Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Har Blom90 $3,000,000+ ?? Eller rättare sagt hade.

Det kanske han inte har men det räcker väl med 200k dollar för att skotta de högsta games på FTP. Jag menar han gick ju plus från första början, var upp drygt 2.5 miljoner dollar för att sedan sjunka ner till en vinst kring 850k dollar i dagsläget.

Postad
Det kanske han inte har men det räcker väl med 200k dollar för att skotta de högsta games på FTP. Jag menar han gick ju plus från första början, var upp drygt 2.5 miljoner dollar för att sedan sjunka ner till en vinst kring 850k dollar i dagsläget.

Ja det är ju iofs sant. Glömde att han plussade massor innan.

Postad
De som trott att de är odonkoor har nog fel, han sitter nu och spelar $50/100 på ipoker. Jag skulle då själv inte vilja spela $50/100 dagen efter jag förlorat $1-2M såå vi kan avfärda tankarna från han ;P

vad nickar odonkor1 på iPoker? hur har det gått för honom i år? har för mig att han var even på Prima när jag kikade senast...

Postad
konstigt att ingen gissat slaktarn under nytt nick ännu? när ändå halva etablerade pokersverige och 10stycken okända spelare har blivit bekräftade som martonas.

Men han var ju känd för att sticka så fort han var lite halvdjup... Martonas spelar ju tills han är gul. :mrgreen:

Postad

Vadå ingen gissat? var det första jag gissa på, tror fler också tänkte på han. Fast tror nog ändå mest på nån hitills okänd, osannolikt fast varför vet ingen vem det är annars då?

Postad
Men kan Blom90 spela omaha?

Haha, absolut inte för någon månad sen iaf. Han var ner på 2.5/5 på svs och sa sig testa plo för första gången. Donerade en hel del inköp för att sen donka iväg 10k på 25/50 innan han gav upp. :)

Postad
Nej tror inte det stämmer. Har för mig han lirade plo ganska högt på svs när han hade sin rush?

Mjo, såg han på högsta nivåerna på svs både HU å 5mana. Martonas sitter med omgclayaiken nu och sägs vara back 280k :rolleyes:

Postad
Nej tror inte det stämmer. Har för mig han lirade plo ganska högt på svs när han hade sin rush?

Som hu-kille så äger han rätt många post trots att han inte kan spela plo. Han var katastrofal när det gäller handvärdering etc.

Om han inte har tagit en massa coachinglektioner etc så är det knappast han som är martonas. Sen så hade han durrrrs tel.nr också.

Postad
Vadå ingen gissat? var det första jag gissa på, tror fler också tänkte på han. Fast tror nog ändå mest på nån hitills okänd, osannolikt fast varför vet ingen vem det är annars då?

Jag vet, jag vet hihihihi!

Postad

"Så Blom90 är utesluten.

Martonas sa förresten innan backet att han skulle ringa durrrr om game."

------ Med andra ord hallinggol? han e ju personal mate med durrrr.. men trodde inte dem skulle spela mot varandra om såna pengar?