TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Jens, jag hittar inte sattarna till söndagens 65-satte (superweekend). Wazzup with dat?Och jag svarar mig själv. NB skyller på serverstrul. Eller som en msn-bekant sa - heter så ja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 http://pokerforum.nu/forum/microgaming-prima/57151-www-eurolinx-com-www-betonbet-com-4.html#post1315416 lol konkaments Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Och jag svarar mig själv. NB skyller på serverstrul. Eller som en msn-bekant sa - heter så ja Kan rekommendera Amsterdamsubsatten som startar typ när som helst om du är spelsugen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Alltså, seriöst... Jag funderade på var jag skulle spela Amsterdamssatelliten, vilket som skullle vara mest "politiskt korrekt" för mig i framtiden. Tur jag testade en SnG först. Hur fan i hela helvete kan man ha en sådan fyrfärgskortlek? Alltså jag MÅSTE ha fyrfärgskortlek när jag spelar, men jag kan inte ha den sär kortleken. Något liknande det där måste det se ut. Cashade genast ut från Nordicbet. Lol grafik. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Alltså, seriöst... Jag funderade på var jag skulle spela Amsterdamssatelliten, vilket som skullle vara mest "politiskt korrekt" för mig i framtiden. Tur jag testade en SnG först. Hur fan i hela helvete kan man ha en sådan fyrfärgskortlek? Alltså jag MÅSTE ha fyrfärgskortlek när jag spelar, men jag kan inte ha den sär kortleken. Något liknande det där måste det se ut. Cashade genast ut från Nordicbet. Lol grafik. Bland det jävligaste jag sett, de kan väl inte på allvar mena att det där är enda temat? Om så är det naturligtvis ospelbart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Ser inget fel alls på kortleken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Hur fan i hela helvete kan man ha en sådan fyrfärgskortlek? Alltså jag MÅSTE ha fyrfärgskortlek när jag spelar, men jag kan inte ha den sär kortleken. Jag tyckte inte om den kortleken innan heller då jag testade lite olika Stars-teman men nu är det den enda jag klarar av. Lirar ofta 20-30 bord, och med denna typ av kortlek får man snabb och tydlig översikt. Menar du allvar att du cashade ut p.g.a kortleken? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Menar du allvar att du cashade ut p.g.a kortleken? Javisst. Det finns en miljon Primasajter, varav säkert 10 inte är konkursmässiga. Jag vill kunna se vilka kort jag har. Satte in €300, såg att jag inte kunde spela på sajten för att jag inte ser vad jag har för kort. Det var ett kort besök. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Färgblindhet förekommer hos ca 8% av den manliga populationen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Hmm, har en $320 biljett till Estoril-finalen, men någon som nickar "gdaily" och lär vara vass inom satelliter är redan anmäld, förmodligen bäst att hoppas att h*n klonkar idag så fältet är fritt nästa vecka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Skulle tippa på att det deas ut ganska många paket i kväll faktiskt. 1 på 12 eller något liknande är det va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Ser ut som nåt sånt, ja. Hur var förra Estoril? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Ser ut som nåt sånt, ja. Hur var förra Estoril? Extremt kallt i spelet, underbar söt liten "stad", god mat, väldigt bra bemötande. Dåliga dealers, det var väl det enda negativa, men för övrigt något jag verkligen rekommenderar. Storsatsning av Betsson med mycket bra grejer runt omkring. Sedan kan man ju alltid ta tåget till Lissabon (en halvtimme typ) och vara där på fotboll eller vad som helst. Trevligare än en random EPT i alla fall (förutom dealerkvaliteten, men nu har de ju haft ett halvår på sig att lära sig). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Angående kortleken, man kan ställa in så man får "vanlig" kortlek. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Angående kortleken, man kan ställa in så man får "vanlig" kortlek.Hur då (alltså jag vill ha fyrfärgskortlek, men en vanlig sådan)? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Har suttit här i 24 timmar och försökt leta fel på kortleken men hittar fortfarande inget Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Om du går in på ett bord...sen klickar på "menu" längst upp åt höger, sen options, så får du upp en ruta "poker TAble options" och där kan du klicka i "four color deck", eller helt enkel avmarkera den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Som jag fattat det är problemet de verdervärdiga helfärgade korten. Borde ju finnas annat tema att välja, ofantligt dåligt annars. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Om du går in på ett bord...sen klickar på "menu" längst upp åt höger, sen options, så får du upp en ruta "poker TAble options" och där kan du klicka i "four color deck", eller helt enkel avmarkera den.Det är ju exakt det jag gjort, och då fått de vedervärdiga korten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 11 kvar på Estorilsatten, jag ligger trea. Är du kvar XeroxFin? 5 platser btw. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 11 kvar på Estorilsatten, jag ligger trea. Är du kvar XeroxFin? 5 platser btw. Spelar inte, men rejlar. Klonka nu så jag har en chans senare! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Spelar inte, men rejlar. Klonka nu så jag har en chans senare! Jag har spelat uselt på finalbordet, men ligger trea/fyra av sju (med två överstora stackar). Förlorade en jättepott med floppad stege mot turnad färg, var nere på väldigt lite, men jag har fått stjäla mig fet. 65% chans, kanske, för Estoril? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Den potten såg jävligt jobbig ut, men det ser ju riktigt bra ut nu. Måste ändå säga att jag är lite förvånad över hur många gånger du har ställt in. Jobba nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Jag ska åka till Betsson Estoril! Jaja, det är fortfarande 7 spelare kvar och fem priser, men det här ska jag bara inte tappa! Skulle till och med kunna stoppa in Valterego och ha en 50% chans Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Skulle till och med kunna stoppa in Valterego och ha en 50% chans Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts