brainslicer Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 starta om den med jämna mellanrum är ju att föredra, själv glömmer jag på den allt som oftast även när jag inte spelar krascha/låsa kan den göra(även med mindre antal bord) då den stått på länge eller om man börjar surfa runt, kolla på nå webbstreams eller nåt som också tar mycket minne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
znajk Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Normallånga? Hehe, det är väl väldigt individuellt? Jag kan köra allt mellan 1 - 4 timmar. Har börjat stänga ner klienten så fort jag slutat spela också, men jag kan ju inte stänga ner den då jag spelar bara för att rensa minnet. Skulle väl tippa på att det händer först efter 2 timmar eller nåt sånt. Vad kör ni för operativsystem? Kan det spela nån roll? Jag tyckte xp fungerade mycket bättre än vista till gamla klienten iaf, men nu kör jag windows 7 som sagt. 7an funkade bättre än vista till gamla också. Men skulle det bli bättre med 8 gig i minne tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippa08 Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Återvände till Betsson igår kväll efter att ha spelat på annat håll ett tag - och det första som händer är att klienten kraschar och pengarna försvinner från kontot. Efter att ha skummat den här tråden förstår jag att det varken är nytt eller ovanligt. Snacka om att de misslyckades med att göra gott intryck på en återvändande spelare - i synnerhet som en av deras representanter faktiskt ringde upp mig (!) och lockade med fina bonusar och erbjudanden om jag kom tillbaka. Och jag är inte direkt nån highroller, om vi säger så. Börjar de bli desperata? Slutspelat på Betsson nu för min del. Så fort pengarna är tillbaka tar jag ut dem och går nån annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Rätt säker på att jag saknar 1k från min senaste session. Har dock inget HEM som kan bekräfta detta, pengarna har varit borta i ca 36 timmar. Hur länge sparas alla HHs innan de raderas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Det saknas pengar på många människors konton. Bwin, vars support är sjukt dålig( när jag klickar på mailadr.jag får i svaret från supp,kommer PF upp)har bara support mellan 9-16 och telesupporten ligger på Gibraltar och kostar nästan 5 spänn i minuten. Ingen onlinesupp,eller liknade,managers i chatten,skrämmande dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CalleAA Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Måste varit problem på hela ongame igår. Saknar också pengar på mitt konto. HH sparas väl tills du tar bort dem? Titta annars i mappen där HH sparas men borde ligga kvar minst en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wayfar Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Jag köpte in med fyra lika stora belopp på cashbord sent igår. Precis efter inköpet kunde jag inte spela på borden och pengarna var borta. Inatt fick jag tillbaka först ett inköp och en timme senare ett annat. Två inköp är alltså fortfarande försvunna. Detta var garanterat sista gången jag spelar hos dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Ligger skiten helt nere nu? PAF säger "Could not connect to server. The server is unavailable." /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CalleAA Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Kommer in på betsson nu men har inte fått tillbaka några pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wicker Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Fick svar från BestPoker support att pengarna håller på att betalas tillbaka till alla nu men det tar en stund. Buggen beror på att pengarna ligger reserverade på det bord du försökt gå in på alt. går ut från om du slutat spela. Pengarna skall vara tillbaka inom 24 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippa08 Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Fick svar från BestPoker support att pengarna håller på att betalas tillbaka till alla nu men det tar en stund.Buggen beror på att pengarna ligger reserverade på det bord du försökt gå in på alt. går ut från om du slutat spela. Pengarna skall vara tillbaka inom 24 timmar. Det verkar stämma - jag fick tillbaka det som saknades på mitt Betssonkonto efter cirka ett dygn. De pengarna är nu uttagna och kommer att hamna på någon annan sajt. Jag är klar med Ongame tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Lirade någon timme nyss, ibland frös allting till och inga händer spelades. Sen delades högt kort ut och allt började om på nytt, trots att bordet var fullt. Något tiltande, verkar vara rejäla problem med mjukvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Det verkar stämma - jag fick tillbaka det som saknades på mitt Betssonkonto efter cirka ett dygn. De pengarna är nu uttagna och kommer att hamna på någon annan sajt. Jag är klar med Ongame tills vidare. Det där är ju dock inget nytt, så var det även med gamla mjukvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
messi87 Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Fortfarande problem? Fått en bra deal på ongame... Värt att flytta över pengar nu? Eller de pissar än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippa08 Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Det där är ju dock inget nytt, så var det även med gamla mjukvaran. Visst var det en del strul i den gamla klienten också, men det var mest att skiten hängde sig med jämna mellanrum. Irriterande så det räckte, men jag råkade personligen aldrig ut för något som var lika grovt som det här, med pengar som saknas/frysta tillgångar. Men jag hade kanske tur...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Visst var det en del strul i den gamla klienten också, men det var mest att skiten hängde sig med jämna mellanrum. Irriterande så det räckte, men jag råkade personligen aldrig ut för något som var lika grovt som det här, med pengar som saknas/frysta tillgångar. Men jag hade kanske tur...? ibland blev pengar på cash bord låsta, och dök upp nästa dag... absolut inte lika ofta som de strular nu men i alla tider vad jag kan minnas har det hänt och inget jag oroat för mig... dock är de ju ny mjukvara, så lönar ju sig att vara uppmärksam på sina saldon då man vet det strular Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Nån som vet om man får spela på två ongame-sajter samtidigt? Cashgame kan jag tänka mig att man inte får, men om det är 2 turneringar som går samtidigt som båda bara finns på en sajt liksom. Är det ok, eller riskerar man att få kontot (kontona) avstängda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Men nu om båda turneringarna finns på en sajt varför ska du då spela från två konton? Du förklarar väldigt luddigt och oklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Hehe, jo förklaringen var så där. Menar att om Redkings har en turnering för Redkings-spelare och Betsafe har en för betsafe-spelare, är det då ok att spela båda två, även om de går samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Men hur går du om du kommer på finalbordet på bägge siterna? Tror INTE det är rätt mot andra spelare....eller tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Vet inte hur det är på Ongame men på Ipoker så går det inte att spela samma turnering från samma ip med två datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Men nu tyckte jag jag förklarade iaf LITE tydligare... Det jag menar är ju att jag spelar två OLIKA turneringar, på två olika klienter. Men samma nätverk. Är detta OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Men nu tyckte jag jag förklarade iaf LITE tydligare... Det jag menar är ju att jag spelar två OLIKA turneringar, på två olika klienter. Men samma nätverk. Är detta OK? Detta är helt OK. (På Ongame). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tebinu Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Har dom fått ordning på ongames nya klient ännu? eller bugga det fortfarande? Börja sakna ongame men vägra köra där om det fortfarande buggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompen Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 det buggar fortfarande rätt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts