Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid


jm_j

Recommended Posts

På 3 minuter från startstack till 300 chips och sen 6 minuter för 2300 chips på WCOOP extreme. Jag tycker om att pendla...

 

Hur kan man bada vid Södra Station? Fontänen i bofils?

 

Funkar också mellan Timmermansgrillen-Fatburs Kvarn/&Brunnsgata.

Har inte märkt gropen innan skyfallet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska snart springa förbi deltagarna i midnattsloppet utan att sparka eller slå någon...

 

Ja precis det här meshumöret jag menar. Bättring annars är du en skam för Finnland.

 

DÖDA!

 

Så har det låtit på jobbet idag... En bakfull jag och en grinig svenne till en chef är ingen vidare kombination.

 

Fick iaf iväg all post i tid och satt på ca 140 frimärken på helvetesbreven.

 

Imorgon är det släkt på besök (med en limpa nortti) och friläge hela dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1250362068_chat-insolite-maison-herault-montpellier-178922.jpg

 

Ser ut ungefär som jag på Boozembly 1995 efter event #3.

 

Var stolt medlem av Exotic Men i "lagkrökartävling" #3 (2 dl ca 50% hembränt). Vår lag kom sist med 27 eller 29 sekunder tack vare att lagkompisarna inte lyckades få ned mer än hälften av sitt kröka och jag behövde hinka upp även deras. För att undvika diskvalificiering (man fick inte spy efteråt) kidnappade jag en öl och rökte några cigg.

 

En hel del av packet undrade hur jag överhuvudtaget kunde stå efteråt.

 

 

 

http://www.damones.net/index.php?brdfr=confu-bzm95-invitation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puhh... Nästan klar med med jobbet för dagen. 9-21 är inte riktigt min grej... Fått iaf vara på "egna ärenden" (=köpa cigg å dricka och spela Mafia Wars) i 2 timmar.

 

Imorgon blir det ännu djävligare när vi ska ha kombinerad kräftskiva & grillfest på jobbet. Skulle lätt klara av det och jobbiga människor om man fick dra i sig lite snaps men neeej... Alkoholförbud råder. Javlä fylltrattar! :-P

 

casual%20sex.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellveeeete också!

 

Varför måste nästan alla mina vänner och släktingar vara så jäkla panka?

 

Hade fixat och betalat biljett på båten för min och kusin vitamin + bil till Åbo 5:e september men nu har han helt plötsligt inte råd att åka hit.

 

Jippii... Någon som har bil som vill åka då och står ur med en snarkande full finne? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut ungefär som jag på Boozembly 1995 efter event #3.

 

Var stolt medlem av Exotic Men i "lagkrökartävling" #3 (2 dl ca 50% hembränt). Vår lag kom sist med 27 eller 29 sekunder tack vare att lagkompisarna inte lyckades få ned mer än hälften av sitt kröka och jag behövde hinka upp även deras. För att undvika diskvalificiering (man fick inte spy efteråt) kidnappade jag en öl och rökte några cigg.

 

En hel del av packet undrade hur jag överhuvudtaget kunde stå efteråt.

 

[videoklipp]

 

http://www.damones.net/index.php?brdfr=confu-bzm95-invitation

 

Missar jag något? 2 dl = 20 cl, ett dricksglas.

Det borde väl inte vara så farligt!

(Om det inte är väldigt dåligt hembränt förstås, då är det nog bäst att dricka lite vatten efteråt för att inte riskera att spy).

 

Var dina kompisar inte vana vid sprit?

 

En hel del av packet undrade hur jag överhuvudtaget kunde stå efteråt.

 

Du kanske likt Obelix ramlade i grytan med trolldrycken redan som liten? ;-)

 

1251012017_si_jeunes.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missar jag något? 2 dl = 20 cl, ett dricksglas.

Det borde väl inte vara så farligt!

(Om det inte är väldigt dåligt hembränt förstås, då är det nog bäst att dricka lite vatten efteråt för att inte riskera att spy).

 

Var dina kompisar inte vana vid sprit?

 

 

 

Du kanske likt Obelix ramlade i grytan med trolldrycken redan som liten? ;-)

 

1251012017_si_jeunes.jpg

 

Testa hinka i dig 4-5dl...

 

Och polarna var inte vana med sprit. Man brukar hålla sig till lite mildare grejer när man är under 20; även i Finland.

 

 

Ska försöka äta frukost snart.

 

PS. Obelix ligger efter ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellveeeete också!

 

Varför måste nästan alla mina vänner och släktingar vara så jäkla panka?

 

Hade fixat och betalat biljett på båten för min och kusin vitamin + bil till Åbo 5:e september men nu har han helt plötsligt inte råd att åka hit.

 

Jippii... Någon som har bil som vill åka då och står ur med en snarkande full finne? 8-)

Vad ska du med bil till? Bara ha bilen till att lasta i eller? För du vänder med samma båt?

Jag ska till Åbo den 3'e eller 10'e eller 17'e... mest troligt 10'e. I andra hand 3'e och i värsta fall 17'e. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska du med bil till? Bara ha bilen till att lasta i eller? För du vänder med samma båt?

Jag ska till Åbo den 3'e eller 10'e eller 17'e... mest troligt 10'e. I andra hand 3'e och i värsta fall 17'e. :)

 

Det är kusinen som envisas att åka med bil. Själv föredrar jag att åka kommunalt. Får se hur Finlandsvistelsen blir nu. 5:e september har jag biljetter men har verkligen ingen lust att gå upp kl 5 på morgonen för att hinna med båten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...