Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

???
!!! Vilken jävla serve! Stenhårt och otagbart! :mrgreen:

 

---

 

Så var man lite gul.

Gul på Interwetten, BetFair och Bet24. Precis som det ska vara.

BetFair och Bet24 lägger jag ner. BetFair för att det är löjliga summor man kan satsa i de flesta surebets och Bet24 för att de har så sopiga odds och sämsta sidan som finns!

 

Interwetten diggar jag. Där ska jag ladda om med 5-lax snarast!

 

Gjorde en lite check av mina bettingkonto. Helvete! Hade ganska mycket mer pengar än jag trodde. Surebetting kanske inte är så tokigt. :roll: (obs, man blir inte miljonär, men det täcker hyran för en ganska ny 3'a i förorten)

 

Har fortfarande inte bestämt mig för var jag ska åka 11-17 augusti.

Datumen är inte heliga. Det går bra att åka 9'e och komma tillbaka 19'e också.

Problemet med paketresor är att de alltid är för två personer.

Jag vill ha en sista minuten inklusive hotell. Mina krav på hög standard är inte så stora. Var ska man ta vägen?

 

Hittade några dollar på en MicroGamingklient. Spelade en sng och vann. Cashade ut till bettingkontot. Man ska inte utmana. Min pokertur måste vända snart. Nu ska jag inte spela poker på minst drygt två veckor. Kanske upp till 8 veckor. Får se hur det går med det hotet.

 

Får man hälsa? Då vill jag hälsa till Patrik i Göteborg (på söndag smäller det!), Lasse i Umeå (Heja Rebellen!), Kikko i Skellefteå (osynlig?), Danne i Piteå (in i dimman?), Wolfie i Mariefred (golf?), David i Wien (jag kommer), Helena i Uppsala (lunch?), Pinnen i Karlskoga (röka?), Anna i Bromma (var är du? I need you! :heart:) och sist men inte minst en hälsning till Super-Ted i Finland (perkele!).

 

Jippi! Jag har vänt på dygnet. Klockan snart halv tio på morgonen och jag känner att det snart är dags att sova. Fiiiiiiiint! :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betfair är en guldgruva om man lär sig att använda den sidan ordentligt, sen att det kanske inte finns så stora volymer på svensk basket.

Men kolla sen när fotbollen startar i de stora ligorna. helst ska man vara flera som delar på ett Betfair konto så man får ned % eller så ska man vara en Pokergrinder på Betfair för att få ned % på så vis. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betfair är en guldgruva om man lär sig att använda den sidan ordentligt, sen att det kanske inte finns så stora volymer på svensk basket.

Men kolla sen när fotbollen startar i de stora ligorna. helst ska man vara flera som delar på ett Betfair konto så man får ned % eller så ska man vara en Pokergrinder på Betfair för att få ned % på så vis. :-D

Ah! Smart.

 

----

 

Slovenska ligan i fotboll

Nafta-NK Celje

Over/Under 2,5

Expekt 2,10 Over 1280,50 kr

Bwin 1,95 Under 1379,00 kr

Profit 29,50 kr

 

Udda summor? Ja, det var max 1379 kr jag fick satsa hos Bwin. Hos Expekt skulle jag få betta 3000 kr.

 

Basket U20, Polen vs Tjeckien

1'a - Odds 1,50 hos Unibet - 1000 kr

2'a - Odds 3,30 hos Pinnacle - 454,50 kr

Profit 3,13% = 45,50 kr.

 

WNBA, West vs. East

1'a - Odds 2,00 hos Expekt - 3000 kr

2'a - Odds 2,05 hos Pinnacle - 2926,80 kr

Profit 1,23% = 73,20 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WNBA, West vs. East

1'a - Odds 2,00 hos Expekt - 3000 kr

2'a - Odds 2,05 hos Pinnacle - 2926,80 kr

Profit 1,23% = 73,20 kr

Varför surebettar du här egentligen. Om du nu vill flyga under blandade radar/kontroller hos sajter, är det inte bättre att spela 3000 på båda ställena (så du ser ut som en riktig sportsbettare). Varannan (*) gång vinner du då noll kronor, och varannan gång 150, det jämnar ut sig i längden.

 

(*) Nåja, nästan varannan, om vi ska tro på oddsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför surebettar du här egentligen. Om du nu vill flyga under blandade radar/kontroller hos sajter, är det inte bättre att spela 3000 på båda ställena (så du ser ut som en riktig sportsbettare). Varannan (*) gång vinner du då noll kronor, och varannan gång 150, det jämnar ut sig i längden.

 

(*) Nåja, nästan varannan, om vi ska tro på oddsen.

 

+1, blir samma ev givet att båda sidorna är lika bra/dåliga på att sätta odds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför surebettar du här egentligen. Om du nu vill flyga under blandade radar/kontroller hos sajter, är det inte bättre att spela 3000 på båda ställena (så du ser ut som en riktig sportsbettare). Varannan (*) gång vinner du då noll kronor, och varannan gång 150, det jämnar ut sig i längden.

 

(*) Nåja, nästan varannan, om vi ska tro på oddsen.

Jag förstår vad du menar, men för sajter som Pinnacle och Bwin har det ingen betydelse. För de skiter i om du surebettar eller inte. De vill bara ha volym och försöker matcha spelarna mot varandra och bara vinna mellanskillnaden.

 

Hos Expekt har jag oftast ett tak på 3000 kr. Ibland mindre, men det beror på att det är en udda/liten marknad jag vill satsa på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iofs borde du tjäna mer pengar på att beta max i längden även om det inte blir säkra pengar och du utsätts för den förargliga variansen.
Man kan ju också välja att vikta satsningarna så att hela vinsten hamnar hos den bookie som har det mest felsatta oddset eller att hela vinsten hamnar hos favoriten... lite beroende också på om man försöker "flytta" pengar eller om man försöker gula hos en sajt (för att få re-load bonusar!).

 

Strategi och mycket att tänka på! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju också välja att vikta satsningarna så att hela vinsten hamnar hos den bookie som har det mest felsatta oddset eller att hela vinsten hamnar hos favoriten... lite beroende också på om man försöker "flytta" pengar eller om man försöker gula hos en sajt (för att få re-load bonusar!).

 

Strategi och mycket att tänka på! :-P

 

Haha ja, men då måste man veta vilket odds som är mest felsatt :P. Så länge man ser till att spela med positivt väntevärde kan man väl vara nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kiev (skjut det en vecka så är du där under EPT).
Tyvärr, jag måste vara i Stockholm den 21'a augusti och jag kan inte vara i min lägenhet 11-17'e augusti. Det går bra att åka redan den 10'e augusti och vara tillbaka den 20'e.

 

Annars kan jag hålla med om att din idé var jävligt bra!

Haha ja, men då måste man veta vilket odds som är mest felsatt :P. Så länge man ser till att spela med positivt väntevärde kan man väl vara nöjd.
http://www.oddsexchange.com/servlet?cat=valuebets

 

Nu gjorde jag en specialare:

 

Franska Super Cupen, Fotboll

Girondins de Bordeaux - EA Guingamp

1'a - Odds 1,55 hos Bwin

X'a - Odds 4,18 hos Pinnacle

2'a - Odds 9,14 hos Pinnacle

 

Normal insatsfördelning skulle vara:

2605,4 - 966,1 - 441,8 -> För att vinna 25 kr oavsett resultat.

 

Men jag valde att lägga pengarna så att det blir större vinst om Bordeaux (38,40) vinner och bara pengarna tillbaka om det blir X2. Insatsfördelningen blev då: 2605,43 - 956,94 - 437,64

 

 

HEJA BORDEAUX!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjeckiska Gambrius Fotboll

Slovacko - Viktoria Plzen

1'a - Odds 3,27 hos Pinnace

X'a - Odds 3,19 hos Pinnacle

2'a - Odds 2,75 hos Expekt

Insatser: 841 kr - 862,10 kr - 1000 kr

Profit 1,74% = 47 kr, oavsett resultat.

