MikeTime Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Sambon berättade precis att hon startade en prenumeration på nån kärringblaska för två månader sen och då skulle få Män som hatar... som first deposit bonus. Har det kommit någon film? Nääää Det är lugnt. Nästa lördag kommer du få gott om tid att titta på den här. bara jag som vill gifta mig med salander? Hmm, ja. Bara sex för min del... Tackar vi inte nej till. Citera
MikeTime Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Oj. Det finns företag som fortfarande tror på att ge sina kunder lite extra service och vänlighet! Idag var det nämligen dags för Saffe att få sin regelbundna översyn. (Saffe är en fyra år gammal Hyundai Santa Fe). Jag beredde mig som vanligt på en lång väntan i bilhallen och hade tagit med en bra bok men frågade iaf kundmottagaren om det fanns en lånebil inne. Javisst, sa han. Men den kostar några hundra... Jaja, tänkte jag, jag kan ju lika gärna vänta ett par timmar istället för att slanta upp tre hundralappar för att åka hem och dricka kaffe. Kaffet är ju ändå gratis i bilhallen... ...men, fortsätter killen - vi har ju vår verkstadbil om du vill låna den gratis. Den är ju inte vacker och inte speciellt ny men du får ta den om du vill. Givetvis tackade jag ja och nu sitter man hemma och dricker kaffe istället. Klonk! Citera
devalanteriel Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 På tal om nätmobbning osv. är jag ensam om att tycka att admins i alla fall skall försöka hålla en linje där inte dom hoppar på folk. För hade jag haft en sådan här uppkallad efter mig som är tillagd utav admins, så hade jag trott att det är helt okej att hoppa på folk. Men var går gränsen? självmord fakeedit: nu vet jag inte ifall lapproffe bryr sig eller inte. för om han nu gör det vill jag bara poängtera att det är väldigt ofta att en som blir mobbad vågar säga ifrån... Roffe och Ola har bara tyckt att deras smileys varit roliga, annars hade de givetvis försvunnit. Edit: Deras smileys alltså. Citera
devalanteriel Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 F.ö. borde vi upprätta en censurlista över förbjudna ord också, tills vidare enbart innehållandes "banninering[ar]". Citera
MikeTime Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 F.ö. borde vi upprätta en censurlista över förbjudna ord också, tills vidare enbart innehållandes "banninering[ar]". Skäll på din modpolare TF - det var han som uppfann uttrycket! Citera
Bluwajt Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 bara jag som vill gifta mig med salander? du har ju historiskt sett alltid tänt på udda tjejer dock Citera
Klyka Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 SssssHÅja! Nu har jag fått ledigt från jobbet, så jag dyker upp på turneringen! Akta dig, Roffe, jag är en jävel på att svinga öl. Iaf ett par-tre stycken. Citera
LappRoffe Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 SssssHÅja! Nu har jag fått ledigt från jobbet, så jag dyker upp på turneringen! Akta dig, Roffe, jag är en jävel på att svinga öl. Iaf ett par-tre stycken. Det var intressant. Jag trodde inte att du jobbade öht. Hasade omkring på föräldrarnas och skattebetalarnas pengar var mitt tips. Vilket höginkomstyrke har du fått ledigt från? Pizzerian fortfarande? Vill du att jag ska betala ditt inköp Klyka? Jag menar...trots gratis resa så grejade du ju inte det i Tallinn... Citera
MikeTime Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 SssssHÅja! Nu har jag fått ledigt från jobbet, så jag dyker upp på turneringen! Akta dig, Roffe, jag är en jävel på att svinga öl. Iaf ett par-tre stycken. Det var intressant. Jag trodde inte att du jobbade öht.Hasade omkring på föräldrarnas och skattebetalarnas pengar var mitt tips. Vilket höginkomstyrke har du fått ledigt från? Pizzerian fortfarande? Vill du att jag ska betala ditt inköp Klyka? Jag menar...trots gratis resa så grejade du ju inte det i Tallinn... Tyvärr är turren fullsatt men de som vill får gärna komma och raila Roffe och Göran. Inträdet för detta överstiger just nu inköpet i turren... Citera
Jennez Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Tyvärr är turren fullsatt men de som vill får gärna komma och raila Roffe och Göran. Inträdet för detta överstiger just nu inköpet i turren... Du har inte ändrat datumet va? Citera
