Gå till innehåll

Bonussnack för april postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 594
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

om man lägger in t.ex 100$ på empire .. är det 2000 händer som gäller innan bonusen är löst?
Nej, det är på Multipoker som det är 2000 händer. Empire har mycket lägre krav för den bonus som kommer 6 april. De kommer köra 7ggr istället för 20 ggr så vill du ha 100 dollar i bonus räcker det med att spela 700 händer på Empire.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man lägger in t.ex 100$ på empire .. är det 2000 händer som gäller innan bonusen är löst?
Nej, det är på Multipoker som det är 2000 händer. Empire har mycket lägre krav för den bonus som kommer 6 april. De kommer köra 7ggr istället för 20 ggr så vill du ha 100 dollar i bonus räcker det med att spela 700 händer på Empire.

 

det låter genast mycket bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som fått multipokerbonusen att funka?

fick ingen pending bonus.. skickade iväg ett mail till dom nu.

 

/Daniel

 

Jag har väntat fem timmar utan vettigt svar så de jobbar säkert med att lösa det hela.

 

Tror ni det kommer bli problem med bounusen? var precis på väg att skicka in pengar på kontot, men jag tror jag avvaktar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots dom 20x på multis bonus tänkte jag ta mig an den.

Vet någon om det är minimikrav på raken eller räcker det att lira NL 25?

För på NL drar dom väl rake på alla potter?

Borde ju gå snabbare där än på FL 0.5/1 som jag spelar annars =)

 

 

/Daniel

 

Det går finfint på NL25.

 

NL25 = cirka 50% av alla händer rakas

NL50 = cirka 80-90% av alla händer rakas

 

Efter ändringen av blinds så förändrades detta. Förut var det 90% på NL25.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som fått multipokerbonusen att funka?

fick ingen pending bonus.. skickade iväg ett mail till dom nu.

 

/Daniel

 

Jag har väntat fem timmar utan vettigt svar så de jobbar säkert med att lösa det hela.

 

Tror ni det kommer bli problem med bounusen? var precis på väg att skicka in pengar på kontot, men jag tror jag avvaktar.

Den fungerar inte än. Dessutom kan det vara läge att bojkotta den så inte Multipoker tror att 20 ggr är något bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb jämförelse mellan Empire och Multi-bonusen.

 

Empire - sju ggr rakekrav

Multi - 20 ggr rakekrav

Fördel Empire

 

Empire - sju dagar att klara av bonusen

Multi - 20 dagar att klara av bonusen

Fördel Multi

 

Empire - 400$ krävs i insättning för 100$ bonus

Multi - 100$ krävs i insättning för 100$ bonus.

Fördel Multi.

 

I mina ögon sett så är Multibonusen mycket bättre för den som spelar/bonushorar med en liten bankrulle, medan Empirebonusen är bäst för dom om har rulle att kunna bonushora effektivast.

 

Ni som undrar över Multis sena support idag - skriver ni inte på engelska så var den svenska supporten på kryssningen och är "lite sliten"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, borde man kanske skrivit på engelska till expekts support för att "tigga" tills sig bonusen? Skrev på svenska iaf... Kanske var dumt... Nåja...

 

Det var nog rätt att skriva på svenska. Sajten det gällde var ju svensk, så även texten som skulle stå i ämnesraden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb jämförelse mellan Empire och Multi-bonusen.

 

Empire - sju ggr rakekrav

Multi - 20 ggr rakekrav

Fördel Empire

 

Empire - sju dagar att klara av bonusen

Multi - 20 dagar att klara av bonusen

Fördel Multi

 

Empire - 400$ krävs i insättning för 100$ bonus

Multi - 100$ krävs i insättning för 100$ bonus.

Fördel Multi.

 

I mina ögon sett så är Multibonusen mycket bättre för den som spelar/bonushorar med en liten bankrulle, medan Empirebonusen är bäst för dom om har rulle att kunna bonushora effektivast.

 

Ni som undrar över Multis sena support idag - skriver ni inte på engelska så var den svenska supporten på kryssningen och är "lite sliten"...

Jag har skickat två mail på engelska och har fortfarande inte fått min bonus. Det första mailet skickades redan klockan 12.00 idag så de är otroligt sega. Jag har fått två svar men de svarar inte på fråga utan svamlar bara.

 

Har du någon svensk kontakt jag kan höra av mig till? Jag vill ha bonusen så jag kan börja räkna rakeade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...