Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Gusten snubblar fram och vill, som han uttrycker det, ”skaka rumpa”. I samma ögonblick som han proklamerar detta börja livebandet spela introt till Metallicas gamla dänga ”Enter Sandman” och Jennez får någon idé om att han ska hämnas kollektivt på hela dansgolvet för alla knuffar och utspilld öl. Med knutna nävar i luften flyger jag och Gusten in på dansgolvet och bangar loss ordentligt!

 

Vem går inte loss på den låten? (Låten börjar efter typ 1 min)

 

Notera säkerhetsvakterna på 1:30 imo.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem går inte loss på den låten? (Låten börjar efter typ 1 min)

 

Notera säkerhetsvakterna på 1:30 imo.

 

Jodå, man är ju gammal 'tallica-fan. :D Snart dags att se de i Stockholm. Ska bli kul. Såg de på Parken i Köpenhamn för några år sedan.

 

Ångrar dock lite att jag missade Dream Theater i våras. Var på väg att gå men ångrade mig i sista stund för att jag var för trött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjärnkollaps? Jag hade en reserverad biljett men min plånbok sa nej . :-(

 

Vänta nu.. Skippa DT pga trötthet??

 

DT är på plats - check

Gillar musiken - check

Biljett - check

Taggad - naah, sov bara 3 h inatt. Lite trött.

 

Läser en bok ist.

 

WTFWtfgah! Vad hände där egentligen??

 

Sett dem ett antal ggr i Köpenhamn - check

Varit på clinic med John Petrucci - check

Fått guran signad med guldpenna - check

 

Jobbat hela jävla veckan - check

Är trött och bakfull som ett bältdjur - check

Inte lyssnat in sig på nya skivan - check

 

Därför pallade jag inte just den gången. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ångrar dock lite att jag missade Dream Theater i våras. Var på väg att gå men ångrade mig i sista stund för att jag var för trött.

 

Vart var den konserten?

Jag var på en konsert 2007, på hovet. Den var snuskigt bra. James LaBrie sjöng rätt bra å det händer väl inte jätteofta. Portnoy, Petrucci, Myung och Rudess spelade precis som dom halv-gudar dom är. Standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag personligen tyckte verkligen artikeln var hemsk, men det som e så bra med allt inom pokern är att man alltid lär sej en massa läxor (oftast kommer de myyycket dyrare än dessa). några saker jag tänker på är

 

1 prata aldrig med journalister

2 måste du prata med en, läs alltid artikeln innan den publiceras

 

sen knäppte han en jävla massa bilder... egenltigen borde man be han radera alla utom typ 3 som han kan tänka sej använda. tycker det e onödigt att han ska ha en massa bilder på hela vårt kontor och bilder på oss som hans tidning liksom har rätten att publicera hur fan de vill.

 

sen fattar jag inte hur de tänker när de gör intervjuer utan diktafon utan ska kladda diskussioner på ett block? klart som fan det haglar felcitationer över hela skiten.

 

överskrift "Vi är lodisar". tyvm rövhål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett dem ett antal ggr i Köpenhamn - check

Varit på clinic med John Petrucci - check

Fått guran signad med guldpenna - check

 

Jobbat hela jävla veckan - check

Är trött och bakfull som ett bältdjur - check

Inte lyssnat in sig på nya skivan - check

 

Därför pallade jag inte just den gången. :-)

 

Bah.

 

Clinic med petrucci låter intressant, hur var han?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart var den konserten?

Jag var på en konsert 2007, på hovet. Den var snuskigt bra. James LaBrie sjöng rätt bra å det händer väl inte jätteofta. Portnoy, Petrucci, Myung och Rudess spelade precis som dom halv-gudar dom är. Standard.

 

Visar hur bra tidsuppfattning jag har, det var den konserten. :D LaBrie sjöng bra säger du? Fan också, det borde man ju ha upplevt...

 

Clinic med petrucci låter intressant, hur var han?

 

Han var riktigt trevlig. Körde först lite galna låtar såklart. Det var i samband med att de släppte Liquid Tension Experiment.

Vi var väl en 15-20 pers i "klassen" och tyvärr gick en del tid åt en jävla bondtölp som sluddrade så hårt att ingen fattade vad fan han sa. Vet inte om han var full eller bara jävligt kass på engelska. Nåja, alla fick ställa frågor och han visade upp en del tekniker och annat på ett mycket pedagogiskt sätt. De var väl musiklärare på Berkley tidigare?

Sen var det dags för signering. Jag hade släpat med mig guran och fick den signerad. Dum som jag var fortsatte jag att spela på den så nu är signaturen nästan helt borta. Men vad fan, så jävla mycket mer värd kan inte en Squire bli. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez: Den där Fredrik Andersson är riktigt begåvad! Kul att du tyckte Jacob gjorde bra ifrån sig. Han har inte riktigt fått det när jag har sett honom och bombat (stand-up term för katastrof gig) nån gång också. Jacob är bra mycket bättre i radio/på tv och som konferencier tycker jag.

 

Gusten minne från Klubben: Gusten kanske tycker att jag tittar lite väl konstigt på honom och känner att han måste förklara sitt val av måltidsdryck (Vodka Redbull) med ett enkel förklaring - jag ska ut efter pokern. Ungdomar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez: Den där Fredrik Andersson är riktigt begåvad! Kul att du tyckte Jacob gjorde bra ifrån sig. Han har inte riktigt fått det när jag har sett honom och bombat (stand-up term för katastrof gig) nån gång också. Jacob är bra mycket bättre i radio/på tv och som konferencier tycker jag.

 

Ja, det var ju inte det roligaste jag har sett men han fick absolut... hmm... VG i alla fall. :D

Fredrik Andersson är helt klart en av Sveriges bästa just nu. Kul att se hur han har utvecklats under året också, hur han har slipat till skämten lite.

 

Gusten minne från Klubben: Gusten kanske tycker att jag tittar lite väl konstigt på honom och känner att han måste förklara sitt val av måltidsdryck (Vodka Redbull) med ett enkel förklaring - jag ska ut efter pokern. Ungdomar!

 

Lol, Gusten är en sjukt skön kille. En av 2008's mest lyckade nya bekantskaper för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...