Gå till innehåll

Allt om Neteller! #3


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fixade neteller i torsdags och skulle vänta på att de skulle sätta in nåt öre på bankkontot för att se om det funkade, nu fick jag ett mail där jag skulle ringa dom "in order to update your banking information for us to resend you a microdeposit." som de skrev....

 

drygt att snacka engelska tycker jag :)

 

Men innan jag ringer och hör, vad är det dom vill veta så jag är förberd och har alla uppgifter framme innan?

 

sedan "Please call in between 7 AM to 3 PM Canada MST ( Mountain Standard Time)" vad är det i svensk tid :) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det nått lätt sätt att ta ut pengar från neteller till bank-konto utan att andvända deras Neteller -> Bank funktion, att ta en omväg med andra ord.

 

Har nämligen ett gamalt konto med mitt riktiga namn och med det nya har jag lagt till mitt förnamn med andra ord

Sven(andra namn) Niklas -------

 

Men på bank-kontot hemma i sverige står det på Niklas -------.

Kollar neteller upp sånt, eller kan det funka?

 

**

------- är altså mitt efternamn jag helst inte vill lämna ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver man oroa sig när man möts av följande felmeddelande vid inloggning till NETeller?

 

"An error has been encountered

 

The account you are trying to log into has been closed due to certain circumstances. Please call..."

 

Enda jag gjorde var att föra över pengar från en pokersida till kontot. Pokerkontot och NETeller var reggade under olika mails. Kan vara det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon vilka sidor man kan sätta in/ta ut med Neteller även fast man har olika namn på neteller och pokerkontot (ska använda en kompis neteller). Jag vet att det går på t.ex bodog men jag har inte koll på fler.

 

Någon som har en lista eller bara bra koll? Jag är speciellt intreserad av royalcardclub

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har nyss skaffat ett konto hos neteller och angett det information dom behöde för att sätta in en summa mindre än $1. När jag sedan ska verifiera mitt bankkonto vill dom att jag skriver in summan dom överförde till mitt konto. Det jag nu undrar är hur jag vet vilken summa jag ska skriva in eftersom jag får summan betald i kronor till mitt konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har nyss skaffat ett konto hos neteller och angett det information dom behöde för att sätta in en summa mindre än $1. När jag sedan ska verifiera mitt bankkonto vill dom att jag skriver in summan dom överförde till mitt konto. Det jag nu undrar är hur jag vet vilken summa jag ska skriva in eftersom jag får summan betald i kronor till mitt konto?

 

Tror det är i SEK.. du har ju 3 försök så kan ju testa båda, men tror som sagt att det är SEK.

Lycka Till // JojjeL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har nyss skaffat ett konto hos neteller och angett det information dom behöde för att sätta in en summa mindre än $1. När jag sedan ska verifiera mitt bankkonto vill dom att jag skriver in summan dom överförde till mitt konto. Det jag nu undrar är hur jag vet vilken summa jag ska skriva in eftersom jag får summan betald i kronor till mitt konto?

 

Tror det är i SEK.. du har ju 3 försök så kan ju testa båda, men tror som sagt att det är SEK.

Lycka Till // JojjeL

 

 

Ja, det är i SEK. Summan som sätts in är <1 i användarens valuta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har letat men inte riktigt förstått detta:

 

 

Jag tänkte föra över pengar från 24h till neteller för att sedan överföra dessa till en annan pokersite för att slutligen ta ut dom med neteller debitcard.

Det jag inte förstår är hur mycket som ryker i växlingsavgifter vid varje transaktion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har letat men inte riktigt förstått detta:

 

 

Jag tänkte föra över pengar från 24h till neteller för att sedan överföra dessa till en annan pokersite för att slutligen ta ut dom med neteller debitcard.

Det jag inte förstår är hur mycket som ryker i växlingsavgifter vid varje transaktion.

 

2%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...