Ola Brandborn Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Ute. Men det var i alla fall gratis, vann biljetten i samband med förra vinsten. Fan vad onlinepoker egentligen är tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Fan vad onlinepoker egentligen är tråkigt. Ja, jag är också lite blasé på onlinepoker eller poker öht just nu. Ska bli skönt med julledighet, har varit riktigt mycket livespelande i år. Femtioelva SuperWeekends, tre finnkamper och otaliga sessioner på Gamblerz. Nu är iaf alla julklappar inhandlade och inslagna. Ska bara hitta ett sätt att ta mig ner till civilisationens vagga, dvs Skåne, över detta snöfyllda land... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Är snapphaneland civilsationens vagga? edit: heter det "touché"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Spelade precis en revenge-turre på NB för de som spelat i tallinn senast. 29 spelare och ett SW-paket i potten. Åker på 3e när vi spelar 3 jämna stackar. Trodde man skulle ha sajtspelar-riggen i ryggen men icke. Damn u Jöns den har jag helt missat att den ens fanns Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 den har jag helt missat att den ens fanns Var Torax som hittade den. Vi spelade en subsatte (freerulle) till den i söndags och finalen igårkväll. Tror det fanns info om den i goodiebagsen som NB delade ut i Tallinn. Du vet, en sån där påse jag inte orkade kånka runt på. *går och hämtar kaffe* En jobbardag kvar innan en längre julledighet. Vi spenderar julafton hos syrran och hennes hubby + bonusbarn. Juldan drar vi direkt upp till Norge och sambons föräldrahem, slik ved Röros. Åter Svedala dan innan nyår. Ska bli så jäkla skönt att komma iväg från allt och bara sitta och pilla naveln ute i ingenmansland Hahaha, humor... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Dagens feelgood. På Pressbyrån. - Hej, jag vill ha ett frimärke. - Varsågod, det blir 6 kronor. *stoppar i kortet i terminalen* - Öh, du har inte 6 kr kontant? - Nope, vem fan har kontanter nuförtiden? - *suck* Vad kan förtjänsten vara på ett frimärke, 50 öre? Och det kostar oss 3 kr att du betalar med kort! Inte en bra deal... Fredde-Pressbyrån: 1-0 Å andra sidan har de rumpmasserat mig i åratal så... ... ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Fick årets enda/första julkort i dag. Kan ni gissa vilken forumit som är så småborgelig så h*n fortfarande håller på med sådant? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 - Nope, vem fan har kontanter nuförtiden? ... ....och vem fan köper ETT frimärke åt gången Fick årets enda/första julkort i dag. Kan ni gissa vilken forumit som är så småborgelig så h*n fortfarande håller på med sådant? Jag Fast det va inte från mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 David säger, på MSN: Jag har också fått ett, från mormor. Det är den generationen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Fick årets enda/första julkort i dag. Kan ni gissa vilken forumit som är så småborgelig så h*n fortfarande håller på med sådant? Jag gissar på Othello. Jag fick inget julkort men däremot ett par böcker för 1h sedan. Nu har jag något att läsa om tåget till Dalarna fastnar i nån snödriva i kväll. Tack Othello! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 ....och vem fan köper ETT frimärke åt gången Hehe, jag! När f-kassan tvingar mig att skicka papper till dom pga de inte kan utveckla sin förbannade e-tjänst småborgeligMåste vara Jens. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Fick årets enda/första julkort i dag. Kan ni gissa vilken forumit som är så småborgelig så h*n fortfarande håller på med sådant? Fruntimmer! Måste vara mao Liza! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Fick årets enda/första julkort i dag. Välkommer i gänget. Nu var dock min farbror och gudmor förnuftiga och skickade kombinerad grattis till födelsedagen, god jul och nyår tillsammas på ett kort. Där ska det inte slösas massa pengar till onödiga idiotgrejer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Nope, vem fan har kontanter nuförtiden? sånna där pokerspelare? jag använder bara kortet på nätet typ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Fruntimmer! Måste vara mao Liza! Bah! 1. Jag heter Lisa, inte Liza 2. Jag har inte skickat ett enda julkort i år... (inte fått nåt heller för den delen ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Bah!1. Jag heter Lisa, inte Liza 2. Jag har inte skickat ett enda julkort i år... (inte fått nåt heller för den delen ) Opsss :oops: Jag skäms. Jag drog givetvis alla kvinnor över en kam. Jag tänkte helt enkelt inte på att du är en modernare tjej och smartare än så. Men ge mig adressen skickar jag ett julkort direkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Inget skickat, inget fått. Mitt ex hade dock skickat ett till mina föräldrar men inget till mig. Hur ska man tolka det? Äh, julkort - who needs 'em? Hela stan ser ju ändå ut som ett julkort just nu. Idag blir det julbord med NordicBet i Gamla Stan. Jag är dock chaufför så det blir ingen snaps für mich. Men det gör inget. Vem fan dricker snaps en tisdags eftermiddag? Tok-Mackan ringde iofs kl 00.30 i söndags natt och ville gå och ta en drink. Finns folk för allt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Rule of three comes into play när kändisar dör förresten. Två kändisar till kommer att bita i gräset inom en vecka. Tyvärr blir det Bill Murray och inte-så-tyvärr Carrot Top. Rain-man:-( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Mitt ex hade dock skickat ett till mina föräldrar men inget till mig. Hur ska man tolka det? Hon vill ha dig tillbaka??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Äh, julkort - who needs 'em? Hela stan ser ju ändå ut som ett julkort just nu. Idag blir det julbord med NordicBet i Gamla Stan. Jag är dock chaufför så det blir ingen snaps für mich. Men det gör inget. Vem fan dricker snaps en tisdags eftermiddag? Tok-Mackan ringde iofs kl 00.30 i söndags natt och ville gå och ta en drink. Finns folk för allt... Jag som tänkte föreslå att du och Lizzzzzza skulle dricka några Finlandsbåtsöl hemma hos mig i kväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Opsss :oops: Jag skäms. Jag drog givetvis alla kvinnor över en kam. Jag tänkte helt enkelt inte på att du är en modernare tjej och smartare än så. Men ge mig adressen skickar jag ett julkort direkt Hehe det är ingen fara! Min adress hittar du på eniro Jag fick iaf en julklapp på posten idag, ska man öppna nu eller vänta till den 24:e? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Jag som tänkte föreslå att du och Lizzzzzza skulle dricka några Finlandsbåtsöl hemma hos mig i kväll. Dricker inte öl jue... Har du inget starkare? Vad sägs om uppesittarkväll hos mig imorgon? Jag kan bjuda på glögg och pepparkakor typ. Alla* som vill får komma *edit med alla, menar jag de som jag vill ska komma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Vi kan ta det hemma hos mig, jag har massa olika spritslattar till Lisa. Jag vill ju visa lägenheten nån jävla gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Är iofs för ung för att uttala mig om julkort. Men man skickar väl bara ett julkort till den som orkat skicka ett till dig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Äh, julkort - who needs 'em? ... ..... Postverket? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts