Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Ursprungligen postat av TotalFarsa

Ett axplock; crappy, miketime, jm_j, valterego, JohnH, torax, jm_j, parre, lisa m.fl...

Så han spelar också två konton?

 

Minst 4st igång hela tiden.

 

Att ta in jm_j är inte en bra idé. Ja, egen risk, bla bla bla. I'm just saying...

 

Lita på Jens. Jag och Tallinn är en dålig kombination. Det händer alltid något och inte alltid positivt kring mig...

 

Planen är att odla ett manligt helskägg som jm_j kan få gömma sig, ja till och med bo i :mrgreen:

 

Perfekt! Fast jag behöver någonstans att bo i innan du är klar med skägget... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en kort stunds inre kontemplering över saker och tings jävlighet så inser jag att det är till Kumla och inte fakking Tallinn som jm_j ska ta sig.

 

Se där, jag kunde visst erkänna att jag har fel ibland.

 

Lita på dina telepatiska förmågor. Hade tänkt skriva i tråden och försöka kvala in.

 

Rent tekniskt är jag inte portad/utvisad förrän jag bekräftat att jag fått domen vilket jag inte har gjort. Missade hämta ur REK-brevet i tid och fanjävlarna har inte skickat en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min karma är officiellt ur led... Har gått jäkligt bra i DoN-träsket. Fram tills igår då... Spelade 8 DoN's igår och fick bara vinna två... Idag har jag lirat fyra och cashat i två. Lite bättre % än igår men vad fan?

Brukar lira fyra bord och inte sällan klonkar jag allihop, ibland bara tre. Har aldrig varit med om dess like som det var igår. Tvåpar mot stegar, set mot set, tvåpar mot högre tvåpar osv osv.

 

Äsch, det är bara att grinda på så löser det sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min karma är officiellt ur led... Har gått jäkligt bra i DoN-träsket. Fram tills igår då... Spelade 8 DoN's igår och fick bara vinna två... Idag har jag lirat fyra och cashat i två. Lite bättre % än igår men vad fan?

Brukar lira fyra bord och inte sällan klonkar jag allihop, ibland bara tre. Har aldrig varit med om dess like som det var igår. Tvåpar mot stegar, set mot set, tvåpar mot högre tvåpar osv osv.

 

Äsch, det är bara att grinda på så löser det sig!

 

Vilken nivå & nätverk (om du vill berätta)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min karma är officiellt ur led... Har gått jäkligt bra i DoN-träsket. Fram tills igår då... Spelade 8 DoN's igår och fick bara vinna två... Idag har jag lirat fyra och cashat i två. Lite bättre % än igår men vad fan?

Brukar lira fyra bord och inte sällan klonkar jag allihop, ibland bara tre. Har aldrig varit med om dess like som det var igår. Tvåpar mot stegar, set mot set, tvåpar mot högre tvåpar osv osv.

 

Äsch, det är bara att grinda på så löser det sig!

 

aldrig hört om nåt liknande :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hemma hos en polare för några helger sen och läste en Pc Gamer på holken. Sjysst speltidning så idag hittade jag en snubbe som sålde sina 80 gamla tidningar för 400 pix. Taget! Så nu är kvällslektyren ordnad för det kommande året. Nördigt? You betcha :mrgreen:

 

Du kan få köpa min samling av Jakt & Fiske. Komplett från 1988 -> 2005. Lägg bud.

(Har även 7 nummer av Allt Om Trädgård. Skickar med dom som bonus.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min karma är officiellt ur led... Har gått jäkligt bra i DoN-träsket. Fram tills igår då... Spelade 8 DoN's igår och fick bara vinna två... Idag har jag lirat fyra och cashat i två. Lite bättre % än igår men vad fan?

Brukar lira fyra bord och inte sällan klonkar jag allihop, ibland bara tre. Har aldrig varit med om dess like som det var igår. Tvåpar mot stegar, set mot set, tvåpar mot högre tvåpar osv osv.

 

Äsch, det är bara att grinda på så löser det sig!

 

Jasså, det är därför det gått så bra för mig på DoN då! Iofs spelar jag lite högre än dig, men jag har iaf vunnit sex raka nu (bubblade 7e)

Men det MÅSTE ju vara riggen! Ska vi byta konton? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och lirade en session när lilltjejen sov middag tidigare. Hittade en riktigt snygg suckout och en kombinerad setup/suckout.

