Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid


jm_j

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske blir mera roliga vapen i framtiden. Har 2 dagar att jobba innan jag hamnar på samma "ort" som ängeln.

 

Citerar lite från JohnH´s dagbok:

 

Haha.. enda gången man får respons är om man förlorar i poker' date=' krökar, postar sjuka bilder, sexrelaterade skämt osv. =)

 

Fick nyss insidejobbinfo:

"John passed our preliminary screening process"

 

 

Mao, det är inte bra för min dagbok. Bäst hade ju varit att det går skit hela tiden utan minsta upplyftande nyhet --> utan jobb i oktober --> börja spela på heltid. Backa rakt ut o få lova att fly till halvbyggda sommarstugan i vildmarken och leva på björnkött, sork och blåbär. Dricka sprit och börja göra inbrott i grannarnas sommarstugor..[/quote']

 

Och så lite passande finsk musik med luddig översättning:

 

 

Bara betong är min natur hur dåligt det än går, grubblar inte om det som varit

 

Kan gå gul men ändå ändå fortsätter att gå vidare

 

Bara A-hög fick jag men det det duger åt mig ändå

Bara A-hög fick jag men det det duger åt mig ändå

Bara A-hög fick jag men det det duger åt mig ändå

 

Men jag går fram leende åndå

 

Med sisu går jag framåt hur det än det går

 

Bara A-hög fick jag men det det duger åt mig ändå

Bara A-hög fick jag men det det duger åt mig ändå

Bara A-hög fick jag men det det duger åt mig ändå

 

Men jag går fram leende åndå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Du får komma och gästa oss i karlstad, vi spelar barnsligt mycket SöKö8. :)

Old bump men var bara tvungen att läsa ikapp lite 8)

 

Trevligt med gamla bumps. Dagboken har varit levande begravd en längre tid nu. Karlstad låter som ställe dit jag vill åka, J-O (som kanske redan är medlem hos er) har erbjudit mig att komma på besök och lite vild Sökö8-slask gör ingen resa sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lika bra och dundra ett till inlägg när jag väl är igång. Var förbi Media Markt i torsdagens shoppingrunda och skulle bara köpa boxarna med säsong 1 av Entourage och Pang på Bygget men sen såg jag den här myspys filmgåvan av norrmän på Blu-ray för endast 79 pix:

 

D%C3%B6d%20sn%C3%B611231.png

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6d_sn%C3%B6

 

Håller på och klurar ihop min Maltaresa och skriver mera detaljerad om det när jag är klar men kan avslöja att resan innebär övernattning i Arlanda (flyget går 6:00 och säkraste sättet att jag inte försover mig är att vara på plats och skriva lapp "väck mig 4:30" eller liknande på mig så att jag inte missar planet), ett dygn i Sicilien med god mat, mafiosos och allt annat vanligt och ovanligt.

 

Igår gjorde jag förresten något jag aldrig gjort tidigare och trodde inte skulle göra heller: spelade spiknykter. Gick helt ok, inga större fel men sen vid midnatt slog tröttheten till och tappade lite agression. 500kr plus för sista pengaplatsen och $22 biljett till veckorankingen blev resultatet. Ska nog fortsätta experimentera vidare med att spela nykter åtmistone då och då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...