsätter... Idag hittade jag en iPhone! För mindre än två veckor sedan hittade jag som sagt 3500kr Självklart letade jag upp ägaren så han fick sin telefon tillbaks. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts