Snygglenn Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Fick tipset att stänga av autofokus, gjorde så att jag kunde spela 1-2 bord extra iaf. Funderar på att casha in på ongame, går det att lira 8+ bord eller är den fortfarande ospelbar med fler än typ 5 bord? edit, såg rooneys post nu. Värt att slå i en ssd för att öka på bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Funderar på att casha in på ongame, går det att lira 8+ bord eller är den fortfarande ospelbar med fler än typ 5 bord? edit, såg rooneys post nu. Värt att slå i en ssd för att öka på bord? Jag tog bort auto fokus, dvs pop up på borden, då gick det från att jag knappt kunde spela 5-6 bord till att jag kan spela 8+ bord utan problem. Har ej ssd hd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 jag kommer ihåg att mitt ongame drog över 1000 mb i minne allt som oftast i höstas. sen pallade jag inte md den skitklienten mer efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Tack aglo! Mitt flyter mkt bättre efter jag satte in SSD hdd. Kunde iof lira 8 bord innan utan större probs också Så aglos lösning fungerade, med både prickar och notes? Strålande! Jag har planer på att emigrera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Hur gör man för att ställa sig på väntelistan till ett bord numera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Hur gör man för att ställa sig på väntelistan till ett bord numera? Går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Går inte Intressant. Ungefär som Everest var en gång i tiden. Någon speciell anledning till att man har tagit bort det eller är det många som efterfrågat detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Intressant. Ungefär som Everest var en gång i tiden.Någon speciell anledning till att man har tagit bort det eller är det många som efterfrågat detta? Har väl aldrig funnits en väntelista vad jag förstår. Tycker det är bra att man inte kan köra 8+ bord eller att det finns väntelista. Förhindrar att det blir söndergrindat precis som Ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Senast jag spelade därinne fanns det väntelista iaf även om den funkade lite knasigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Väntelistan togs bort vid lanseringen av P5-klienten. I like. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 Satte in x pengar idag, spelade lite och torskade ett bi. Såg precis att jag har lika mycket pengar som jag satte in? Är det normalt eller wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 Satte in x pengar idag, spelade lite och torskade ett bi. Såg precis att jag har lika mycket pengar som jag satte in? Är det normalt eller wtf? Vart med om det motsatta, att pengar förvunnit. Aldrig haft för mkt pnegar på kontot efter en session. Ska tillägast att pengarna alltid kommit tillbaka, de som förvunnitt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 23 Mars , 2010 Rapport Share Postad 23 Mars , 2010 Vart med om det motsatta, att pengar förvunnit. Aldrig haft för mkt pnegar på kontot efter en session. Ska tillägast att pengarna alltid kommit tillbaka, de som förvunnitt alltså +1 du lär tyvärr bli av med pengarna Glenn. Inom 24h har det alltid korrigerats för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Pengar finns tydligen Varför så lång väntan på vettig programvara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Pengar finns tydligenVarför så lång väntan på vettig programvara? Betsson utveckligar inte ongames P5-klient. Det är bwin, ägaren av ongame, som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Betsson utveckligar inte ongames P5-klient. Det är bwin, ägaren av ongame, som gör det. Ok, men lite intresse / tryck borde kunna komma kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Satt och lirade på Ongame. Plötsligt fryser mina bord så får stänga klienten och öppna den igen. Då är designen ny. ÄCKLIGASTE NÅGONSIN. Duken på borden var gula och en gul gardin hängde ner i övre delen. Är detta ett Aprilskämt eller är det gult påsktema?! Går iaf inte att spela med denna designen och jag hoppas att det inte är preliminär eller att den bara tillhör den siten jag lirar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 De kör med specialtema till jul och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 De kör med specialtema till jul och sånt. Okej, då får man avvakta tills deras påsktema är över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Okej, då får man avvakta tills deras påsktema är över Går iofs att åtgärda: http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=35460 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Går iofs att åtgärda: http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=35460 Modden från första posten funkar inte med den nya klienten. Se min länk till 2+2 i slutet av tråden för en mod som funkar till P5-klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omni Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Härlig reklam dom har börjat med i HH-rutan, tog bara 5 klick att få fram HHn..... DÖ ONGAME DÖ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Härlig reklam dom har börjat med i HH-rutan, tog bara 5 klick att få fram HHn..... DÖ ONGAME DÖ!!! Jag tror inte det är en medveten feature dock utan ytterligare en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lolle Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Samma sak har, livstiltar verkligen pa den helt SJUKT storande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 3 Juni , 2010 Rapport Share Postad 3 Juni , 2010 Hmm, får/kan man vara inloggad och spela på två olika ongameskin samtidigt? Jag ska obv. inte spela samma turre på båda skinen utan två olika turneringar som exkl. för respektive skin. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts