Gå till innehåll

Allt om Allsvenskan!


Pimpen

Recommended Posts

  • Svars 175
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Här har alla ni som har väntat, den preliminära laguppställningen mot Ellos ikväll

 

Bengt Andersson - Adam Johansson, Magnus "Ölme" Johansson, Mattias Bjärsmyr, Oscar Wendt - Niclas Alexandersson, Håkan Mild, Pontus Wernbloom, Samuel Wowoah - George Mourad, Marcus Berg

Avbytare: Alexander Nadj, Gustaf Svensson, Mikael Sandklef, Jonatan Berg, Anders Vasques.

 

 

Jag vet att ni är många som har undrat. ;););):D

 

 

Tips: Ellos - Blåvitt 1-2. Håkan knoppar in tvåan på hörna i den 77 minuten. (Kom ihåg var ni hörde det först. Citera gärna men refferera till källan ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Tips: Ellos - Blåvitt 1-2. Håkan knoppar in tvåan på hörna i den 77 minuten. (Kom ihåg var ni hörde det först. Citera gärna men refferera till källan ;) )

 

Snarare blir det 3-1 till Elfsborg. Sjöhage och Berggren gör var sitt i första halvlek. Samuel Holmen dundrar in 3-0 från distans och Marcus Berg gör ett tröstmål på slutet. 8-)8-)8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Adam Johansson, Magnus "Ölme" Johansson, Mattias Bjärsmyr, Oscar Wendt

 

Jag är ganska imponerad av att tre "pattagluttar" och en föredetting kan skapa ett så tryggt försvar. Är lite avundsjuk eftersom Elfsborg inte haft någon backlinje att tala om sedan flera måndader tillbaka då Kapten Blod blev skadad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snarare blir det 3-1 till Elfsborg. Sjöhage och Berggren gör var sitt i första halvlek. Samuel Holmen dundrar in 3-0 från distans och Marcus Berg gör ett tröstmål på slutet. 8-)8-)8-)

Om detta går in lovar jag att äta min egen skit, tillagad i folie över öppen spis. :?:?:?8-)8-);) ;) ;)

 

 

LOL :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...