Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

Det verkar inte gå så bra för hnm mot Flexaccou just nu. Dock vet jag inte om det är Flexxaccou eller Blom90 som köpt in alla pengarna på bordet, men Flexaccou har sammanlagt 360k spritt över 4 bord mot Blom90.

 

Nu sitter Blom90 med 330k och flex med 280k... (på 4 bord)

blom hade 361k och flex 412k när flex lämade borden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Visst jag skall hälsa honom det så fort jag träffar han.

Vet ni vad det roliga är? Att han var uppe i ca 1 500 000kr för några månader sen... så han vet att han har kapaciteten utan tvekan. Sedan förlora han allt det och var pank och kunde inte ens spela minicashgame på klubben. Och helt plötsligt från ingenstans så jobbar han upp sig till miljonbeloppen från ynka 2000... Det är vad jag kallar att inspirera.

 

Jag såg inte allt när han spela mot Flexaccou inatt (la mig typ 06:00).

 

Nej det är att vara tiltapa med talang...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst jag skall hälsa honom det så fort jag träffar han.

Vet ni vad det tragiska är? Att han var uppe i ca 1 500 000kr för några månader sen... så han vet att han har kapaciteten utan tvekan. Sedan förlora han allt det och var pank och kunde inte ens spela minicashgame på klubben. Och helt plötsligt från ingenstans så jobbar han upp sig till miljonbeloppen från ynka 2000... Det är vad jag kallar att inspirera.

 

Jag såg inte allt när han spela mot Flexaccou inatt (la mig typ 06:00).

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst jag skall hälsa honom det så fort jag träffar han.

Vet ni vad det roliga är? Att han var uppe i ca 1 500 000kr för några månader sen... så han vet att han har kapaciteten utan tvekan. Sedan förlora han allt det och var pank och kunde inte ens spela minicashgame på klubben. Och helt plötsligt från ingenstans så jobbar han upp sig till miljonbeloppen från ynka 2000... Det är vad jag kallar att inspirera.

 

Jag såg inte allt när han spela mot Flexaccou inatt (la mig typ 06:00).

 

Hurru, om du läser runt lite här och lär dig lite pokerteori kanske du förstår varför de flesta anser att han kommer gula inom kort (igen).

 

Inte för att jag bryr mig personligen, men alltså det är inte imponerande att han var uppe i 1.5 mille, tappa det och nu magiskt är uppe i miljonsummor igen utan bara dumt och dålig poker.

 

Till sist, det fetmarkerade: Klart det är inspirerande för fiskar som inte hört talas om eller förstår varians. Alla kan vinna på poker! Men inte långsiktigt med en dålig spelplan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...