LappRoffe Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 OK. Jag passar på att klargöra ett par grejer i Mikes dagbok. Annars riskerar jag väl som vanligt en bannannilreing... Jag tar inte illa upp för något, förutom rena lögner om vad jag skulle ha hittat på. Inte ens där är det så att jag ligger sömnlös.(nämner inga namn) Jag gillar en tuff debatt på lika villkor. Tyvärr får man inte det ifall kombattanten är moderator, eller högt ansedd i pokervärlden. Det är nämligen så, mina barn, att har man någon gång vunnit en drös pengar på poker, så förväntas man dessutom veta allt om det mesta. Pokerhjälten kan allt. Pokerhjälten är dessutom snabb att ventilera sina åsikter om allt från septitankar till utlandsbiståndet, och wannaben tror honom... De som är totalt inne i pokervärlden, kan för sitt liv inte begripa en kritisk röst. De har inga referensramar whatsoever. Jag angriper deras VÄRLD. T.ex. Svepof, som visat sig vara ett pajasförbund. Det förutspådde jag innan förbundet bildades. Jag har medvetet hållit en provokativ ton i mina inlägg. I ett flertal forum. Jag vill skapa debatt. Jag tycker det är viktigt. Det ska bli jävligt kul att träffa er, hemma hos Mike. Många av era fördomar kommer att gå rätt ner i septitanken... Citera
LappRoffe Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Men jag kommer inte att sluta att vara provokativ. Bögjävlar. Citera
MikeTime Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Bögjävlar. Som vi säger här: puss i ljumsken!! Citera
Jennez Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Men jag kommer inte att sluta att vara provokativ. Bögjävlar. När ska du komma till Stockholm och provocera mig då? Citera
Crappy Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 OK. Jag passar på att klargöra ett par grejer i Mikes dagbok. Annars riskerar jag väl som vanligt en bannannilreing... Jag tar inte illa upp för något, förutom rena lögner om vad jag skulle ha hittat på. Inte ens där är det så att jag ligger sömnlös.(nämner inga namn) Jag gillar en tuff debatt på lika villkor. Tyvärr får man inte det ifall kombattanten är moderator, eller högt ansedd i pokervärlden. Det är nämligen så, mina barn, att har man någon gång vunnit en drös pengar på poker, så förväntas man dessutom veta allt om det mesta. Pokerhjälten kan allt. Pokerhjälten är dessutom snabb att ventilera sina åsikter om allt från septitankar till utlandsbiståndet, och wannaben tror honom... De som är totalt inne i pokervärlden, kan för sitt liv inte begripa en kritisk röst. De har inga referensramar whatsoever. Jag angriper deras VÄRLD. T.ex. Svepof, som visat sig vara ett pajasförbund. Det förutspådde jag innan förbundet bildades. Jag har medvetet hållit en provokativ ton i mina inlägg. I ett flertal forum. Jag vill skapa debatt. Jag tycker det är viktigt. Det ska bli jävligt kul att träffa er, hemma hos Mike. Många av era fördomar kommer att gå rätt ner i septitanken... Detsamma! Det ska onekligen bli kul Måste erkänna att man är smått nyfiken. Iofs är man det på alla forumiter som amn inte träffat Jag gillar din provokativa ton, vanligtvis. Precis som du säger, det är viktigt! en debatt måste finnas Men dessvärre spårar den ur ibland! Ibland går det helt enkelt för långt. Men det vet du säkert om Citera
LappRoffe Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Detsamma! Det ska onekligen bli kul Måste erkänna att man är smått nyfiken. Iofs är man det på alla forumiter som amn inte träffat Jag gillar din provokativa ton, vanligtvis. Precis som du säger, det är viktigt! en debatt måste finnas Men dessvärre spårar den ur ibland! Ibland går det helt enkelt för långt. Men det vet du säkert om Man kan säja att jag tänjer gränser. Jag vill se vad som är lämpligt att skriva i just den här branschen. Många förstår inte att det är en fiktiv värld, det här med forum... För många är det nästan den enda världen. Samma syndrom hittar man i nästan alla forum. Fast pokerforum är speciellt. För pokerspelarna är den här världen ALLT. Man grindar dygnet runt och emellanåt diskuterar man handanalyser med likasinnade. Man gör inget annat. Man kan inte förstå varför pokerspelare skulle ha någon EV+ av att diskutera något annat än poker. Det är ju det som är livet. Jag vidhåller att vi har tappat en hel generation med jävligt brighta grabbar, som kastar bort sin utbildning och sina liv med att spela kort. Jag tycker att det är åt helvete. Citera
