Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid


jm_j

Recommended Posts

Härmed deklarerar jag mig till Sveriges sämsta livespelare. Senaste resultaten:

 

näst sist av 72

sist av 31

3:e sist av 38

 

Gjorde bort mig ikväll med AT och höjt till 300, 4 syn (100BB), flopp Txx & bet 1300 till mig som jag höjer till 3000. Alla lägger sig och originalhöjaren checkar varpå jag stormar in.

 

Till hans fråga "Har du set i tior?" borde jag svarat "kanske det" erller liknande istället för att vara tyst. Till slut synar han med par i häxor & jag är ute efter att inte klonkat ett av mina 5 outs.

 

Det roliga var att han sa efteråt till andra: "Jag var helt säker på att han hade set". Jaja så kan det gå om man spelar dåligt och inte lyckas få en med bättre hand att lägga sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tips till alla kids: Gör inte som jag gör utan som jag säger.

 

Skulle inte köra den hör på ca 90dB volym om inte grannarna (på kontoret) tillät det och att att grannarna vet att jag skrämmer bort 99,9% av pundare.

 

Lite kul ska man få ha även på vardagskvällarna...

 

 

Nu ska jag försöka att pissa iväg mer pengar och få HH från gårdagens missklick (FLO-turre). Trodde att det var bara å slaska iväg en dollar på ett par händer men det blev fem timmars FL-helvete istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DÖDA!

 

Jag är så in åt helvete förbannad just nu! Önskar en långsam och plågsam död åt korrumperade estlänska snutjävlar.

 

"Roligt" att standardproceduren är att folk sitta i häktet i 48 timmar utan mat och sömn (inåthelvete starka ljus) och sedan gå till en snabbrättegång á la USA.

 

Hade jag varit en estländare eller ännu värre, rysktalande estländare hade jag fått bra mycket värre behandling.

 

Får samla ihop mina tankar och skicka brev till EU/EU-domstolen.

 

PS. Har inte fått min dom bekräftad än konstigt nog... Hoppas att snutjävlarna bara är rädda för mig... :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite pokersugen och behöver gå upp förrän 8:45 imorgon så jag tänkte köra lite "gula konton". Blev inte så lätt att hitta konton eftersom jag tagit ut och troligtvis spelat bort allt i fyllan sedan tidigare.

 

Får bli de här 4 sajterna ikväll:

Everest $16.40

Party $13

 

Ska inte gulas och hade mera pengar än jag trodde (måste ha spelat i fyllan...):

Betfair $59.10

Bet365 (iPoker) $105.36 (Dom passade på att trycka $50 bonus i nyllet direkt)

 

Får se hur det går. Hursomhelst:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startar riktigt mesigt:

 

Igång med: $1 "Bankroll builder" på Everest

 

Reggad till: PLO $1.10 & $5.50 på Betfair, PLO $5.50 på Everest,Speed PLT $3 på Party & $5.50 "Outlast The Pro (Jesper hougaard) NLT på Bet365 och sen resten får jag väl "investera" i lite cg.

 

Kommer fan inte annars hinna gula med lite turneringar eller SnG innan jag somnar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan komma oväntat, men om man kan finska så är det lätt att lära sig arabiska, eftersom de båda språken har många gemensamma drag. (Sorry, du säkert sett det här 100 gånger redan).

 

Det säger mina arabisk- och persikttalande om min när jäg är på fyllan ;-}

Har inte sett videon tidigare så den var trevligt att se i spelmörkret.

 

Nattens resultat har inte varit önskvärda:

Betfair: $59.10 -> 70.25

Party: $13 -> 68.40

Everest som enda "hjälpande ängeln": $16.40 -> $8.90

Sket i iPoker, bounty-liknande-turren är ikväll istället...

 

Kanske hinner pissa iväg lite pengar på cg innan jag däckar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEhh... Korkskalle eller... ja så måste det vara...

 

$2.20 FLT på Everest om 11 minuter där jag är den enda som anmält sig hittills (kanske tur det) och $2 PLO rebuy på Party. Kanske hittar på andra dumheter också.

 

 

Ska skriva resultaten om jag vaknar idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan nu måste jag få gnälla lite! Har för fan bara vunnit 2 MMT inatt. ;-}

 

Den ena PLT med 100 deltagare och den andra FLT med 11 deltagare.

 

Får nog lägga av med nätpokern och börja (=fortsätta) fylleslaska istället. :-P

 

Måste nog gå upp i nivå om jag vill gula på nätet eller kanske köra PLO med fullt inköp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick sådär att gula konton igår kväll/inatt. Ska se till att köra en turnering och slaska bort resten i CG per sajt i framtiden...

 

Slutresultat på konton: Everest $16.33 (torskade på ett par SnG sen), Party: $76.40, Betfair $70.25. Plus $72.48 sammanlagt.

 

Har letat efter andra småpengar och hittade bl.a. $277 + 65kr på Betsafe, 2st $11 kuponger på Bet24 (lhar klurat ut mitt användarnamn där men att få lösenordet är inte det lättaste) och drygt $350 på PokerRoom men supporten har svårt att flytta pengarna til bWin-kontot... Sen ska jag också pissa iväg €8.11 varav €8 kom från en frirulle i söndags.

 

Får fortsätta med skattejakt på gamla pokerkonton. Hittills bara varit positivt förutom för Pacific som snott drygt $100 för att jag inte loggat in och Party som snott $15 av samma väldigt vettiga anledning. :shock:

 

Jaja... har iaf minst 2 konton som jag kan gula eller komma upp till $50 på. Spelar nog aningen galet inatt eftersom jag måste vara uppe i tvättstugan på jobbet kl 8 på morgonen och behöver antagligen sova lite också.

 

EDIT: $5.50 FLT med $500 garanterad och 39 anmälda 10 minuter innan start på Everest känns ganska smaskig. Får leta efter någon idiotisk Omahahabord för att slaska bort resten som jag har på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajaj.. Borde väl gå å lägga mig men blir alltid lite uppspelt av vinster i turneringar.

 

Synd att det är tvättstuga senast kl 8 på morgonen och jag bör vara vaken då så slipper jag bränna mig själv...

 

Ska bara försöka donka iväg resterande $10.83 på Everest så kanske går jag och lägger mig... Andra konton utom 5050 har lite för mycket på just nu för att jag ska vija gula dom. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...