Gå till innehåll

NiVetVem

Members
  • Innehåll Antal

    34
  • Gick med

  • Besökte senast

NiVetVem's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Har lyckats fixa nerladdningen av den nya klienten nu iaf, skönt! Hanhhistoriken söööög dock, men det får man ta! Men asså det mest anmärkningsvärda är ju hur sjukt seeeegt det går, eller är det bara för mig? Asså allt hänger sig ju typ när man lirar 2 bord, medan det bara går göörsegt när man lirar ett bord... Är det ett känt fenomen eller?
  2. Tack för svaret, men måste tyvärr säga att det inte hjälpte Har avinstallerat och laddat hem på nytt från pacificpoker.com 2 ggr till nu, för att få precis samma gamla usla version... Någon som vet omm det är något annat man måste göra?? SKulle även vilja ha svar på hur man ser HH's, fast det kanske bygger på att man ska ha den nyare versionen oxå? Tack på förhand!
  3. HAr läst igenom en massa sidor nu men inte hittat svaren jag söker efter så jag måste få be om att fråga det igen: Varför funkar det inte att multi tabla, allas säger ju att det ska gå? Någon spciell installation man måste göra eller nåt? Sen en andra fråga: Vart kan man kolla hand history på sidan? Tack på förhand!
  4. NiVetVem

    -

    Tråkigt att allt går emot nu... Ett grej som jag tycker är tydlig i många av de där "riggade" potterna är att du får betala ett galet dryt pris för att du spelar för passivt preflop. Höjer alldeles för lite tex, dom får ju monsterimplicita med sina 67o osv osv. Tyckte jag såg flera exempel på det.. Så höj ännu mer pre å låt därmed limparna samt de bakom få betala ett dyrare pris för att syna pre, då kommer du vinna mkt fler händer efter floppen (om än mindre ibland...) samt få lättare beslut. Lycka till iaf!
  5. Hej allihopa! Mitt visakort blev stulet i helgen natten mellan lördag å söndag. Jag märkte det inte förrän ca 0200 då jag ringde å spärrade kortet. Men dom hade hunnit använda upp alla ca 7000 kr jag hade där på de få timmarna de hade. Idag har jag kollat upp det å pengarna har spårats till en pokersida, men än går det inte at se vilken. Är det någon har har någon koll, eller aning, om hur pokerisdor rent allämt hanterar sådana fall? Efetrsom jag hann spärra kortte inte mer än 2h efteråt, tror ni då att man kommer kunna få tillbaks pengarna eler så? Visst bör detta klassificeras som chip dumping? Tack på förhand!
  6. Hej! Någon som vet hur den bonusen fungerar mer konkret? Får man alla pengar i en klmup nöär man spelat in sina 6000 vip-poäng om det nu är 600 man vill åt eller är det som på UB att man får dollarna eftersom??
  7. Någon som vet vem Illuminee är på b2b? Verkar verkligen krossa allt motstånd på de högsta borden dag efter dag. Och rykten säger att karln huserade på typ 1/2 för bara ett drygt år sedan? Så vem är det?!
  8. Är det någon som tror sig veta vem Tina1 på 24h är? Ständigt i topp på deras topplista, skulle va intressant att veta vem som döljer sig bakom nicket..
  9. Är det någon som haft liknande problem med Truepoker som jag har fått? Detta inträffade redan andra dagen efter att jag öppnat ett konto där och satt in där... Mitt konto stängdes av och jag fick det här mejlet: "Please be advised that TruePoker runs all new deposit player accounts through a verification process to protect customers and ourselves from unauthorized charges. As part of that process, TruePoker limits initial buy-ins on deposits and reviews account information before allowing further account activity, this review is usually done in less then 24 hours of your initial deposit. TruePoker attempts to verify independently certain personal information. A customer whose information cannot be verified is asked to supply TruePoker with some further information so an identity and account usage can be established. Unfortunately, certain personal information related to your account could not be verified. Accordingly, please provide one or more of the following items, which we can cross-check against available third party information resources: If you are a North American resident: Provide us with the last 4 (four) numbers of your social security card and / or a copy of your Drivers License, faxed to 001-506-288-5093 from Europe 011-506-288-5093 from USA and Canada OR email your US Drivers license number / Social Security cards last 4 digits to support@truepoker.com . A copy of government identification, which shows your name, address and signature (fax to 001-506-288-5093 from Europe 011-506-288-5093 from USA and Canada), PLUS please sign the fax, or scan and email to support@truepoker.com . Fax or scan a copy of a utility bill, such as a power or phone bill, something which shows both your name and address, any other important information maybe removed / scratched out. If you live out side of North America: Fax or scan a copy of your Drivers License, fax to 001-506-288-5093 from Europe 011-506-288-5093 from USA and Canada or email a scanned unaltered image to support@truepoker.com. A copy of government identification, which shows your name, address and signature (fax to 001-506-288-5093 from Europe 011-506-288-5093 from USA and Canada), PLUS please sign the fax, or email a scanned image to support@truepoker.com. Fax or scan a copy of a utility bill, such as a power or phone bill, something which shows both your name and address, any other important information maybe removed / scratched out. As an alternative to processing credit card charges directly, you may want to consider using NETeller (http://www.Neteller.com ) services, as there is not daily limit as well cash outs are processed within a 48 hour or less period. The check is not a credit check, but is simply a check used to verify your actual information you have provided in creating your account. We do understand some customer's reluctance to want to provide further information , but we only use the information to verify the information you have given us already. We have no reason to ask for more information. If you still do not wish to provide us with the required additional information please let us know. If you have any further questions regarding our verification process, please do not hesitate to ask and we will be happy to provide you with more information. Thank you for your understanding of this security measure. " Nån som varit med om något liknande på truepoker eller på nån annan sajt? Behöver jag vara orolig? Tack på förhand!
  10. skulle nån kunna hjälpa mig å förklara hur man gör anvnder cryptocounter rätt? Det jag har gjort är att skriva in mitt screen name där uppe, och sen fyllt i datumen så att dom ska stämma. Sen avslutat med att trycka på count. Det kommer då upp en ruta där det står no hands found for screen name in the selected folders and subfolders for the selected dates. Check all settings and try again. Hmm asså mnar dom att jag inte har några händer lagrade i den valda mappen? Vart har jag i ås fall mina spelade händer?
  11. En fråga angående Interpokers bonussystem: Dom där PokerPointsen som står där uppe till höger i lobbyn, är det dom som man räknar för att få ihop till dom där 8*bonusen i antalet raked hands? Såg också att jag började med 100 points, räknas dom in eller för att få ut mina 100 bonusdollar, måste jag då få 900 pokerpoints?
  12. De här rakade händerna som man måste lira innan man får sin bonus på inter, är det innna april man måste ha lirat dom? Det står ju inom en månad men menar dom enbart inom april eller är det en månad efter man SATTE IN pengarna oavsett om den dagen är i april eller inte? Tack på förhand!
  13. Hur behandlar boken shorthandedspel? Står det mycket om fixed 6seated-bord eller är som vanligt bara om 10-bord?
  14. jag undrar detsamma: Hur funkar uttagen till wire transfer (vilket verkar vara det bästa alternativet om man inte har neteller)? Sen så till frågan som ingen verkar ha något svar på: Vilka sidor har samma klient som noblepoker? Tack på förhand!
  15. Men alltså är det nån här på forumet som har testat att ta ut via wire transfer från Interpoker? Hur många dagar tar det ca innan man får pengarna? Tack på förhand
×
×
  • Skapa nytt...