Jennez Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Jag vidhåller att vi har tappat en hel generation med jävligt brighta grabbar, som kastar bort sin utbildning och sina liv med att spela kort. Jag tycker att det är åt helvete. Ja, det kan man ju tycka. Samtidigt finns det lika många eller ännu föer grabbar som "kastar bort sina liv" på fotboll, hockey, motorsport, rollspel, World of Warcraft eller vad fanken som helst. Jag gillar även att spela brädspel i olika former. Men det är en hobby. Det spelas ett par ggr om året med kompisarna och det är inte mer med det. Detsamma med fotboll eller innebandy för min egen del (även om jag ägnar mig åt det lite oftare än det förstnämnda). Likförbannat finns det forum med insnöade nördar som lever för att måla små plastfigurer eller att diskutera laguppställningar i fotboll. Jag tror att vilken hobby som helst är skadlig om den tar överhanden. När det övriga sociala livet blir lidande har det gått för långt helt enkelt. Så Roffe, bege dig in på närmsta rollspelsforum och se hur många bortkastade ungdomar du hittar där. Eller fotbollsforum, hockeyforum, motorcrossforum eller vad som helst. Jag lovar, du hittar dem där också. Citera
MikeTime Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Bah Vi hoppas alla att du har loligt på den där 50-årsfesten bubben lilla... Citera
emilio_15 Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 du har ju historiskt sett alltid tänt på udda tjejer dock haha Citera
Klyka Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 En hund: OK. Jag passar på att klargöra ett par grejer i Mikes dagbok. Annars riskerar jag väl som vanligt en bannannilreing... Jag tar inte illa upp för något, förutom rena lögner om vad jag skulle ha hittat på. Inte ens där är det så att jag ligger sömnlös.(nämner inga namn) Jag gillar en tuff debatt på lika villkor. Tyvärr får man inte det ifall kombattanten är moderator, eller högt ansedd i pokervärlden. Det är nämligen så, mina barn, att har man någon gång vunnit en drös pengar på poker, så förväntas man dessutom veta allt om det mesta. Pokerhjälten kan allt. Pokerhjälten är dessutom snabb att ventilera sina åsikter om allt från septitankar till utlandsbiståndet, och wannaben tror honom... De som är totalt inne i pokervärlden, kan för sitt liv inte begripa en kritisk röst. De har inga referensramar whatsoever. Jag angriper deras VÄRLD. T.ex. Svepof, som visat sig vara ett pajasförbund. Det förutspådde jag innan förbundet bildades. Jag har medvetet hållit en provokativ ton i mina inlägg. I ett flertal forum. Jag vill skapa debatt. Jag tycker det är viktigt. Det ska bli jävligt kul att träffa er, hemma hos Mike. Många av era fördomar kommer att gå rätt ner i septitanken... ... Det hjälper inte att du försöker med att raka den. Det är lik förbannat en pudel. Citera
devalanteriel Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag gillar en tuff debatt på lika villkor. Tyvärr får man inte det ifall kombattanten är moderator, eller högt ansedd i pokervärlden. Jag tror att det hänger väldigt mycket på person... själv har jag som policy att tåla det mesta. Enda gången jag kan minnas att jag tagit åt mig var när någon tyckte att min farfar borde ha dött så vi blev av med alla jävla tyskar (han var barnsoldat under WW2), men det räknar jag som ett undantag. Tror inte heller att t.ex. Ola eller Turken skulle ta nämnvärt mycket åt sig, för att nämna ett par ansedda namn. Gissningsvis har du också upptäckt det själv eftersom du inte tycker det är lika roligt att tjafsa med oss. Citera
Ola Brandborn Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag vidhåller att vi har tappat en hel generation med jävligt brighta grabbar, som kastar bort sin utbildning och sina liv med att spela kortTvärt om, jävligt korkade.Tror inte heller att t.ex. Ola eller Turken skulle ta nämnvärt mycket åt sig, för att nämna ett par ansedda namn. Gissningsvis har du också upptäckt det själv eftersom du inte tycker det är lika roligt att tjafsa med oss. Ett tag, i forumets barndom innan det blev över-PK stid det i reglerna att "sexuella angrepp" var förbjudna, förutom mot mig då de uppmuntrades. Citera
jkkman Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Tvärt om, jävligt korkade. definiera korkade samt brighta tack personligen tror jag att Erik123, Thuritz och många andra mindre kända pokerspelare är "jävligt brighta" Citera
Recommended Posts