 

Idag har surebettingen gått sjukt bra! :-P

Jag hinner knappt lägga mina surebets och har nästan slut pengar på flera sajter. Skitbra! Pengarna ska jobba. 8-)

Så var man lite gul.

Gul på Interwetten, BetFair och Bet24. Precis som det ska vara.

BetFair och Bet24 lägger jag ner. BetFair för att det är löjliga summor man kan satsa i de flesta surebets och Bet24 för att de har så sopiga odds och sämsta sidan som finns!

Gul hos Unibet också! SKITBRA! :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:) Alla glada?

Det löste sig. Oddsen hos Pinnacle svängde sjukt mycket sen.

Jag helgarderade matchen hos Pinnacle och fick ett surebet på 102 kr om favoriten vinner.

Vinner underdogen går jag pluss minus noll.

 

Det blev lite tokigt i en basketmatch. Skottland-Rumänien U18 Euro.

Nu hejar vi på Rumänien! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför stänger Pinnacle sina marknader 20-30 minuter före matcherna startar?

Är det fler som märkt/råkat ut för det?

 

Hade ett bra surebet på 2% på Brasilianska Fotbollsligan.

Fick satsa 3000 hos Expekt. Det skulle bli 9k till hos Pinnacle. Totalt 12 k att "låna" ut i 3 timmar. Profit 2% = 240 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför stänger Pinnacle sina marknader 20-30 minuter före matcherna startar?

Är det fler som märkt/råkat ut för det?

 

Hade ett bra surebet på 2% på Brasilianska Fotbollsligan.

Fick satsa 3000 hos Expekt. Det skulle bli 9k till hos Pinnacle. Totalt 12 k att "låna" ut i 3 timmar. Profit 2% = 240 kr.

Det löste sig. Pinnacle justerade oddsen bara:

 

Brazil - Serie A, Soccer

Atlético PR - Avaí

1'a - 2,33 hos Pinnacle : 5279 kr

X'a - 3,37 hos Pinnacle : 3650 kr

2'a - 4,10 hos Expekt - : 3000 kr

Surebet 3,11% = 371 kr i vinst oavsett resultat. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ooooooooooooooops! :oops:

 

Om någon får problem med att casha ut från Expekt så är det troligen mitt fel. Jag håller på att gula dem.

 

Mitt konto har nu gått från 1545 kr till 47814 kr sedan starten.

Bara idag är jag +27.159 kr på Expekt. Alla bets hos Expekt gick in idag.

Totalt 6 stycken. Omsatt 14.280 kr.

+ ett levande bet på Gimo-Täby idag. Jag har 1X hos Expekt på den matchen.

 

:mrgreen: Ska vi gissa att det ringer klockor hos Expekt? Om dom limiterar mig ska jag gråta ut hos Expressen/Aftonbladet och säga att det går bra att förlora, men vinner man får man inte vara kund. ;)

 

Ni som äger aktier i Expekt (kan man köpa aktier i Expekt?) har jag bara ett råd till: SÄÄÄÄÄLJ! ;-)

 

Sick sick sick! :roll:

 

Om jag räknat rätt är jag +1.188 kr på surebetting idag.

Och +10.477 kr på surebetting på de senaste 6 veckorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice att det går bra. Får man fråga vad timlönen blir?

 

/ALLI?

Jättesvårt att räkna ut. Jag sitter vid datorn mest hela tiden och gör annat också.

 

Jag kan ta två Alli.

och jag som tänkte öppna konto på expekt, du får spara lite till mej
Hehe. :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah! Smart.

 

----

 

Slovenska ligan i fotboll

Nafta-NK Celje

Over/Under 2,5

Expekt 2,10 Over 1280,50 kr

Bwin 1,95 Under 1379,00 kr

Profit 29,50 kr

 

Udda summor? Ja, det var max 1379 kr jag fick satsa hos Bwin. Hos Expekt skulle jag få betta 3000 kr.

