Gå till innehåll

SAJT: NoblePoker.com


Klinsmanne

Recommended Posts

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkte bara säga att det finns bra mycket bättre bonusar i samma nätverk, med samma dåliga spelare då förstås.

 

ojj, det låter ju som det skulle vara lönsamt. Vilka andra siter är på samma nätverk ?

 

Upprepar frågan:)

 

Någon med erfarnheer av cash in/out? Problem? Smidigt? Är de seriösa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara säga att det finns bra mycket bättre bonusar i samma nätverk, med samma dåliga spelare då förstås.

 

ojj, det låter ju som det skulle vara lönsamt. Vilka andra siter är på samma nätverk ?

 

Upprepar frågan:)

 

Någon med erfarnheer av cash in/out? Problem? Smidigt? Är de seriösa?

 

Inga problem med insättning via visa eller neteller och uttag till neteller tog under 2 dagar. Pengar insatta via visa går tillbaka till visa och resten kan tas ut till Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tänkte bara kolla om nån har tagit ut pengar via wire transfer från noble & vet hur mycket avgifter som tillkommer?

 

Fick 16$ gratis att lira för och har nu byggt upp lite kapital på den sidan. Funderade lite på att skaffa neteller först och ta ut den vägen, men då måste man först ha satt in pengar via neteller till noble.

Sen så verkar det vara ett himla bök med avgifter hit & dit med neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste bara säga att jag har aldrig upplevt en site med sämre spelare på! Har sedan 15e Mars plussat riktigt rejält.

Dom är minst lika kassa på turneringar som på cashgame.

 

Har cashat ut till neteller, vilket gick snabbt och smidigt.

Har nu oxå tänkt casha ut via wire transfer vilket ska ta en 7 dagar enligt noble. Jag kan återkomma när det är klart.

 

Att det ska vara segt och varje hand ska ta tid har jag iinte upplevt. Jag tycker det snurrar på som på vilken site som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligt att få borden i separata fönster? Jag har pillat på allt men inte lyckats. Alla bord överlappas precis och att spela fler bord blir direkt farligt...

 

Nej det går inte, och ja, det är farligt. Dom plingar fram framför varandra i tid och otid, mycket frustrerande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Såg att dom har en bonus på 100% upp till $800 nu. Rikigt bra bonus om nu siten är nåt att ha.

 

Hur ligger det till med det? kvalitet på spelare?

 

Finns det alltid ett gäng tillgängliga 1/2 och 2/4 FL bord eller måste man vänta?

 

Är raken och bonusclrearingen bra?

 

Är klienten bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...