Gå till innehåll

Allt om Neteller! #3


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har nu testat att sätta in på Neteller för första gången.. förde över en halvstor summa från en pokerklient..stog att en del av det skickades direkt och sen skickas resten...inget har kommmit in..(1 timme sen) hur låg tid tar det?

 

beror ju på vilken pokersida det är. Partynätverket (pay-pro) är väl ledande med nån timme eller så om överföringen godkändes automatiskt. Sen vissa ställen är ju sega som fan där det kan ta ett par dar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt sätta in pengar på mitt multipokerkonto med mitt visa kort men de funka inte riktigt, vet inte varför. Då försökte jag fixa ett netteller konto. Kom till delen där dom skulle ringa mig. Dom har redan dragit pengarna från mitt kort. Är de enkelt att få tillbaka dessa pengar till mitt kort när jag kommit in på netteller konto för jag tycker de verkar vara för mkt avgifter och sådant på netteller och för krångligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt sätta in pengar på mitt multipokerkonto med mitt visa kort men de funka inte riktigt, vet inte varför. Då försökte jag fixa ett netteller konto. Kom till delen där dom skulle ringa mig. Dom har redan dragit pengarna från mitt kort. Är de enkelt att få tillbaka dessa pengar till mitt kort när jag kommit in på netteller konto för jag tycker de verkar vara för mkt avgifter och sådant på netteller och för krångligt

 

Neteller är inge krångligt alls, bara att fylla i ditt kontonummer och security-nr på sidan du sätter in pengar på så är det klart, sedan kan du regga bankkontot på neteller så kan du ta ut till bank också. Avgifter är det inte så mycket av heller, ngn dollar då du tar ut till bankkonto, och avgiftsfritt (för dig) då du flyttar mellan sidor. Avgiften för att sätta in med VISA är ju redan dragen, så det kan du inte få tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan jag tex ta ut pengar från netteller kontot och sätta in på mitt pacific poker konto? du sa att deras avgift redan var dragen men resten av pengarna kan jag få ut igen va?

 

nu när jag skulle logga in på kontot stod de något om att de var stängt under vissa circumstances.. va är de?

 

varför inte sätta in det direkt från neteller till pacific?

 

de vill bara prata med dig på telefon för att verifiera att du är du. Iget problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ja förde över pengar tidig fredag morgon..kl1 på natten.. ska ja vara orolig om pengarna inte kommit in än? Eller har d ingen trafik på helgen.. ståt på sidan att det ska ta ca 48h..

 

Tror inte att dom "jobbar" på helgen, har också flyttat pengar och inget har kommit, vänta tills Mån - Tis så skall dom nog komma skall du se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har fört över pengar till sitt debitcard nyligen? Jag förde över $1000 igår och fick en mindre chock då jag endast fick ~$963 till kortet! (Sedan drar de ju vid uttag oxå)...

 

Jag förde över $1000 senast den 21 september och om jag inte minns fel fick jag mer än $980 till kortet den gången....

 

Någon som har lite info? Kan det bli en sådan skillnad i avgifter på bara ett par veckor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lång tid tar det att överföra pengar från sin pokerklient till neteller? överförde drygt 600$ idag från caribbean, men har inte fått något på neteller än... inte kvar på pokern heller... Är lite oroligt att ha pengar ute i luften! Ska det inte gå direkt??

 

tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lång tid tar det att överföra pengar från sin pokerklient till neteller? överförde drygt 600$ idag från caribbean, men har inte fått något på neteller än... inte kvar på pokern heller... Är lite oroligt att ha pengar ute i luften! Ska det inte gå direkt??

 

tacksam för svar

 

Nej det tar tid innan dom kommer in, för mig har det tagit allt mellan 1h och 3 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAg skulle vilja föra över till ICA banken från neteller

men vid en utlandsinsättning till Ica banken ska själva kontonummret anges som ett medelande. Det går inte att välja medelande från bankwire på neteller.

Normalt så är ju de sista siffrorna i Bic koden samma som kontonummret.. men inte på ICA banken.

Neteller sa jag skulle kontakta banken om detta, banken visste inte.

Någon som gjort bankwire till ICA banken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör man om man har ett konto som säger att man är 2 år äldre än vad man egentligen är?

 

Gjorde ett fint konto jag andvända flitigt under tiden jag var minderårig, men nu när fyllt 18 så skulle jag gärna haft ett nytt neteler med riktiga datum så att säga.

 

Nån idé, eller får jag köra med Bank wire resten av livet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli lite orolig, gjorde en bank uttagning från Neteller in till mitt bankkonto. Tidigare när jag gjort detta vill jag minnas att pengarna inte försvinner från Neteller kontot förrens dom har förts in på mitt bankkonto. Men igår försvann dom från Neteller men jag har ännu inte sett röken av några pengar på mitt bankkonto. Uttaget från Neteller gjordes i söndags. Just det faktum att dom är borta från Neteller kontot gör mig lite fundersam. Är det någon som tagit ut nyligen som upplevt samma grej? Brukar ju iofs ta 2-3 bankdagar så än borde det väl inte vara någon riktigt fara, men känns ändå lite "läskigt" att pengarna just nu inte finns "någonstans".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...