 

Basket U20, Polen vs Tjeckien

1'a - Odds 1,50 hos Unibet - 1000 kr

2'a - Odds 3,30 hos Pinnacle - 454,50 kr

Profit 3,13% = 45,50 kr.

 

WNBA, West vs. East

1'a - Odds 2,00 hos Expekt - 3000 kr

2'a - Odds 2,05 hos Pinnacle - 2926,80 kr

Profit 1,23% = 73,20 kr

 

Hej!

 

Nu har jag vaknat till efter 2 dagars dvala, dt var nämligen crusing min lilla stad i Helgen.

Så ja nu börjar du betta på lite högre odds 3,13%,det känns väl bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr, jag måste vara i Stockholm den 21'a augusti och jag kan inte vara i min lägenhet 11-17'e augusti. Det går bra att åka redan den 10'e augusti och vara tillbaka den 20'e.

 

Annars kan jag hålla med om att din idé var jävligt bra!http://www.oddsexchange.com/servlet?cat=valuebets

 

Nu gjorde jag en specialare:

 

Franska Super Cupen, Fotboll

Girondins de Bordeaux - EA Guingamp

1'a - Odds 1,55 hos Bwin

X'a - Odds 4,18 hos Pinnacle

2'a - Odds 9,14 hos Pinnacle

 

Normal insatsfördelning skulle vara:

2605,4 - 966,1 - 441,8 -> För att vinna 25 kr oavsett resultat.

 

Men jag valde att lägga pengarna så att det blir större vinst om Bordeaux (38,40) vinner och bara pengarna tillbaka om det blir X2. Insatsfördelningen blev då: 2605,43 - 956,94 - 437,64

 

 

HEJA BORDEAUX!!!

 

Hej! Igen Cyntax

 

Vilken kväll du haft med massa surebets det ser bra ut.

 

Hur länge brukar oddsen ligga kvar när du är inne på oddsexchange?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Igen Cyntax

 

Vilken kväll du haft med massa surebets det ser bra ut.

 

Hur länge brukar oddsen ligga kvar när du är inne på oddsexchange?

Jag har noll koll på Oddsexchange och kvaliteten där. Min gissning är att det är SKIIIT! :roll:

 

WNBA, Basket USA

Chicago Sky Odds 1,60 (Ladbrokes) 5177 kr.

LA Sparks Odds 2,73 (Pinnacke) 3034,10 kr.

Profit 0,88% = 72,10 kr.

 

Jag håller på Sparks, för då blir jag GUL på Ladbrokes! :) och hoppas på en re-loadbonus.

 

Expekt har limiterat mig. Kanske inte så konstigt... men det skulle de inte ha gjort! För igår torskade jag 7 av 8 på Expekt. Hade kunnat ge dem 21-lax tillbaka av de 47-lax jag är "skyldiga" dem.

 

Jag får betta mellan 200 och 300 kr som oftast. Men jag har upptäckt att dom alltid godkänner om jag bettar det dubbla. Okej, 400-600 är långt från 3000 som var taket förr. Men jag tar allt ändå. Dom säger att jag inte är limiterad, att jag bara råkar satsa på sporter/evenemang/osv som har låga limits. Men när jag försöker betta 3-lax på Allsvenskan är det samma sak = Expekt ljuger! Nu får jag satsa 150 kr på AIK! :evil:

 

Idag har jag inte surebettat så mycket. Vi (jag och Alva) har varit på Gröna Lund hela dagen. Alva är under 4 år och över 100 cm + jag har Gröna kortet = vi kan gå där alla dagar och Alva får åka hur mycket hon vill! Så sysselsätter man och blir bästis med en 3-åring!

 

Men jag har iaf. spelat in ca 130 kr. Helt ok. Kvällen är inte slut ännu. :-P Nu ska jag fortsätta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...