Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid


jm_j

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Feberyrig, hungrig, törstig och trött trött känns det enda rätta att spela lite satelliter på PokerStars eftersom jag ändå inte kommer att vinna och således inte behöver skatta någonting...

 

Full finne med kniv?

 

Testa med en klantig full finne, stekpanna och en 90-grammare.

 

din närvaro är önskad i mirc chatten av oss alla kom in för fan.

 

Bekräftas av mig och jello.

 

Ska försöka få igång en IRC-klient asap, alltså inom 2 veckor. Bill Gates lyckades paja min Windows på "riktiga" nöjes/smurfdatorn och jag får låna andra i ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oklonk på det mesta idag men jag har en del dolda skills som jag kan använda även när jag är sjuk. Mao packa ner i flyttkartonger och gömma saker...

 

Igår:

 

gris2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag:

 

superskillz.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JM jag tycker vi ska gå ut och supa en kväll och ha med oss en kameraman, tror vi kan bli rika på en sån grej. :)

 

Jag med!! Bara och leta en som är villig att hänga på. Kan grunda med en dunk "King Fish" eller annan god rödvin eller sprit innan och göra en riktigt rolig video. ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajajaj... Får se hur mycket jag torskar i "forumturren" på PokerStars.

 

Haft ganska pissiga 4 dagar så det gör inte så mycket om jag torskar lite pengar också:

 

Idag: Skadade ryggen när jag konkade ner 3 tjockbildskärmar och en tv på jobbet.

 

Lördags: blev hotad ordentligt av en påtänd knarkare på jobbet.

 

Fredags: Blev hotat till döds av en påtänd knarkare på jobbet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det klart! Jag åker till finska lapphelvetet på tisdag...

 

Hoppas att Sökö/Omahahahaaa-spelen är igång fortfarande.

 

Förra gången var det sökö med €1 eller €2 antes och minst 50 ante buy-in. Omahan varierade på det folk ville spela. Minst 1000BB med 10c blindar skulle nog kunna bli lagom slaskigt...

 

Totalförbjud på No Fold´Em Hold´Em i sällskapet förresten. Små städer kan ha sina fördelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

%##¤#¤#%#"#/%/ släktingar och Winshit på finska....

 

Kul att farsan ringde i förrgår att han kommer hit på tisdag. Blev lite stress att banka igång datorn som han & morsan ska få. De har en dator men farsan behöver en egen (för att spela patiens på).

 

Skulle egentlign fixat hans gamla som han fick på köpet av databord & stol för 1-2 år sen men den har jag ingen ork med.

 

Gissa två gånger om jag har lätt att använda finsk Winshit...

 

Köpte ett par såna här till mig när jag handlade lite skräp till jobbet:

 

91332.jpg

(woffen är på 8", ser ganska liten ut på bild)

 

Fläktar rätt bra från subwoofern om man kör lite sånt här:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm...

 

Tågbiljett Varkaus-Helsingfors €53

 

Flyg Kuopio-Riga €56

 

Undra vilket jag ska välja på vägen tillbaka till Sverige.

 

Det som är emot Riga är att Flyget går kl 6:40 och då måste jag ta busbussen dit 5 på morgonen. Tåget går 8:28 och då kan jag bli skutsad dit av farsan 8:15.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehehe klantskalle....

 

Var väldigt diplomatiskt att svara: "DÖDA!!!" i telefonen på jobbet. Trodde att det var Le Chifre eller en kompis som ringde.

 

Vi har egentligen stängt idag men jag råkade bli kvar tack vare halvmaran & trängseln.

 

Det var en trevlig tjej som pluggar på Das Universitet som ville komma och hälsa på oss... Fick beklaga mitt svar och be henne att boka möte med mina kollegor eftersom jag sticker till Finland på tisdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...