MacDaddy Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Vill bara ha lite klargjort så here we go. Är carlos poker kriminella precis som jag hört? Citera
popquee Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 wat? vad har du hört och vilka källor finns? Citera
Beirut_kid Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 mm, de är stora i penningtvätt. Därför Unibet köpte upp, för de ville ta över dess lukrativa penningtvätt rörelse. Citera
Elitloppet Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Klart de är kriminella, lyssna på namnet bara. "Carlos"... luktar ju mex-gangster lång väg Citera
Lisa87 Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Finns en svartklubb som heter Carlos. Kanske den som OP tänker på Citera
fulpetson Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Finns en svartklubb som heter Carlos.Kanske den som OP tänker på Fanns Citera
LuckyStar5.1 Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Vill bara ha lite klargjort så here we go.Är carlos poker kriminella precis som jag hört? Vet inte så mycket om detta men hört att carlos hotas om att stängas ut från iPoker pga alla rb-dealer. Jag har oxå hört att carlos är bötfällda och varnade vilket skulle innebära att OM carlos ska vara kvar på iPoker så lär väll all rb tas bort med?!?! Citera
Maruzi Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Fanns o när tog dom bort den isf ? Citera
MJ Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 o när tog dom bort den isf ? Den bytte namn. Citera
Faxxen Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Vet inte så mycket om detta men hört att carlos hotas om att stängas ut från iPoker pga alla rb-dealer. Jag har oxå hört att carlos är bötfällda och varnade vilket skulle innebära att OM carlos ska vara kvar på iPoker så lär väll all rb tas bort med?!?! Källa? Citera
Beirut_kid Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Källa? Det är sant att carlos tom varit avstängda för sina vidlyftiga deals till spelare. Men att de skulle bli utslängda har jag extremt svårt att se, även om ryktet florerat runt rätt länge. Lägg ner denna tråd imo. Citera
LuckyStar5.1 Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Källa? Sök på 2+2 ...orkar inte leta ! Citera
Faxxen Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Sök på 2+2 ...orkar inte leta ! Ok men jag antar att du syftar på utestängandet av tainsaiterna. Carlos, Noiq, Chili, expekt mfl. GG av ipoker att stänga ut dem såna fall. De drar ju inte med sig ett antal spelare? Citera
LuckyStar5.1 Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Ok men jag antar att du syftar på utestängandet av tainsaiterna. Carlos, Noiq, Chili, expekt mfl. GG av ipoker att stänga ut dem såna fall. De drar ju inte med sig ett antal spelare? iPoker kanske försöker se långsiktigt. Citera
Faxxen Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 iPoker kanske försöker se långsiktigt. Är det långsiktigt tänkade att stänga ut de siter som drar mest traffik? Citera
Rival Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Är det långsiktigt tänkade att stänga ut de siter som drar mest traffik? Nej, men att stänga ut sajter som har för höga/många rb-deals-->det blir nitpoker--> fisken tröttnar---> övriga spelare tröttnar = Mindre pengar till sajten;-) Citera
Faxxen Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Nej, men att stänga ut sajter som har för höga/många rb-deals-->det blir nitpoker--> fisken tröttnar---> övriga spelare tröttnar = Mindre pengar till sajten;-) Oki, men rakeracen som tex expekt och Noiq har, eller rakeracen som är gemensamma för alla ipoker-skins. De drar inte till sig nitar? Varför tillåter man det överhuvudtaget? Ska man ha en policy som är helt mot rb får man ju ta bort alla lojalitetsprogram. Vip - bonus - loyalty program - cash back mm är ju samma skit men med finare namn. Ipoker har från start bitit sig själva i svansen när man har förbjudit rb helt. Samma sak med ongame. Går ju att få tag på hög rb där med utan nämnvärda problem. Sen kan man ju undra varför inte Titan och Cd-poker nämns tex. Har själv blivit erbjuden deals där, under bordet såklart. Just ja... de ägs ju av Ipoker, vilken skräll att de aldig får böter eller liknande. Hyckleri kallas det va? Citera
Jeg123 Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Att tain sidorna skulle bli avstängda handlade igentligen inte om RB och deals som jag förstått utan det handlade om att spelarna på dessa sidor tog ut mer pengar än vad spelarna satte in. Citera
Recommended Posts