Gå till innehåll

Bonussnack för april postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 594
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helvete gossar! MAJ! Snart är det maj! Var är tråden för bonus maj? VAD BLIR DET FÖR BONUSAR I MAJ! Och juni? Har ni hört något? Vad tror ni om hösten? Blir det några fina erbjudanden? Ojojoj, 2006 tror jag blir ett bra bonusår!! Milda Mathilda, det här kommer blir bra!

 

 

 

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete gossar! MAJ! Snart är det maj! Var är tråden för bonus maj? VAD BLIR DET FÖR BONUSAR I MAJ! Och juni? Har ni hört något? Vad tror ni om hösten? Blir det några fina erbjudanden? Ojojoj, 2006 tror jag blir ett bra bonusår!! Milda Mathilda, det här kommer blir bra!

 

 

 

 

:shock:

 

Redan börjat kröka inför valborg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete gossar! MAJ! Snart är det maj! Var är tråden för bonus maj? VAD BLIR DET FÖR BONUSAR I MAJ! Och juni? Har ni hört något? Vad tror ni om hösten? Blir det några fina erbjudanden? Ojojoj, 2006 tror jag blir ett bra bonusår!! Milda Mathilda, det här kommer blir bra!

 

 

 

 

:shock:

 

Redan börjat kröka inför valborg?

 

Jag lutar nog mer åt att han kör med bara cola...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fråga, finns det någon sajt där man kan sätta in pengar, få en innestående bonus och på något vis spela med bonusen tills den blir clearad? (eller går gul) Eller är det som jag misstänker att det är så att man sätter in sina kulor, bonusen aktiveras och såfort man har spelat antal händer som är krav för att man ska få ut bonusen så kommer summan till ens konto?

 

Skulle ju vara guld för en sådan amatör som jag att sätta in pengar så man få maxbonus och sen jobba sig till att i första hand inte spela bort bonusen och få bonusen clearad efter ett tag. Sen kan man hålla på så.

 

Låter ganska ologiskt för mig att det skulle vara så generöst, men jag frågar ändå. Ingen dör, allra minst jag av att jag frågar.

 

 

En liten fågel vid namn Kubo viskade något om Pacific poker så antagligen går det att göra så där, några andra sajter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är aningen mer avancerat än raked hands, det handlar om VIP-points. Se här.

 

Just No1poker kör med raked hands för bonusen, INTE VIP-poäng som övriga B2B-sidorna. 10Xbonusbeloppet är det som gäller, alltså 2000 rakade händer för maxbeloppet.

Första B2B-bonusen jag horar och clearade nästan 400 händer igår med 2-3 bord på lägsta limiterna. Hade skrapat ihop ca 100 VIP-poäng vid samma tidpunkt så detta bonussystem är klart fördelaktigare åtminstone om man kör på låga limitar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...