gdaily Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Hero Zero Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 nåja det var väl lite hårt sagt gdaily Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Stort grattis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Stort grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Nej nej, nu är du helt ute och cyklar Ola, det är ju: Falo's granne i "Uti Vår Hage" Kattstrypar Enok Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peter300 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Grattis Cyntax till en vinst på €10550 ,nu kan ta ledigt ett stort antal månader om du vill. Troligen blir det väl ändå mer vinstpengar i BJ-turre. Lycka till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Shit vad snyggt! Härligt Cyntax och grattis! Jag fick min svensexa igår som jag misstänkte, nästan lika bra som 100k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Bra jobbat, stort grattis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 congratulations sir! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Snyggt jobbat och grattis N! Hann du se någa av killens tells som jag tipsade om? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Snyggt jobbat och grattis N! Hann du se någa av killens tells som jag tipsade om? not so hidden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 not so hidden excuse moi! det var en rolig grej bara.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 excuse moi! det var en rolig grej bara.. menade inte att vara dryg.. obv grattis cyntax! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Stort grattis Cyntax! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Grattis till klonken! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Woooooooohooooooooooooo!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Grattis Cyntax till en vinst på €10550 ,nu kan ta ledigt ett stort antal månader om du vill. Troligen blir det väl ändå mer vinstpengar i BJ-turre. Lycka till Jo, pengarna kommer att förbrukas. Trust me! Nej BJ-turren var sick. Det var ett bord där dom gick från 2k till 16k på 21 händer. Det är fan omöjligt. Själv skrapade jag ihop 2505 första rundan. Då låg jag på 18'e plats och 8 bästa fick pengar. Då bestämde jag mig för att chansa. Det fanns inget annat att göra. Men det gick åt helvete och jag gulade. Tror jag slutade runt 35'a eller så? Shit vad snyggt! Härligt Cyntax och grattis! Jag fick min svensexa igår som jag misstänkte, nästan lika bra som 100k Tack och grattis själv! Nu måste jag fan sova lite. Jag är full och jag har ingen aning om när mitt flyg går imorrn. Men det borde vara ca kl 12 eller 13 från Tallin (estnisk tid). Jag har många roliga små historier att berätta om också. Men det får bli imorrn eller på tisdag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 Juli , 2009 Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Såååja! /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Nu måste jag fan sova lite. Jag är full och jag har ingen aning om när mitt flyg går imorrn. Men det borde vara ca kl 12 eller 13 från Tallin (estnisk tid).11:40 skulle flyget gå, men var delayed till 12:00. Fick jogga lite i Riga för att hinna med till nästa flyg mot Sthlm. Inga problem. Även om jag är +100 kg har jag bra flyt i löpsteget. Om jag postade 4:18 igår (estnisk tid) så borde jag ha somnat ganska exakt 4:30. Upp kl 9:00, packa, snabb frukost, checka ut, och sen hoppa in i en taxi till flygplatsen. Gissa om jag snarkade på flyget? Jag har många roliga små historier att berätta om också. Men det får bli imorrn eller på tisdag.Tisdag. Ikväll ska jag träffa Illvilja i stan. Lite mat någonstans, kanske en bira och sen CC. Se upp fiskjävlar! I'm hot! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Ah, just det. Glömde berätta att jag fått ett sjukt intressant pm. Är om surebetting. Har inte svarat på det ännu, det får bli imorrn. Men du som skickat det vet nu att jag är mycket intresserad av att veta mera. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts