dekutree Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Knappast! Hur skulle han kunna rigga kameror hemma hos Durr???? Jadu, det har ju diskuterats en hel del om durrrs sexuella preferenser, och vi vet ju alla att Ken har en kropp som en grekisk gud och ett jävligt vackert anlete... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Jadu, det har ju diskuterats en hel del om durrrs sexuella preferenser, och vi vet ju alla att Ken har en kropp som en grekisk gud och ett jävligt vackert anlete... Har inte Ken blivit fet på sistone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Har inte Ken blivit fet på sistone? Fet och fet, han ser kunglig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilt_er Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Är inte ken väldigt lik John Travolta på denna bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Jag vet också, he he he he he he he he he Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trollat Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Lite mullig har han väl blivit, Ken. Men han kommer alltid att vara kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Här kommer ytterligare en pusselbit till vemärmartonas puzzlet. Han sitter troligtvis inte hemma i Svedala och spelar. Varför inte? Efter spel hela natten ber han Urindanger(?) om ursäkt, för något plötsligt kom emellan och han måste sticka. Kl 05.50 Om det var plötslig trötthet som sprang på honom hade han nog nämnt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Nu är dom igång igen... två fullsatta railheaven NLH-bord. lol @ att man hinner ha borden uppe 3 sekunder innan Martonas ställer all-in för 300k preflop. 20 sekunder senare sätter han en annan spelare all-in pre för 40k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Verkar som att Martonas är gul nu. http://www.highstakesdb.com/profiles/statistics/last-30-days/martonas.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonKarnage Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Verkar som att Martonas är gul nu. http://www.highstakesdb.com/profiles/statistics/last-30-days/martonas.aspx Upp som en fågel ner som en pannkaka? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Verkar som att Martonas är gul nu. http://www.highstakesdb.com/profiles/statistics/last-30-days/martonas.aspx han e strax under breakeven? Tror inte han skottade med 150k$? Or.... did he... lols Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 han e strax under breakeven? Tror inte han skottade med 150k$? Or.... did he... lols Det är min gissning tills någon avslöjar vem han är... Slaktarn skottade ju med $10k som han hade lånat, och den här snubben verkar ju inte ett dugg bättre än honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Martonas gul? http://www.highstakesdb.com/profiles/statistics/last-30-days/martonas.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Jag hade haft roligare för 20 mille sek, än spelat bort dom... Våga hitta cashoutknappen och vara set for life. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Jag hade haft roligare för 20 mille sek, än spelat bort dom... Våga hitta cashoutknappen och vara set for life. Han lär ju troligtvis vara ganska "set for life" sedan tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Jag hade haft roligare för 20 mille sek, än spelat bort dom... Våga hitta cashoutknappen och vara set for life. Du är säkert en mer rationell "smart" spelare Bossebo men är man en degenerated gambler så blir man inte lycklig av att ha 20mil sek på kontot man blir lycklig av att spela.. spela högt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glödlampan! Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Sick! 20M är riktigt, riktigt mycket pengar i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Någon som vet om Martonas spelade vid typ midnatt i dag (natten söndag/måndag). Om svaret är nej, så vet jag vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Någon som vet om Martonas spelade vid typ midnatt i dag (natten söndag/måndag). Om svaret är nej, så vet jag vem det är. Se så, ut med språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Någon som vet om Martonas spelade vid typ midnatt i dag (natten söndag/måndag). Om svaret är nej, så vet jag vem det är. Han har iaf spelat mellan 03-06 vet inte om han spelade innan men tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Någon som vet om Martonas spelade vid typ midnatt i dag (natten söndag/måndag). Om svaret är nej, så vet jag vem det är. "om svaret är NEJ, så vet jag vem det är" Det var konstigt skrevet, men du har väl en förklaring........... någon form av uteslutningsmetod? edit: enl High stakes DB gick han på strax innan 02.56 i morse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LegalizeIt2 Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Någon som vet om Martonas spelade vid typ midnatt i dag (natten söndag/måndag). Om svaret är nej, så vet jag vem det är. Men alltså får man teasa på det här sättet?!!! Jag har railat killen hur många timmar som helst nu, är såååå intresserad av att höra vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LegalizeIt2 Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 För ett par dagar sen så hade Martonas en ny strategi, så fort att han dubblade så klev han av bordet i in på ett nytt. Det resulterade i någon slags "följa John" i kombination med "hela havet stormar" där Patrik Antonius, Durr, Trex, Brian Hastings mfl slogs om bästa platserna vid de nyöppnade borden. Tur att det inte var live spel, dom hade snubblat över varandra och hällt ut miljoner dollar på golvet i spelmarker. Hur mycket fisk är han på den här nivån? I mina ögon så såg det bra ut i början, är det så att high stakes spelarna har kommit på hur han spelar eller hade han en "heater" i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Han var ju på sicka heatern från början, men han är mkt fisk på dessa nivåer!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts