jm_j Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 På 3 minuter från startstack till 300 chips och sen 6 minuter för 2300 chips på WCOOP extreme. Jag tycker om att pendla... Hur kan man bada vid Södra Station? Fontänen i bofils? Funkar också mellan Timmermansgrillen-Fatburs Kvarn/&Brunnsgata. Har inte märkt gropen innan skyfallet... Citera
jm_j Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Ayee! Det går tydligen fortfarande att plussa på micro SNG. Sample från 2 sajter. Citera
jm_j Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 ”Hoppas Usama bombar ditt hus” Heja Finland! Ett av mina kommentarer som fått min chat avstängd är "I kill people for fun". Jaja... Livet suger och kläcker man ur sig korkade kommentarer suger livet ännu mer... Nu ska jag gå och jaga pundare. Citera
jm_j Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Får se om fasterns gubbe nappar på €1000 vadet om att jag ska cykla fram och tillbaka Varkaus-Kuopio 2 gånger inom en dygn (ca 30 mil samanlagd). Nappar han på det så blir det svettigt för mig varannan dag. Citera
jm_j Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Oops... Det var tydligen en kompis till farsan som funderade på vadet. Citera
xlars Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Postad 15 Augusti , 2009 Jag är besviken, för lite finnhumör över dagboken...jobba. Citera
jm_j Postad 15 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2009 Ska snart springa förbi deltagarna i midnattsloppet utan att sparka eller slå någon... Citera
xlars Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Postad 15 Augusti , 2009 Ska snart springa förbi deltagarna i midnattsloppet utan att sparka eller slå någon... Ja precis det här meshumöret jag menar. Bättring annars är du en skam för Finnland. Citera
jm_j Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Ska snart springa förbi deltagarna i midnattsloppet utan att sparka eller slå någon... Ja precis det här meshumöret jag menar. Bättring annars är du en skam för Finnland. DÖDA! Så har det låtit på jobbet idag... En bakfull jag och en grinig svenne till en chef är ingen vidare kombination. Fick iaf iväg all post i tid och satt på ca 140 frimärken på helvetesbreven. Imorgon är det släkt på besök (med en limpa nortti) och friläge hela dagen. Citera
XeroxFin Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Imorgon är det släkt på besök (med en limpa nortti) och friläge hela dagen. Undrar hur många svennar som vet vad nortti är. Gallup? Citera
brainslicer Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Undrar hur många svennar som vet vad nortti är. Gallup? Citera
jm_j Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Undrar hur många svennar som vet vad nortti är. Gallup? Tydligen låter chefens sambo så här när hon är på fyllan: Citera
jm_j Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Ser ut ungefär som jag på Boozembly 1995 efter event #3. Var stolt medlem av Exotic Men i "lagkrökartävling" #3 (2 dl ca 50% hembränt). Vår lag kom sist med 27 eller 29 sekunder tack vare att lagkompisarna inte lyckades få ned mer än hälften av sitt kröka och jag behövde hinka upp även deras. För att undvika diskvalificiering (man fick inte spy efteråt) kidnappade jag en öl och rökte några cigg. En hel del av packet undrade hur jag överhuvudtaget kunde stå efteråt. http://www.damones.net/index.php?brdfr=confu-bzm95-invitation Citera
jm_j Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Vi har precis fått 1 trådlös telefon färre och 1 mer hål i väggen på jobbet. Varför måste jävla mupparna tilta mig?!? Citera
jm_j Postad 21 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Puhh... Nästan klar med med jobbet för dagen. 9-21 är inte riktigt min grej... Fått iaf vara på "egna ärenden" (=köpa cigg å dricka och spela Mafia Wars) i 2 timmar. Imorgon blir det ännu djävligare när vi ska ha kombinerad kräftskiva & grillfest på jobbet. Skulle lätt klara av det och jobbiga människor om man fick dra i sig lite snaps men neeej... Alkoholförbud råder. Javlä fylltrattar! Citera
jm_j Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Hellveeeete också! Varför måste nästan alla mina vänner och släktingar vara så jäkla panka? Hade fixat och betalat biljett på båten för min och kusin vitamin + bil till Åbo 5:e september men nu har han helt plötsligt inte råd att åka hit. Jippii... Någon som har bil som vill åka då och står ur med en snarkande full finne? Citera
kurtan Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Ser ut ungefär som jag på Boozembly 1995 efter event #3. Var stolt medlem av Exotic Men i "lagkrökartävling" #3 (2 dl ca 50% hembränt). Vår lag kom sist med 27 eller 29 sekunder tack vare att lagkompisarna inte lyckades få ned mer än hälften av sitt kröka och jag behövde hinka upp även deras. För att undvika diskvalificiering (man fick inte spy efteråt) kidnappade jag en öl och rökte några cigg. En hel del av packet undrade hur jag överhuvudtaget kunde stå efteråt. [videoklipp] http://www.damones.net/index.php?brdfr=confu-bzm95-invitation Missar jag något? 2 dl = 20 cl, ett dricksglas. Det borde väl inte vara så farligt! (Om det inte är väldigt dåligt hembränt förstås, då är det nog bäst att dricka lite vatten efteråt för att inte riskera att spy). Var dina kompisar inte vana vid sprit? En hel del av packet undrade hur jag överhuvudtaget kunde stå efteråt. Du kanske likt Obelix ramlade i grytan med trolldrycken redan som liten? Citera
jm_j Postad 25 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Missar jag något? 2 dl = 20 cl, ett dricksglas.Det borde väl inte vara så farligt! (Om det inte är väldigt dåligt hembränt förstås, då är det nog bäst att dricka lite vatten efteråt för att inte riskera att spy). Var dina kompisar inte vana vid sprit? Du kanske likt Obelix ramlade i grytan med trolldrycken redan som liten? Testa hinka i dig 4-5dl... Och polarna var inte vana med sprit. Man brukar hålla sig till lite mildare grejer när man är under 20; även i Finland. Ska försöka äta frukost snart. PS. Obelix ligger efter ;-} Citera
jm_j Postad 25 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Dra åt himlen! Jag är på lite dålig humör idag. Citera
Cyntax Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Hellveeeete också! Varför måste nästan alla mina vänner och släktingar vara så jäkla panka? Hade fixat och betalat biljett på båten för min och kusin vitamin + bil till Åbo 5:e september men nu har han helt plötsligt inte råd att åka hit. Jippii... Någon som har bil som vill åka då och står ur med en snarkande full finne? Vad ska du med bil till? Bara ha bilen till att lasta i eller? För du vänder med samma båt?Jag ska till Åbo den 3'e eller 10'e eller 17'e... mest troligt 10'e. I andra hand 3'e och i värsta fall 17'e. Citera
jm_j Postad 25 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Vad ska du med bil till? Bara ha bilen till att lasta i eller? För du vänder med samma båt?Jag ska till Åbo den 3'e eller 10'e eller 17'e... mest troligt 10'e. I andra hand 3'e och i värsta fall 17'e. Det är kusinen som envisas att åka med bil. Själv föredrar jag att åka kommunalt. Får se hur Finlandsvistelsen blir nu. 5:e september har jag biljetter men har verkligen ingen lust att gå upp kl 5 på morgonen för att hinna med båten. Citera
brainslicer Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Dra åt himlen! Jag är på lite dålig humör idag. Dimmu Rid på en mammut till Finland så blir du glad. Fast när det är mörkt så är det: Citera
jm_j Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Vi kör lite pedo-varning på mig på köpet. Kan bli så när kompisars ca 22-23 år gamla döttrar är både snygga och väldigt söta... Var för övrigt väldigt bögigt på kvällen med farsan till tjejen och hoppas att dom inte läser här. Citera
jm_j Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Ytteligare en "note to self": Försök inte fixa mat i fyllan. Tummen i högra handen ser ingen vidare trevlig ut på ett tag... Citera
Recommended Posts