Gå till innehåll

Bonussnack för april postas här!


lfx

Recommended Posts

Satte in vid 18-tiden igår och i natt kom pengarna från Expekt. Är det nån som testat att skita i att raka händerna och i stället casha ut direkt? :twisted:

 

kravet är liksom 100 raked. Inte precis så att man väljer att äventyra $100 för att kanske slippa att spela dem :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 594
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har inget konto på expect.

När man reggar sig får man ju 25% bonus upp till 50$.

Kan jag cleara den och sedan göra en ny instättning med denna pokerguidsbonus?

Om det nu inte skulle kunna gå.. tror ni det går att skita i signup-bonusen och bara maila dom om pokerguiden-bonusen?

 

/Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte in pengar igår på expekt men såg nu att jag fått mitt mail inte gått fram från hotmail utan kom tillbaka med svaret "Delivery to the following recipients failed".

 

Nu till frågan slängde iväg ett mail igen till dom ang min deposit som kopia från den igår o skrev att jag haft problem. tidpunkten står i mailet (16,00). Tror ni jag kommer få problem ang bonusen??? eller ser dom att jag satte in pengar innan kravet att man måste vara ny kund dök upp.

 

Mvh Doope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in vid 18-tiden igår och i natt kom pengarna från Expekt. Är det nån som testat att skita i att raka händerna och i stället casha ut direkt? :twisted:

 

EDIT: Jag fick också ett tackmail... :twisted: Ja, va fan. Ingen orsak liksom... :twisted:

 

Då jag hade mailkontakt med expekt första gången angående kraven fick jag veta att bonusen redan var min och att jag kunde spela/casha ut när jag hade lust. Det innebar alltså att jag cashade ut direkt (igår) utan att spela några rakade. Då jag får pengarna/inte får pengarna, säger jag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, Hur håller man koll på raked hands på expekt på bästa sätt? Hittar bara den där playcheck grejen, men den verkar inte vara så himla bra.

 

Jag såg visserligen att det verkar som man kunde casha ut direkt, men det kan vara bra att veta iaf :)

 

EDIT: Hittade det, var visst blind :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv fick jag bara 25% (av vad vet jag inte) när jag satte in $200 och följde alla instruktioner. :( Dessutom fick jag det med hänvisning till att jag var ny på Expekt - trots att jag har spelat 230h där. :shock: Har mailat dem, hör av mig när jag fått svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäste kund!

 

Tack för att du utnyttjat vårt erbjudande via pokerguiden.com!

 

En bonus på 50% har lagts till på din senaste insättning.

 

Vänliga hälsningar

 

Expekt.com Poker Team

 

Tackar! Jag blevlite orolig över att den bara varför nya kunder! :D Sitter fint med 1 dollar per rejkad hand när man inte är någon bra cash game spelare. :) Sist lyckades jag iallafall gå 70 dolalr plus på mina händer. får hoppas på något liknande nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket har hänt sedan igår bzkt.

? :D

 

50% insättningsbonus, dock en maxbonus på $100. Gäller numera ENDAST nya kunder hos Expekt.com, fram till den 15:e april. Max 1 gång per kund. Klicka på denna länk, ladda ner pokerklienten, sätt in pengar på kontot, skicka ett mail till poker@expekt.com med insatt summa och användarnamn/nummer i mailet samt ”50%-pokerguiden” i ämnesraden. Bonusen kommer inom 24 timmar.

Så står det på pokerguiden.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pokerguiden-bonusen för icke nya spelare är alltså död ?

Jag gjorde den igår. Den är giltig fram till den 15:e april.

 

Igår gällde den för alla spelare, idag är det ändrat så att bara nya spelare ska kunna ta del av den (även om det verkar vara lite si och så med det). Alltså bör den rent officiellt betraktas som död.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...