Johan Axelsson Postad 2 April , 2005 Rapport Share Postad 2 April , 2005 Borde kunna lösas genom att skita i att spela bort de $10. Bara låt dem vara där och sedan försvinna när tiden går ut. Som jag förstått så räknas händer man spelar mot $10-bonusen om man sätter in innan den gått ut. Det är huvudproblemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 2 April , 2005 Rapport Share Postad 2 April , 2005 Men i det här fallet måste jag reloada innan $10-bonusen går ut.($10 går ut exakt samtidigt som möjligheteten till reload.) Visst är Empire smarta! Eviiiil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pennypacker_ Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Har party två stycken reload bonusar? Testade precis COMPbonusen och den funkade, funkar den varje månad eller är det bara en engångsgrej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Alltså...finns det nån Empirebonus ute nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Alltså...finns det nån Empirebonus ute nu eller? Ja, jag fick 15% max $100 med 500 raked hands med koden "GET15" /O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 COMPBONUS på Party kan du bara använda en gång. GET15 på Empire är kontospecifik (snyggt ord va?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2005 GET15 är account specefic och kommer inte fungera om du inte fått mail om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 lfx - alltid steget efter, då han inte fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Ok, den har jag ju redan tagit. Bara att vänta på nästa då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2005 kubo: jag skyller på slö internetuppkoppling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pennypacker_ Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Jag undrar om det går att regga flera personer (familjemedlemmar) som har samma hemadress för att utnytjja bonusar på party. Eller är det en bonus per hushåll som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Jag undrar om det går att regga flera personer (familjemedlemmar) som har samma hemadress för att utnytjja bonusar på party. Eller är det en bonus per hushåll som gäller? Det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SammySolid Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Hur pass lätta är interpoker bonusarna att clear'a? Är de lika lätta att clear'a som partybonusar (dvs 1 rakad hand som man är med i räknas med till "poängen") eller är det typ nåt i stil med "spela 150 händer så får du 0.1 poäng och du behöver BARA 10000 poäng" (som vissa siter verkar ha )? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Hur pass lätta är interpoker bonusarna att clear'a? Är de lika lätta att clear'a som partybonusar (dvs 1 rakad hand som man är med i räknas med till "poängen") eller är det typ nåt i stil med "spela 150 händer så får du 0.1 poäng och du behöver BARA 10000 poäng" (som vissa siter verkar ha )? Samma struktur som Party-nätet. Jag antar att du menar nätverket Cryptologic? På vissa av dem får du ju betalt per "tablehour". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wayfar Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Kan man köra flera bord (tre i mitt fall) samtidigt på InterPoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ematic Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Kan man köra flera bord (tre i mitt fall) samtidigt på InterPoker? Finns ingen maxbegränsning på antal bord på Crypto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2005 Ja, jag har kört 8 utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Få 50% upp till 100$ i bonus på Expekt.com till 15/4 - Endast på Pokerguiden 50% insättningsbonus, dock en maxbonus på $100 Gäller för ALLA kunder, oavsett nya eller gamla hos Expekt.com, fram till den 15:e april. Max 1 gång per kund. Ladda ner pokerklienten (gäller nya kunder), sätt in pengar på kontot, skicka ett mail till poker@expekt.com med insatt summa och användarnamn/nummer i mailet samt "50%- pokerguiden" i ämnesraden. Bonusen kommer inom 24 timmar. Jag satte in pengar nyss och mailade, återstår att se om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Få 50% upp till 100$ i bonus på Expekt.com till 15/4 - Endast på Pokerguiden 50% insättningsbonus, dock en maxbonus på $100 Gäller för ALLA kunder, oavsett nya eller gamla hos Expekt.com, fram till den 15:e april. Max 1 gång per kund. Ladda ner pokerklienten (gäller nya kunder), sätt in pengar på kontot, skicka ett mail till poker@expekt.com med insatt summa och användarnamn/nummer i mailet samt "50%- pokerguiden" i ämnesraden. Bonusen kommer inom 24 timmar. Jag satte in pengar nyss och mailade, återstår att se om det fungerar. Vad är haken? Hur många rakade händer etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krissan Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Bör man ha besökt "pokerguiden" någon gång under sitt liv för att sno åt sig av den bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Vet inte hur det ligger till med antal rakade händer o.s.v., men jag har som sagt satt in pengar och mailat redan så efter att jag har fått svar återkommer jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stompatompa Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Här är den allmänareloadfrekvensen hos de olika skinsen: Party: 03-23-2005 20.00% up to $200 02-25-2005 20.00% up to $200 01-19-2005 20.00% up to $200 12-16-2004 20.00% up to $200 11-18-2004 20.00% up to $100 Empire: 02-25-2005 15.00% up to $100 02-03-2005 25.00% up to $150 01-02-2005 20.00% up to $200 12-04-2004 20.00% up to $50 09-29-2004 20.00% up to $50 Intertops: 02-28-2005 25.00% up to $100 05-10-2004 25.00% up to $150 Multipoker: Hade en i början av 05 Pokernow: Hade en i början av 05 Eurobet: Har aldrig har aldrig haft ngn? Antal rakade händer brukar vara 7x, någon gång 10x (La till Pokernow - Kubo) Man tackar för den utförliga rapporten, det verkar ju som Empire är det självklara valet. Jag måste dock fråga om det går att fixa ytterligare ett Partykonto istället för att fixa ett Empirekonto, och isåfall hur mycket jobbigare är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Jag måste dock fråga om det går att fixa ytterligare ett Partykonto istället för att fixa ett Empirekonto, och isåfall hur mycket jobbigare är detta? Gör det inte. Dubbla konton hos en sajt är det lättaste sättet att få sina pengar beslagtagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stompatompa Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Jag måste dock fråga om det går att fixa ytterligare ett Partykonto istället för att fixa ett Empirekonto, och isåfall hur mycket jobbigare är detta? Gör det inte. Dubbla konton hos en sajt är det lättaste sättet att få sina pengar beslagtagna. Allright, då blir det Empire. Tack för varningen - även horor har gränser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarsRune Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Tack för varningen - även horor har gränser Ehh, nej. Som det 5-öresluder jag är så är snart Empires $10 30x-"bonus" clearad och beloppet dessutom vuxit till $90... Att sälja sig så här ger djupa sår i själen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts