sokrat3s Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Dansken springer ju rätt bra iallafall. Trist om blom gular kul action att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 haha nån som kände sig träffad??haha Inse också att det här forumet har fått höra dom där orden LITE FÖR MÅNGA GÅNGER (din förra post). Och nej, det spelar mig ingen roll om du tror att jag är svartsjuk eller inte på blom. Det är klart jag också gärna hade vunnit 4 miljoner, men nu har jag inte ballsen att skotta så mycket och förmodligen inte ens nära på lika bra. Men i mina ögon är inte det mer svenskt än något annat utan snarare mänskligt. Den som påstår att han inte hellre skulle ha 4(6+?) millar mer idag än för 3 veckor sen vill jag gärna träffa, för den skulle väl ha någon sjuk insikt i vad livet handlar om. +1 på instabanna svenska avundsjukan, är så galet trött på just dom orden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popoffer Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Mr 700k över EV klagar på tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Heltok: vad tycker du blom gör fel i QJs handen, det måste vara jättestandard? Sen spelar väl inte pokerpz den nåt vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 haha nån som kände sig träffad??haha lol. Saken är att det tas upp i varje jävla tråd där nån utalar sig negativt om en highroller. Så jävla tröttsamt. Klart människor är avundsjuka, men ofta har det absolut inget med saken att göra. Folk är dryga på nätet deal with it or gtfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Heltok: vad tycker du blom gör fel i QJs handen, det måste vara jättestandard? Sen spelar väl inte pokerpz den nåt vidare. min första gissning var att check flop hade högre värde än bet. men är kanske marginellare än jag trodde, ska fundera på saken och se om facit kan svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 min första gissning var att check flop hade högre värde än bet. men är kanske marginellare än jag trodde, ska fundera på saken och se om facit kan svara... mtp på hur vid range han lär c-beta blir det nog trist om han ska börja checka tillbaka QJ. I så fall måste han ju checka tillbaka en jäkla massa skräp på den floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Lite danska kommentarer om mannen i fråga. Hoppas ni fattar neåd. http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=174284 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 mtp på hur vid range han lär c-beta blir det nog trist om han ska börja checka tillbaka QJ. I så fall måste han ju checka tillbaka en jäkla massa skräp på den floppen. ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Är det bara jag som tycker att dansken verkar spela jävligt tight? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Enligt tråden är dansken Peter "Zupp" Jeppsen? Eller är jag sen. Inte helt fiskig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Enligt tråden är dansken Peter "Zupp" Jeppsen? Eller är jag sen. Inte helt fiskig? du är sen (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 du är sen (= hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 blom skrev precis i chatten att han i princip är gul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SH Fan Club Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 lol. Saken är att det tas upp i varje jävla tråd där nån utalar sig negativt om en highroller. Så jävla tröttsamt. Klart människor är avundsjuka, men ofta har det absolut inget med saken att göra. Folk är dryga på nätet deal with it or gtfo. Jaha det är ni möjligt att du är lika avundsjuk i andra trådar, det vet jag inget om. Tycker det bara är löjligt med folk som som måste klanka ner på andra människor som inte gör något fel (förutom att han inte spelar lika bra och korrekt som du förstås). "deal with it or gtfo". Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 nu har han ju nästan 200k på borden o dansken refillar friskt, verkar lite tiltad, allin på flop med bottenpar bl.a. Heja Blom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 bara jag som äcklas av dansken? går ut i media o hetsar efter att han spelat som en jävla kossa. vilket jävla nylle. Go Blom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 bara jag som äcklas av dansken? går ut i media o hetsar efter att han spelat som en jävla kossa. vilket jävla nylle. Go Blom! Nej, du är inte den enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 bara jag som äcklas av dansken? går ut i media o hetsar efter att han spelat som en jävla kossa. vilket jävla nylle. Go Blom! Nej du är inte ensam. Bara svinigt och tråkig stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlehboy Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 flip 5k till 45 k på 3 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 bara jag som äcklas av dansken? går ut i media o hetsar efter att han spelat som en jävla kossa. vilket jävla nylle. Go Blom! Håller med hoppas Blom krossar honom. Även om blom haft sjuk tur så håller jag på honom. Dansken är fan inte bra och braggar som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlehboy Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Håller med hoppas Blom krossar honom. Även om blom haft sjuk tur så håller jag på honom. Dansken är fan inte bra och braggar som fan... japp så han måste skriva till media igen och säga han är bust 1 mille dollar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Nej ingen av dom är bra, det stämmer, men vetefan om inte blom tamejfan är bättre än vad denne zupp är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 siffror nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Wow, gick för att titta om valpen kissat inne.... just innan så hade Blom reloadat och när jag kom tillbaka var han tom igen. på samma bord.. Det händer saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts