Gå till innehåll

Allt om Allsvenskan!


Pimpen

Recommended Posts

Ikväll smäller det!

 

Malmö FF - HeIF

2-0 (Dubbel-Mackan)

 

"När jag kom in i omlädningsrummet var det helt tyst och jag tänkte

för mig själv: ”Vad fan är det här, är vi inte laddade”. Men nu förstår jag

att det var tvärtom, alla var tysta för att vi var så JÄVLA laddade" - Fylle-Thylle i Blådårar

 

FORZA MALMÖ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 175
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var ju fan att dif vann igår, hade hoppats på att de skulle förlora...

Jag också! :evil:

 

Dif var heta i andra halvlek. Frågan är vad Dif vore utan en viss abnormt stor dansk anfallare?

 

JAG HATAR FREDRIK STENMAN!

 

HAHA! jag hatar honom med! hans frilla är väldigt ful! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guldet går till Malmö utan tvekan. Hade hoppats på IFK Göteborg i år men de håller tyvärr inte måttet. Mild skadad, problem att göra mål, Risp såld, det här räcker inte till ett SM-guld. Visar det sig också att Ijeh gjort sig skyldig till skattefusk (minst sagt skumt att de hittat två kontrakt med olika bestämmelser som båda är påskrivna) drabbas de säkerligen på det sportliga planet också. Nä, kalla tillbaka Robert Karlsson och sätt in i anfallet :D

 

Tur för mitt älskade Örgryte att Allsvenskan håller såpass kass kvalité. Alla slår alla och trots ÖIS megafloppar mot Häcken, Halmstad och Blåvitt är det bara 6 poäng upp till toppskiktet. Tyvärr är spelet desto sämre med mycket skador på nyckelspelare. Håller vi oss bara kvar i Allsvenskan är jag nöjd, då kan vi bygga vidare på laget (hur lång tid Zoran nu behöver på sig, kanske 8 år? ÖIS har ju knappast ekonomi att sparka honom).

 

Assyriska och Gefle åker ut, och förhoppningsvis blir det Sundsvall som får kvala. Assyriska är alldeles för ojämna för att kunna hålla sig kvar och Gefle håller riktigt låg nivå (förlorade med två bollar mot ÖIS, säger en del).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror också att guldet hamnar i Malmö i år igen. De har utan tvekan den starkaste truppen.

 

Mysticum: Ni hade en jävla tur senast! vi borde ha vunnit.

 

Jaja, imorgon bär det av till Halmstad för att kolla på bajen, hoppas nu att vi vinner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte hata sin utvecklingsstörda lillebror!

 

Nä, precis, därför kan vi inte med att hata Blåvitt. Storebröderna visar hur saker och ting ska gå till. Först är vi med att spela fotboll, först är vi med att ha supporterklubb, först är vi med samarbetsklubb i Brasilien (nice try Blåvitt! :)), och när Blåvitt får stordäng mot Assyriska med 3 - 0 vilka är det då om inte storebror som får visa lillebror hur ohyra ska bekämpas. Jag säger då det, hur hade lillebröderna klarat sig utan ÖIS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...