Gå till innehåll

Bonussnack för april postas här!


lfx

Recommended Posts

Lite trist att se att Inter har förändrat sin månatliga bonus. Att gå ifrån 100%, max 90$, 450 raked hands till 100%, max 100$, 800 raked hands, gjorde den ju inte lika attraktiv längre... Men som den hora man är...

 

Tur att jag hann signa upp på Interpoker i förrgår så att jag åtminstone fick en 5x-bonus. Nåja, jag har alla andra Crypto-skin kvar att plöja igenom. Men 8x är inte så himla tokigt ändå, särskilt som jag (än så länge) upplever motståndet på FLT 1/2 som enklare än Partys 1/2...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 594
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Först och främst: jag är ett klantarsel. :oops: Jag trodde man hade längre tid på sig att cleara Golden Tiger-bonusen så den brände inne för mig. Min fråga är: kan jag nu kompensera denna fadäs på Virtual City eller är bonusen helt körd för min del?

Jag vet att man inte kan ta bonusen på båda siterna, men jag har ju faktiskt inte tagit den på GT även om jag kom typ halvvägs.

 

Edit: Öh, glöm allt ovan, nu är bonusen tillbaks på GT. Den var borta från min poker rewards sida ett kort tag. :roll:

 

 

:shock: Hur lång tid har man på sig att cleara Golden Tiger-bonusen?

 

Fem år om jag inte missminner mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni har väl noterat att empire sätter dit horor nu:

 

http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7449

http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7359&start=25

 

polaren åkte dit också.

 

vad det handlar om är att många som har horat har fått en ovälkommen bonus på $10... snällt va? jo, men det är en 30x bonus. som går ut 14e. varför detta. jo för att då måste de först clera denna ofördelaktiga bonus innan de kan köra $150 10x som kommer i april. 300händer är inget tycker jag, men många kommer nog bli griniga över detta....

 

men det fula är att man inte ens kan få denna bonusen borttagen även om man ber dem snällt. verkar som att siterna gått till motangrepp mot hororna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goldentigerpoker`s bonus verkar rätt ok! Är det någon här som har lite mer information?

 

Hur många rejkade händer krävs det?

Många som spelar där?

Är det en prima-sajt?

Bra spelare?

Måste man maila/faxa bild på körkort etc?

 

Ja lite smått och gott vore intressant att få ta del av. Säkerligen några här som har clearat bonusen där.

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men det fula är att man inte ens kan få denna bonusen borttagen även om man ber dem snällt. verkar som att siterna gått till motangrepp mot hororna.

Det kan vara så att de har ändrat sin policy, men jag har tidigare (i januari tror jag) lyckats tjata bort den bonusen. Förutsättningarna var att mitt konto var helt tomt, och jag fick $10 insatt som jag spelade bort på en halv sekund. När jag senare satte in pengar för en annan bonus räknades händerna för $10-gratispengarna och inte för insättningsbonusen. Efter ett flertal arga mail till supporten om hur absurt det var att jag rakade händer för pengar som inte finns längre var $10-bonusen plötsligt "elapsed".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min kompis clerade golden för ett par dagar sedan, men jag blev lite avskräckt när vinsten inte sätts in på neteller utan skickas ut via check.

 

Om man inte orkar ändra utbetalningsmetod genom en knappklickning så stämmer det bra att vinsten inte sätts in på Neteller.

 

Vad innebär denna "knappklickning"?

Vad ska göras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhhh. Fan vad skumt. Jag hade skrivit om Empires bonus, men inlägget har försvunnit. Jävla moderatorer som är framme och rensar hela tiden!

 

Informationen fanns här:

http://www.empirepoker.com/offer/epmania_april.html

Empire tog bort sidan men råkade glömma kvar en backupkopia:

http://www.empirepoker.com/offer/epmania_april.html.bak

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjanna, jag lirar just nu på Party funderar på att fixa ett till konto på en av de andra i samma nätverk för att få lite mer bonusar.

 

Min fråga är:

Vilket av de andra (Empire, Multi, osv) är bästa hor-skinnet om man ser på lång sikt. Dvs mest reloads o liknande med mest $ för minst antal rejkade helt enkelt. Insättningssumman är inget problem, viktigaste är antalet rakade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är den allmänareloadfrekvensen hos de olika skinsen:

 

Party:

03-23-2005 20.00% up to $200

02-25-2005 20.00% up to $200

01-19-2005 20.00% up to $200

12-16-2004 20.00% up to $200

11-18-2004 20.00% up to $100

 

Empire:

02-25-2005 15.00% up to $100

02-03-2005 25.00% up to $150

01-02-2005 20.00% up to $200

12-04-2004 20.00% up to $50

09-29-2004 20.00% up to $50

 

Intertops:

02-28-2005 25.00% up to $100

05-10-2004 25.00% up to $150

 

Multipoker:

Hade en i början av 05

 

Pokernow:

Hade en i början av 05

 

Eurobet:

Har aldrig har aldrig haft ngn?

 

Antal rakade händer brukar vara 7x, någon gång 10x

 

(La till Pokernow - Kubo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You have been awarded a bonus amount of 10.00 and the money has been added into your account. You are free to use this bonus amount to play at Empire Poker. However, if you wish to cashout the 10.00, you will need to play 300 raked hands before 11-APR-2005 EST.

 

Vad händer om jag spelar bort pengarna och sedan sätter in med den förmodade reloadbonusen. Kommer de att ta $10 från kontot 11-APR-2005 EST i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet hur de Cryptologic-sajter där man får bonus £5 per tim upp till £25 (t.ex William hill, UKbetting, Totalbet) räknar tiden?

Måste man spela minst en timme (per bord) i sträck för att få bonusen?

Jag menar t.ex om man sitter vid ett bord i 59 min så får man ingen bonus.

 

Det hände mig på UKbetting. Jag satt vid två bord. På det enda bordet när jag varit där ca 55 min så hade jag inga pengar kvar vid bordet (och kunde inte fylla på mer eftersom jag hade alla andra pengar på det andra bordet).

På det andra bordet spelade jag i drygt 2 tim 15 min, för att om möjligt "komplettera" med de 5 min som jag hade kvar upp till en timme vid det första bordet.

När jag var klar och kollade i cashiern sen så hade jag bara fått £10 i bonus, dvs för två timmar när jag totalt hade spelat mer än tre timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du kommer förmodligen att behöva spela 300 extra rakade händer innan du kan ta ut den "riktiga" bonusen. Totalt 1350 händer för maximal bonus alltså.

 

Får förtydliga mig:

Säg att jag spelar bort de $10 idag.

På söndag (10/4) sätter jag in $600 men spelar inget.

På måndag (11/4) går tiden ut för att spela 300 rakade händer för $10 bonusen som jag spelat bort.

Kommer då $10 dras från min nya insättning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...