Loveless Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Varför skulle ditt personnummer vara en del av transaktionen till banken? Citera
Bigsmooth Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Har fler än jag haft problem att få fram "debit balance" på netellers sida? får hela tiden upp texten "Service Currently Unavailable" Citera
romanista85 Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Ett alternativ vore att sätta in pengarna på en pokersajt och ta ut därifrån. Men vet ej vilken. Hjälp mig, snälla Sätt in på Multipoker.. Citera
Oscar? Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Varför skulle ditt personnummer vara en del av transaktionen till banken? Vet ej. Kan inte så mycket om banktransaktioner. Men då borde det inte vara några problem att casha ut då? För du begär inte att jag ska skicka in ID eller något första gången jag cashat ut? Citera
Torinho Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Hur säkert är det att ta ut 10k från neteller via bankuttag? Så att man inte får smaka skatt sen =) Citera
Loveless Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Beror lite på vilken valuta. ~100k SEK så måste banken rapportera "suspekta" transaktioner. Citera
Double Up Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Hallå! Undrar bara över hur lång tid det tar om jag för över pengar från pokerklient till netellerkonto. Handlar det om dagar eller sker det direkt? Citera
Lantash Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Hallå! Undrar bara över hur lång tid det tar om jag för över pengar från pokerklient till netellerkonto. Handlar det om dagar eller sker det direkt? Tar upp till 48 timmar (beror på vilker klient du kör på) Citera
Double Up Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Kör b2b för tillfället (24h) Tack..... Citera
Fenzzy Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Hej, 2 snabba frågor bara. 1. det kostar inget att föra över pengar från NETeller till pokerkontot? 2. eller att casha ut från ett pokerkonto till NETeller? Citera
Oscar? Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Hej, 2 snabba frågor bara.1. det kostar inget att föra över pengar från NETeller till pokerkontot? 2. eller att casha ut från ett pokerkonto till NETeller? Nej. Citera
Zamora25 Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Fixade neteller i torsdags och skulle vänta på att de skulle sätta in nåt öre på bankkontot för att se om det funkade, nu fick jag ett mail där jag skulle ringa dom "in order to update your banking information for us to resend you a microdeposit." som de skrev.... drygt att snacka engelska tycker jag Men innan jag ringer och hör, vad är det dom vill veta så jag är förberd och har alla uppgifter framme innan? sedan "Please call in between 7 AM to 3 PM Canada MST ( Mountain Standard Time)" vad är det i svensk tid ? Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 sedan "Please call in between 7 AM to 3 PM Canada MST ( Mountain Standard Time)" vad är det i svensk tid ? MST Citera
Nidot Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Finns det nått lätt sätt att ta ut pengar från neteller till bank-konto utan att andvända deras Neteller -> Bank funktion, att ta en omväg med andra ord. Har nämligen ett gamalt konto med mitt riktiga namn och med det nya har jag lagt till mitt förnamn med andra ord Sven(andra namn) Niklas ------- Men på bank-kontot hemma i sverige står det på Niklas -------. Kollar neteller upp sånt, eller kan det funka? ** ------- är altså mitt efternamn jag helst inte vill lämna ut Citera
downtown Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Behöver man oroa sig när man möts av följande felmeddelande vid inloggning till NETeller? "An error has been encountered The account you are trying to log into has been closed due to certain circumstances. Please call..." Enda jag gjorde var att föra över pengar från en pokersida till kontot. Pokerkontot och NETeller var reggade under olika mails. Kan vara det Citera
scouserandy Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Du får väl ringa nummret och höra vad felet är. Så hjälper supporten dig. Tror inte det beror på olika e-mail då jag har olika e-mail själv på en del siter som inte stämmer överrens med NETeller e-mailen. Citera
TjockisBagarn Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Vet någon vilka sidor man kan sätta in/ta ut med Neteller även fast man har olika namn på neteller och pokerkontot (ska använda en kompis neteller). Jag vet att det går på t.ex bodog men jag har inte koll på fler. Någon som har en lista eller bara bra koll? Jag är speciellt intreserad av royalcardclub Citera
Reflection Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 jag har nyss skaffat ett konto hos neteller och angett det information dom behöde för att sätta in en summa mindre än $1. När jag sedan ska verifiera mitt bankkonto vill dom att jag skriver in summan dom överförde till mitt konto. Det jag nu undrar är hur jag vet vilken summa jag ska skriva in eftersom jag får summan betald i kronor till mitt konto? Citera
JojjeL Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 jag har nyss skaffat ett konto hos neteller och angett det information dom behöde för att sätta in en summa mindre än $1. När jag sedan ska verifiera mitt bankkonto vill dom att jag skriver in summan dom överförde till mitt konto. Det jag nu undrar är hur jag vet vilken summa jag ska skriva in eftersom jag får summan betald i kronor till mitt konto? Tror det är i SEK.. du har ju 3 försök så kan ju testa båda, men tror som sagt att det är SEK. Lycka Till // JojjeL Citera
Moleskin Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 jag har nyss skaffat ett konto hos neteller och angett det information dom behöde för att sätta in en summa mindre än $1. När jag sedan ska verifiera mitt bankkonto vill dom att jag skriver in summan dom överförde till mitt konto. Det jag nu undrar är hur jag vet vilken summa jag ska skriva in eftersom jag får summan betald i kronor till mitt konto? Tror det är i SEK.. du har ju 3 försök så kan ju testa båda, men tror som sagt att det är SEK. Lycka Till // JojjeL Ja, det är i SEK. Summan som sätts in är <1 i användarens valuta. Citera
theo Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Hur får jag reda på IBAN nummret och Swift BIC coden dom frågar efter när man skall registrera sitt bankkonto ? Citera
kydyl Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Hur får jag reda på IBAN nummret och Swift BIC coden dom frågar efter när man skall registrera sitt bankkonto ? Testa att prata med din bank. Citera
betfrog Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Jag har letat men inte riktigt förstått detta: Jag tänkte föra över pengar från 24h till neteller för att sedan överföra dessa till en annan pokersite för att slutligen ta ut dom med neteller debitcard. Det jag inte förstår är hur mycket som ryker i växlingsavgifter vid varje transaktion. Citera
Lantash Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Jag har letat men inte riktigt förstått detta: Jag tänkte föra över pengar från 24h till neteller för att sedan överföra dessa till en annan pokersite för att slutligen ta ut dom med neteller debitcard. Det jag inte förstår är hur mycket som ryker i växlingsavgifter vid varje transaktion. 2% Citera
Reflection Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 om man för över från ultimatebet som jag förstår inte är skattefritt till neteller och sedan till en sajt som är skattefri o därifrån tar ut till sitt visa kommer det dras skatt för detta? någon som testat? Citera
Recommended Posts