 

Suckout

 

Table: Newark [2884872] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $0.25/$0.50, Real money)

User: TotalF

Button: seat 9

Players in round: 5

Seat 10: VitLftA ($89.56)

Seat 2: Neyko348 ($60.49)

Seat 3: n00b5l4y3r ($55.95)

Seat 7: TotalF ($34)

Seat 9: Didie2323 ($34.99)

VitLftA posts small blind ($0.25)

Neyko348 posts big blind ($0.50)

---

Dealing pocket cards

Dealing to TotalF: [Ks, Kh]

n00b5l4y3r folds

TotalF raises $2 to $2

Didie2323 folds

VitLftA folds

Neyko348 raises $5.75 to $6.25

TotalF calls $4.25

--- Dealing flop [2s, Tc, 7c]

Neyko348 bets $6.50

TotalF raises $13 to $13

Neyko348 raises $26 to $32.50

TotalF calls $14.75 [all in]

--- Dealing flop [2s, Tc, 7c]

--- Dealing turn [Kc]<--- hohoho

--- Dealing river [Jd]

---

Summary:

Main pot: $68.25 won by TotalF ($66.75)

Seat 10: VitLftA ($89.31), net: -$0.25

Seat 2: Neyko348 ($26.49), net: -$34, [Ad, As] (PAIR ACE)

Seat 3: n00b5l4y3r ($55.95)

Seat 7: TotalF ($66.75), net: +$32.75, [Ks, Kh] (THREE_OF_A_KIND KING)

Seat 9: Didie2323 ($34.99)

 

Setup/suckout

 

Table: Newark [2884872] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $0.25/$0.50, Real money)

User: TotalF

Button: seat 7

Players in round: 5

Seat 9: Didie2323 ($43.84)

Seat 10: VitLftA ($28.75)

Seat 2: Neyko348 ($49.50)

Seat 3: n00b5l4y3r ($53.55)

Seat 7: TotalF ($60.48)

Didie2323 posts small blind ($0.25)

VitLftA posts big blind ($0.50)

---

Dealing pocket cards

Dealing to TotalF: [Th, 8h]

Neyko348 raises $1.50 to $1.50

n00b5l4y3r folds

TotalF calls $1.50

Didie2323 calls $1.25

VitLftA calls $1

--- Dealing flop [8d, Tc, 4d]

Didie2323 checks

VitLftA bets $4.50

Neyko348 raises $12 to $12

TotalF raises $58.98 to $58.98 [all in]

Didie2323 folds

VitLftA calls $22.75 [all in]

Neyko348 calls $36 [all in]

--- Dealing flop [8d, Tc, 4d]

--- Dealing turn [3s]

--- Dealing river [8c]

---

Summary:

Main pot: $87.75 won by VitLftA ($86.25)

Side pot 1: $41.50 won by TotalF ($41.50)

Seat 9: Didie2323 ($42.34), net: -$1.50

Seat 10: VitLftA ($86.25), net: +$57.50, [Ts, Td] (FULL_HOUSE TEN, EIGHT)

Seat 2: Neyko348 ($0), net: -$49.50, [4s, 4h] (FULL_HOUSE FOUR, EIGHT)

Seat 3: n00b5l4y3r ($53.55)

Seat 7: TotalF ($52.48), net: -$8, [Th, 8h] (FULL_HOUSE EIGHT, TEN)

 

Bästa actionfloppen jag sett i år :-P

 

Hursom, drar till Norge om några timmar. Puss och kram db-kamrater!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puss och kram Farsan!

 

Här händer inte mycket. Jobbar på och inser att det fortfarande är en del att sätta sig in i. Var lite sugen på Gamblerz till helgen men jag kommer inte hinna... :-( Kan kanske komma dit lite senare och slaska cg.

 

Storhandlade igår, bl.a syndade jag med en gigantisk brieost. Har dock inte rört den än, vet inte om jag kommer att klara det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta med den till gamblerz annars, I'll bring the salta kex.

 

Stabil idé! Annars kan man ha en liten get-together innan Gamblerz ngn dag. Salta kex har jag redan och dessutom två buteljer prima rosé. :-D

Fast fredag hinner jag som sagt inte. Blir nog sent jobb och på söndag är det också jobb. Vi tar det nästa vecka!

 

Alla som vill är välkomna! Men öh, här här nog bara plats till 6-7 pers. Aja, vi kan se hur det blir i nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho, det äkta paret Bengan och Hefo var tydligen HU i turren på Gamblerz igår. bengan vann och enligt ögonvittnen började Hefo nästan gråta.

 

MSN-utdrag:

Jens says:

Hörde det var blodigt på Gamblerz igår?

Anders says:

missed u at gamberz yesterday

he he

hu, sick

vann så det sjöng om det

hon är lättspelad den där helena... ;-)

 

Nu när Dilba.skandalen har ebbat ut behöver vi mer drama! In och fajtas nu B&H!!! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag gnäller aldrig på bottar och annat men den här snubben gör mig misstänksam... onealex på PS. Lirat 35000 DoN's på femdollarsnivån och plussat drygt $15k.

 

DisplayGraphOneALex.png

 

Jag har lirat fyra bord paralellt på den nivån de senaste veckorna och han sitter ALLTID på ALLA fyra borden, oavsett vilken tid på dygnet det är. Går man inte upp i nivå om man vinner så stadigt? han har bara spelat ett fåtal tiodollars btw. Och dessutom minibettar han aaaalltid.

 

Fan, märks det att jag behöver mer drama? :lol:

 

Edit: Ja, jag har givetvis kontaktat supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...