Klinsmanne Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Letade men hittade ingen tråd om denna sida.. Någon som spelat där ? Länk: http://www.noblepoker.com/ * RP och pillar bort rätt mycket bonussnack - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Allt snack om bonusar tar vi i bonustråden, här diskuterar vi själva sajten. (Nobles bonus är rätt dryg och lämpar sig mindre väl för nybörjare.) Citera
Klinsmanne Postad 24 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2005 ok, tack då vet jag tills nästa gång. tack för snabb respons så att jag inte han bli för ivrig och sätta in stålarna på sidan då Citera
uven Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Någon som vet ifall dom tar Neteller? Hittade inget om det på deras sajt. Citera
Illuminated Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Ska man ha lagt i potten eller är handen raekad bara man får kort? Hur är spelet & spelarna där? Glad påsk på er !! Citera
elvisero Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 spelarna är dom klart dåligaste jag nånsin sett, helt sanslösa. Jag upplevde det som att varje hand tog väldigt lång tid, men det har tydligen bättrat sej lite. bonusen verkar dock som sagt dryg Citera
Toan Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Tänkte bara säga att det finns bra mycket bättre bonusar i samma nätverk, med samma dåliga spelare då förstås. Citera
elvisero Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Tänkte bara säga att det finns bra mycket bättre bonusar i samma nätverk, med samma dåliga spelare då förstås. ojj, det låter ju som det skulle vara lönsamt. Vilka andra siter är på samma nätverk ? Citera
demme1 Postad 27 Mars , 2005 Rapport Postad 27 Mars , 2005 Tänkte bara säga att det finns bra mycket bättre bonusar i samma nätverk, med samma dåliga spelare då förstås. ojj, det låter ju som det skulle vara lönsamt. Vilka andra siter är på samma nätverk ? Upprepar frågan:) Någon med erfarnheer av cash in/out? Problem? Smidigt? Är de seriösa? Citera
Toan Postad 27 Mars , 2005 Rapport Postad 27 Mars , 2005 Jag verkar ha svamlat, alla andra rum i samma nätverk har $100 max bonus med 10x rakade händer som krav. http://www.ipoker.com/ Citera
mantichore Postad 28 Mars , 2005 Rapport Postad 28 Mars , 2005 Tänkte bara säga att det finns bra mycket bättre bonusar i samma nätverk, med samma dåliga spelare då förstås. ojj, det låter ju som det skulle vara lönsamt. Vilka andra siter är på samma nätverk ? Upprepar frågan:) Någon med erfarnheer av cash in/out? Problem? Smidigt? Är de seriösa? Inga problem med insättning via visa eller neteller och uttag till neteller tog under 2 dagar. Pengar insatta via visa går tillbaka till visa och resten kan tas ut till Neteller. Citera
espinola Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Man kan alltså plocka ut mha visa om man ej tex neteller? Citera
Grävlis Postad 20 April , 2005 Rapport Postad 20 April , 2005 Tänkte bara kolla om nån har tagit ut pengar via wire transfer från noble & vet hur mycket avgifter som tillkommer? Fick 16$ gratis att lira för och har nu byggt upp lite kapital på den sidan. Funderade lite på att skaffa neteller först och ta ut den vägen, men då måste man först ha satt in pengar via neteller till noble. Sen så verkar det vara ett himla bök med avgifter hit & dit med neteller. Citera
NiVetVem Postad 25 April , 2005 Rapport Postad 25 April , 2005 jag undrar detsamma: Hur funkar uttagen till wire transfer (vilket verkar vara det bästa alternativet om man inte har neteller)? Sen så till frågan som ingen verkar ha något svar på: Vilka sidor har samma klient som noblepoker? Tack på förhand! Citera
Klinsmanne Postad 25 April , 2005 Författare Rapport Postad 25 April , 2005 Jag verkar ha svamlat, alla andra rum i samma nätverk har $100 max bonus med 10x rakade händer som krav. http://www.ipoker.com/ Hur fungerar det med flera konton inom detta nätverk? Citera
emilio_barzini Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 Jag måste bara säga att jag har aldrig upplevt en site med sämre spelare på! Har sedan 15e Mars plussat riktigt rejält. Dom är minst lika kassa på turneringar som på cashgame. Har cashat ut till neteller, vilket gick snabbt och smidigt. Har nu oxå tänkt casha ut via wire transfer vilket ska ta en 7 dagar enligt noble. Jag kan återkomma när det är klart. Att det ska vara segt och varje hand ska ta tid har jag iinte upplevt. Jag tycker det snurrar på som på vilken site som helst. Citera
Grävlis Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 Jag håller med fullständigt. Inte slöare än nån annan sida som man lirat på. Det hade vart trevligt om du berättade sen hur det gick med wire transfern. Citera
SantaClawzz Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Är det möjligt att få borden i separata fönster? Jag har pillat på allt men inte lyckats. Alla bord överlappas precis och att spela fler bord blir direkt farligt... Citera
elvisero Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Är det möjligt att få borden i separata fönster? Jag har pillat på allt men inte lyckats. Alla bord överlappas precis och att spela fler bord blir direkt farligt... Nej det går inte, och ja, det är farligt. Dom plingar fram framför varandra i tid och otid, mycket frustrerande. Citera
Peakfreak Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Man har ingen betänketid efter 2 sekunder börjar skiten plinga som fan sen så är man helt plötsligt sitting out... Ganska enerverande när man sitter och funderar på hur mycket man ska betta med nötterna! Citera
johan_chef Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Måste man ha satt in via NETeller för att kunna ta ut dit? Tyckte jag läste det i tråden. Isåfall, hur mycket måste man sätta in? Citera
LiLLEN Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Har för mig att minimum-insättningen är $20. Citera
johan_chef Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Jag har gjort ett uttag till NETeller, nu vill Noble att jag ska skicka ett fax med en kopia av mitt kreditkort. Kan de tvinga en till det verkligen? Citera
Lantto Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Såg att dom har en bonus på 100% upp till $800 nu. Rikigt bra bonus om nu siten är nåt att ha. Hur ligger det till med det? kvalitet på spelare? Finns det alltid ett gäng tillgängliga 1/2 och 2/4 FL bord eller måste man vänta? Är raken och bonusclrearingen bra? Är klienten bra? Citera
Recommended Posts