maskineri Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 [] cliffnotes [] hhs [x] people trying to uphold themselves Citera
sexyterran Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 När det knappt kunde bli bättre fisk Citera
Emilio Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Ska ni påstå att sexyterran levlar nu också bara för att han ska save face? Citera
heimdall87 Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Börjar du alla meningar med liten bokstav av samma anledning? Genialiskt i så fall, det fungerar verkligen. Terran verkar köra med samma "trick" allt som oftast. orka köra versaler i sällskap som ditt liksom. Citera
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Ska ni påstå att sexyterran levlar nu också bara för att han ska save face? Jag tror faktiskt det finns ca 0.1% chans att han levlar imo Citera
Tiggr Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Jag tror faktiskt det finns ca 0.1% chans att han levlar imo Känns ganska meningslöst att diskutera levlingsfrekvens med den lilla info vi har. Citera
honest99 Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Känns ganska meningslöst att diskutera levlingsfrekvens med den lilla info vi har. Det är klart att det går att bedöma levlingsfrekvens, i varje enskild tråd. Citera
JohAAn1 Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Han är online på ipoker nu men det verkar inte vara något spel... än Citera
Supertequila Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Känns ganska meningslöst att diskutera levlingsfrekvens med den lilla info vi har. Touche Försökte själv trigga fram lite action genom o levla, men de gamla rävarna här är svåra o få ur balans numera... Citera
Emilio Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Om sexyterran levlar heter jag hugo Citera
lappen Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Vad är det för fel på dig lappen? Du kommer in och sågar och hånar andra men själv är du väl barely en vinnande spelare (rimligt antagande.). Läser din history och står att du spelar nl50. Otippat! Årets mest oväntade överraskning. Eller kanske inte. Men du är förlåten, alla vet ju att de som kan minst tror sig veta bäst. Inget fel på mig men jag blir så trött på när nån som du skriver ett svar och du verkligen tror att "oj oj...nu tillförde jag verkligen nått nydanande på forumet" Men i själva verket är det nått som en autistisk unge skulle kunna häva ur sig. Har aldrig påstått att jag är en vinnande pokerspelare och inte en förlorande spelare heller.Dina antagande kan du hålla för dig själv för dom är inte värd ett skit. Nu spelar jag inte NL50 längre men kul att du antar det.Bara för att man spelar NL50 måste man vara sämst i världen enlig dig. Men forstsätt att sprida din "visdom" du....du har mitt stöd Citera
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Touche Försökte själv trigga fram lite action genom o levla, men de gamla rävarna här är svåra o få ur balans numera... Här är en video om du vill lära dig mer om olika frekvenser när du postar. Riktiga strategi-snacket börjar vid ungefär 2:30 Citera
Nice Hand GG Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Här är en video om du vill lära dig mer om olika frekvenser när du postar.Riktiga strategi-snacket börjar vid ungefär 2:30 imo hela filmen förklarar allt i denna tråden... Citera
Emilio Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Inget fel på mig men jag blir så trött på när nån som du skriver ett svar och du verkligen tror att "oj oj...nu tillförde jag verkligen nått nydanande på forumet"Men i själva verket är det nått som en autistisk unge skulle kunna häva ur sig. Har aldrig påstått att jag är en vinnande pokerspelare och inte en förlorande spelare heller.Dina antagande kan du hålla för dig själv för dom är inte värd ett skit. Nu spelar jag inte NL50 längre men kul att du antar det.Bara för att man spelar NL50 måste man vara sämst i världen enlig dig. Men forstsätt att sprida din "visdom" du....du har mitt stöd Du är lika fånig och vidrig som min lillebror kan vara. Jag orkar verkligen inte. Pärlor åt svin.... Citera
sexyterran Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Har inte levlat nånstans och försöker inte save face heller Hellre dum i huvet och visa det än tönt som spelar ball på forum imo Har blom på msn nu btw Citera
lappen Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Du är lika fånig och vidrig som min lillebror kan vara. Jag orkar verkligen inte. Pärlor åt svin.... Du jag ÄR din lillebror Citera
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Här är en annan video om du verkligen vill bli en proffesional internet poster. [x] slow talker Citera
maskineri Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Har inte levlat nånstans och försöker inte save face heller Hellre dum i huvet och visa det än tönt som spelar ball på forum imo Har blom på msn nu btw Citera
mr-flow Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Du jag ÄR din lillebror Fel, han är din pappa. Citera
Emilio Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Har inte levlat nånstans och försöker inte save face heller Hellre dum i huvet och visa det än tönt som spelar ball på forum imo Okej. Verkade på de andra som om det var uppenbart att du levlade. Men +1 på det sistnämnda.. Citera
Emilio Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Du jag ÄR din lillebror Hade både blivit oerhört förvånad och samtidigt inte alls. Citera
lappen Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Och hade jag varit din lillebor hade jag piskat upp dig din lillaskit Citera
kravmärkt Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Och hade jag varit din lillebor hade jag piskat upp dig din lillaskit hehe Citera
heltok Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 sjukt actionkåt 5tablar han nl2k i väntan på motstånd på nl20k. Citera
Recommended Posts