AccessGranted Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Martonas sitter på ett flertal PLO25/50 bord nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Har Blom90 $3,000,000+ ?? Eller rättare sagt hade. Det kanske han inte har men det räcker väl med 200k dollar för att skotta de högsta games på FTP. Jag menar han gick ju plus från första början, var upp drygt 2.5 miljoner dollar för att sedan sjunka ner till en vinst kring 850k dollar i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Oj som att gå från 5/10 till 0.25/50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CRD Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Det kanske han inte har men det räcker väl med 200k dollar för att skotta de högsta games på FTP. Jag menar han gick ju plus från första början, var upp drygt 2.5 miljoner dollar för att sedan sjunka ner till en vinst kring 850k dollar i dagsläget. Ja det är ju iofs sant. Glömde att han plussade massor innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 piri para Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 piri para Sjuka är att det säkert är gamla piri para. Vore sikk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 De som trott att de är odonkoor har nog fel, han sitter nu och spelar $50/100 på ipoker. Jag skulle då själv inte vilja spela $50/100 dagen efter jag förlorat $1-2M såå vi kan avfärda tankarna från han ;P vad nickar odonkor1 på iPoker? hur har det gått för honom i år? har för mig att han var even på Prima när jag kikade senast... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 konstigt att ingen gissat slaktarn under nytt nick ännu? när ändå halva etablerade pokersverige och 10stycken okända spelare har blivit bekräftade som martonas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 konstigt att ingen gissat slaktarn under nytt nick ännu? när ändå halva etablerade pokersverige och 10stycken okända spelare har blivit bekräftade som martonas. Men han var ju känd för att sticka så fort han var lite halvdjup... Martonas spelar ju tills han är gul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vadå ingen gissat? var det första jag gissa på, tror fler också tänkte på han. Fast tror nog ändå mest på nån hitills okänd, osannolikt fast varför vet ingen vem det är annars då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 piri para skämto aprilo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Men kan Blom90 spela omaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Men kan Blom90 spela omaha? Haha, absolut inte för någon månad sen iaf. Han var ner på 2.5/5 på svs och sa sig testa plo för första gången. Donerade en hel del inköp för att sen donka iväg 10k på 25/50 innan han gav upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Så Blom90 är utesluten. Martonas sa förresten innan backet att han skulle ringa durrrr om game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Nej tror inte det stämmer. Har för mig han lirade plo ganska högt på svs när han hade sin rush? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Nej tror inte det stämmer. Har för mig han lirade plo ganska högt på svs när han hade sin rush? Mjo, såg han på högsta nivåerna på svs både HU å 5mana. Martonas sitter med omgclayaiken nu och sägs vara back 280k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trollat Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Blom spelade 25/50 omaha på svs. Om han var bra eller inte har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Nej tror inte det stämmer. Har för mig han lirade plo ganska högt på svs när han hade sin rush? Som hu-kille så äger han rätt många post trots att han inte kan spela plo. Han var katastrofal när det gäller handvärdering etc. Om han inte har tagit en massa coachinglektioner etc så är det knappast han som är martonas. Sen så hade han durrrrs tel.nr också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Vadå ingen gissat? var det första jag gissa på, tror fler också tänkte på han. Fast tror nog ändå mest på nån hitills okänd, osannolikt fast varför vet ingen vem det är annars då? Jag vet, jag vet hihihihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Jag vet, jag vet hihihihi!reveal or it didn´t happen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Kan inte fatta att ingen gissat på Micke Norinder egentligen. Killen är ju för fan en legend! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 "Så Blom90 är utesluten. Martonas sa förresten innan backet att han skulle ringa durrrr om game." ------ Med andra ord hallinggol? han e ju personal mate med durrrr.. men trodde inte dem skulle spela mot varandra om såna pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Hallå det är väl allas vår Ken? Martonas är givetvis en omskrivning av hans andranamn Douglas och Anna Dabrowski. Solklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Hallå det är väl allas vår Ken? Martonas är givetvis en omskrivning av hans andranamn Douglas och Anna Dabrowski. Solklart. Knappast! Hur skulle han kunna rigga kameror hemma hos Durr???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Jag vet, jag vet hihihihi! Gretko. IMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts