Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis Cyntax till en vinst på €10550 ,nu kan ta ledigt ett stort antal månader om du vill.

 

Troligen blir det väl ändå mer vinstpengar i BJ-turre.

 

Lycka till

Jo, pengarna kommer att förbrukas. Trust me! :shock:

 

Nej BJ-turren var sick. Det var ett bord där dom gick från 2k till 16k på 21 händer. Det är fan omöjligt.

 

Själv skrapade jag ihop 2505 första rundan. Då låg jag på 18'e plats och 8 bästa fick pengar. Då bestämde jag mig för att chansa. Det fanns inget annat att göra. Men det gick åt helvete och jag gulade. Tror jag slutade runt 35'a eller så?

Shit vad snyggt! Härligt Cyntax och grattis! Jag fick min svensexa igår som jag misstänkte, nästan lika bra som 100k :)
Tack och grattis själv!

 

Nu måste jag fan sova lite. Jag är full och jag har ingen aning om när mitt flyg går imorrn. Men det borde vara ca kl 12 eller 13 från Tallin (estnisk tid).

 

Jag har många roliga små historier att berätta om också. Men det får bli imorrn eller på tisdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu måste jag fan sova lite. Jag är full och jag har ingen aning om när mitt flyg går imorrn. Men det borde vara ca kl 12 eller 13 från Tallin (estnisk tid).
11:40 skulle flyget gå, men var delayed till 12:00. Fick jogga lite i Riga för att hinna med till nästa flyg mot Sthlm. Inga problem. Även om jag är +100 kg har jag bra flyt i löpsteget. :roll:

 

Om jag postade 4:18 igår (estnisk tid) så borde jag ha somnat ganska exakt 4:30. Upp kl 9:00, packa, snabb frukost, checka ut, och sen hoppa in i en taxi till flygplatsen. Gissa om jag snarkade på flyget?

Jag har många roliga små historier att berätta om också. Men det får bli imorrn eller på tisdag.
Tisdag.

Ikväll ska jag träffa Illvilja i stan. Lite mat någonstans, kanske en bira och sen CC. Se upp fiskjävlar! :-P I'm hot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, just det. Glömde berätta att jag fått ett sjukt intressant pm.

Är om surebetting. Har inte svarat på det ännu, det får bli imorrn.

Men du som skickat det vet nu att jag är mycket intresserad av att veta mera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...