Gå till innehåll

Mike lägger ner.


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Idag mår man betydligt bättre. Ingen feber, inget halsont och andningen funkar som den ska. En täppt näsa återstår men det är ju petitesser i sammanhanget.

 

Har suttit hela morgonen och blivit förstummad över de jävla fjortismobbingfasoner som pågått hela natten. Jag trodde i min enfald att pf var snäppet bättre än Flashback men inte ens där tillåts inlägg liknande de som Greger, Jello, Staahla m.fl postat i natt. Hur man som en vuxen, tänkande människa kan skämta om självmord, spelmissbruk och förståndshandikapp övergår mitt förstånd.

 

Det lite trista i sammanhanget är att jag har rapporterat tråden två gånger, dels via vanliga rapportfunktionen och dels via MSN till vissa av modsen och detta redan igår kväll.

Tacka fan för att fler och fler väljer att byta forum eller går över till helt privata forum när sån här skit tillåts.

Jag håller med Danne - nu har ni möjligheten att få bort en jävla massa forumiter som inte längre hör hemma här. Passa på ffs!

 

Jaja, nog om detta. Dags att för första gången sen i söndags lämna huset och göra lite nytta utomhus istället. Behöver röja ur garaget inför klubbturren på fredag (där jag som vanligt kommer att bli utdragen på river i alla viktiga potter...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din rapport via rapportfunktionen lade du in efter att jag låst tråden och kommenterat att vi ska ta tag i det... eftersom jag inte har dig på msn och således är oskyldig (och dessutom spelade Heroes of Might & Magic II i stället för att sitta på PF i går) tvår jag mina händer där. :)

 

Lugna ned dig några hekto, straff kommer, jag vill bara ha tid att titta igenom allt ordentligt och det har jag inte just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din rapport via rapportfunktionen lade du in efter att jag låst tråden och kommenterat att vi ska ta tag i det... eftersom jag inte har dig på msn och således är oskyldig (och dessutom spelade Heroes of Might & Magic II i stället för att sitta på PF i går) tvår jag mina händer där. :)

 

Lugna ned dig några hekto, straff kommer, jag vill bara ha tid att titta igenom allt ordentligt och det har jag inte just nu.

 

Nix, jag rapporterade tråden igår kväll. Kolla får du se. Och nej, det var inte dig jag tipsade på MSN.

 

Edit: Ja, jag har rapporterat en jävla massa inlägg nu på morgonen också men då vissa specifika forumiters inlägg. Igår rapporterade jag tråden rent allmänt eftersom den redan då var på väg att spåra ur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar att 99% av forumet tycker förståndshandikapp och spelmissbruk kan vara kul att skämta om.

 

Ok. Eftersom jag älskar att känna mig unik är jag glad att jag tillhör den där ynka procenten som inte tycker det är kul.

 

Dessutom var det ju rena personangrepp inblandat. Om personen ifråga ber att slippa vara delaktig i "skämten" kan man ju respektera detta och lägga ner. En del av de som blev utsatta valde ju istället att sälla sig till de stora tuffa grabbarna och då får man ju skylla sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacket om bärs, båtar, grytor och flyg.

 

Havet skvalpar hårt i december. Bärsen är billigare när man kommer fram än på själva resan (oavsett om det är tåg,båt eller flyg). Om vädret är ok kan det absolut vara av värde att bygga upp stämningen i båten med bets, bärs och grytor... men annars ser jag hellre att man kommer fram så snabbt som möjligt. Dessutom bättre att ge bort pengarna till andra än de rika man reser med.

 

Flyget ligger på 1400 ToR för oss som bor på rätt sida om sverigehalvön. Tåg är inte gratis för Glen från Göteborg till kajen i Sthlm. Tid är ju dessutom många big blind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En del av våra användare tycker att man kan bete sig precis hur som helst. De har fel.

 

2 månaders ban

GulaGreger

jello

 

1 månads ban

Staahla

Kenan83

IngeRik

WokadGnu

 

Och därtill fyra varningar till andra.

 

Wp Dev!

 

Snacket om bärs, båtar, grytor och flyg.

 

Havet skvalpar hårt i december. Bärsen är billigare när man kommer fram än på själva resan (oavsett om det är tåg,båt eller flyg). Om vädret är ok kan det absolut vara av värde att bygga upp stämningen i båten med bets, bärs och grytor... men annars ser jag hellre att man kommer fram så snabbt som möjligt. Dessutom bättre att ge bort pengarna till andra än de rika man reser med.

 

Flyget ligger på 1400 ToR för oss som bor på rätt sida om sverigehalvön. Tåg är inte gratis för Glen från Göteborg till kajen i Sthlm. Tid är ju dessutom många big blind.

 

Japp, jag kommer boka flyg (om jag inte kvalar in). Återkommer så kan vi boka samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej okocha,

 

Detta är en varning från Pokerforum.

 

 

 

Anledning:

-------

Övrigt - specificeras i PM

 

Sluta tramsa nu.

-------

 

För denna förseelse har du mottagit 1 straffpoäng som kan innebära att du blir av med rättigheter eller avstängs tills den förfaller. Allvarliga förseelser förfaller inte.

 

Med vänliga hälsningar,

Pokerforum

 

meh, så blev det för mig när jag anmälde personangrepp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu såg jag iofs inte hela diskussionen, men dom drev med 2 killar som levlar ech med en som är dum på riktigt om jag förstått det rätt?

 

Nja, en av dom dom "drev" med bad dom att sluta varvid de istället trappade upp dumheterna. Lågvattenmärket var när GulaGreger postade självmordsvids och hänvisade till vissa forumiter.

 

Många av de andra klippen var sjukt kul men man behöver inte hänvisa till enskilda forumiter och på så sätt göra om klippen till rena personangrepp och mobbingstrategier.

 

De som nu blev bannade är folk som forumet klarar sig alldeles utmärkt utan - bl.a Jello som enbart befinner sig här för att jävlas och dryga sig. Jag har den största respekt för hans pokerkunskaper men i övrigt är pojkslyngeln just en slyngel utan vett och empati.

Trist att det är så lätt att bete sig som ett svin när man sitter gömd bakom skärmen. Många är ju riktigt trevlíga irl - bl.a du Okocha. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, en av dom dom "drev" med bad dom att sluta varvid de istället trappade upp dumheterna. Lågvattenmärket var när GulaGreger postade självmordsvids och hänvisade till vissa forumiter.

 

Många av de andra klippen var sjukt kul men man behöver inte hänvisa till enskilda forumiter och på så sätt göra om klippen till rena personangrepp och mobbingstrategier.

 

De som nu blev bannade är folk som forumet klarar sig alldeles utmärkt utan - bl.a Jello som enbart befinner sig här för att jävlas och dryga sig. Jag har den största respekt för hans pokerkunskaper men i övrigt är pojkslyngeln just en slyngel utan vett och empati.

Trist att det är så lätt att bete sig som ett svin när man sitter gömd bakom skärmen. Många är ju riktigt trevlíga irl - bl.a du Okocha. ;-)

ok, tycker jello bidrar en del, senast i martonas-tråden, just pokerdiskussionerna på pf präglas ju annars av att nån startar en tråd och ett gäng retards analyserar handen, nån som kan poker säger att de har fel och de blir förbannade för att dom blir "oprovocerat" påhoppade. Blir lätt så att man bara drygar sig när nivån på diskussionerna är så låg. Tycker till och med det är bra att man drygar sig mot de som uppenbart är långt ute och cyklar då det i bästa fall kan leda till att de slutar posta analyser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar ha blivit borttaget också. var är tråden om nazimods?

 

Du får gärna uttrycka dig på ett moget och balanserat sätt, men det där var inte ett sådant. Du slipper dock varning, men fortsätter du sådär så kommer det fler tramsvarningar.

 

För övrigt så gör inte jellos pokerkunskaper att han får bete sig som ett jävla svin. Han får varningar och bans som alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gärna uttrycka dig på ett moget och balanserat sätt, men det där var inte ett sådant. Du slipper dock varning, men fortsätter du sådär så kommer det fler tramsvarningar.

 

För övrigt så gör inte jellos pokerkunskaper att han får bete sig som ett jävla svin. Han får varningar och bans som alla andra.

so för att jag bara skrev smilies i ett inlägg så är det omoget?

 

ja, självklart, bestred bara mikes påstående om att han bara drygar sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, tycker jello bidrar en del, senast i martonas-tråden, just pokerdiskussionerna på pf präglas ju annars av att nån startar en tråd och ett gäng retards analyserar handen, nån som kan poker säger att de har fel och de blir förbannade för att dom blir "oprovocerat" påhoppade. Blir lätt så att man bara drygar sig när nivån på diskussionerna är så låg. Tycker till och med det är bra att man drygar sig mot de som uppenbart är långt ute och cyklar då det i bästa fall kan leda till att de slutar posta analyser.

 

Den tråden blev till slut också låst precis som så många av alla andra trådar där Jello m.fl medverkat.

Som sagt - jag tvivlar inte på hans kunskaper men bara för att någon uppenbarligen är snudd på pokergeni och dessutom intelligent kan han inte bete sig som ett svin i var och varannan tråd. Tyvärr saknar många av hans sort både ödmjukhet och empati.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den tråden blev till slut också låst precis som så många av alla andra trådar där Jello m.fl medverkat.

Som sagt - jag tvivlar inte på hans kunskaper men bara för att någon uppenbarligen är snudd på pokergeni och dessutom intelligent kan han inte bete sig som ett svin i var och varannan tråd. Tyvärr saknar många av hans sort både ödmjukhet och empati.

 

helt ärligt tror jag att många "av hans sort" bara skiter i om dom uppfattas som ödmjuka och empatiska av personer dom tycker är lagom korkade, inte att dom helt saknar ödmjukhet och/eller empati.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt ärligt tror jag att många "av hans sort" bara skiter i om dom uppfattas som ödmjuka och empatiska av personer dom tycker är lagom korkade, inte att dom helt saknar ödmjukhet och/eller empati.

 

Mycket möjligt. Precis som jag skiter i att de hela tiden blir bannade eftersom jag inte saknar dom alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...