LazarusS Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Att ingen har nämnt Steven Seagal's (eller hur det nu stavas) filmer är lite av ett mysterium.... behöver han nämnas? Ser precis att ett av hans storverk "Nico", kommer på tv ikväll. Får nog bli ett par Carlsberg och lite meningslöst underhållningsvåld. Wohoo!!! Citera
Se7en Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Edit: utan att syfta på något inlägg i tråden utan bara överlag så är.. Film inte bara en fråga om smak, utan även ett sett att mäta folks intelligens med.. Citera
ades_va Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Film är inte bara en fråga om smak, utan även ett sett att mäta folks intelligens med.. Japp, film och öl har mycket gemensamt. Citera
Zoogin Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Dåliga filmer finns det gott om. För att ta en storfilm som jag tycker är kass så tar jag Titanic. Men sen finns det filmer som är så dåliga så dom blir bra. Blade-filmerna (1an o 2an, har ej sett 3an ännu) är typiska sådana. Faktiskt riktigt bra actionscener, men skådespeleriet och handlingen är så uruselt att det blir bra utav bara den anledningen. Fö är det ju konstigt att inte Fäbodjäntan blivit nämnd ännu...eller den kanske är för bra för att bli nämnd i denna tråden? Citera
ades_va Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Fö är det ju konstigt att inte Fäbodjäntan blivit nämnd ännu... Vi tar bara upp dåliga filmer här. Citera
kickboxer Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 "Sjätte dagen" med muskel-Arnold, 123 bortkastade minuter... Citera
TANDEMCYKELN Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Fö är det ju konstigt att inte Fäbodjäntan blivit nämnd ännu... Vi tar bara upp dåliga filmer här. Citera
Loveless Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 I stort sett allt av Kevin Kostner efter han fick storhetsvansinne. Citera
ninreb Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Trots vissa förväntningar sög följande filmer kapitalt: 1. Star Wars Ep. 1 & 2 - jäkla barnfilmer... 2. Alien Vs Predator - inte varje dag en regissör förstör två franchises... 3. Waterworld - en Mad Max på vatten... ja, jo, eller hur 4. Van Helsing - verkade lovande, kul idé men ack så dåligt utfört... 5. Uppföljarna till Scream och Amercian Pie - de skulle ha slutat i tid... /TF - som återupptäckte Trainspotting i helgen... Funderar på att byta nick till Begbie American pie? Slutat i förtid. Inte ens den första filmen borde gjorts. Sämre filmer får letas efter. Den är ju t.om. nästan sämre än hundfilmer som gjorts tillsammans. Citera
Staahla Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Just nu sitter jag och spanar på en riktig kalkon: Miss Congeniality 2. Jag har just nu härdat igenom 20 min och jag vet allvarligt talat inte om jag grejar ut det här. Jag ställer mig själv samma fråga som ni andra förmodligen tänker just nu: Varför i hela friden sätta sig i en sådan sits? Jag kan tyvärr inte svara på det, känner mig bara tom just nu med 1h 35mins plåga kvar... Edit: Uppdatering, jag grejade aldrig ut det. Jag dammade av skiten och raderade den fem min efter att jag postat det här inlägget. Du slog mig Freeman. Citera
freeman Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Just nu sitter jag och spanar på en riktig kalkon: Miss Congeniality 2. Jag har just nu härdat igenom 20 min och jag vet allvarligt talat inte om jag grejar ut det här. Jag ställer mig själv samma fråga som ni andra förmodligen tänker just nu: Varför i hela friden sätta sig i en sådan sits? Jag kan tyvärr inte svara på det, känner mig bara tom just nu med 1h 35mins plåga kvar... jag slutade efter ca 35min.. waste off time. Citera
the_dafvud Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Dead Meat ja absolut den sämsta filmen jag nånsin sett, fast man skrattar ju sjukt mkt åt de urusla zombisarna Citera
Svinto Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Troy, jösses vilket misslyckande. Att lyckas göra en så dålig och oengagerande film när man redan har en bra story, en massa tuffa rollfigurer, massor av stora skådisar och en rejält saftig budget är en riktig prestation. Citera
käkably Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 filmer baserade på konsolspel och seriehjältar blir aldrig bra. undantag är batman 1/2 med burton rattandes bakom kameran samt sin city som tack vare rourke går hem. allt annat är bara meningslöst. kan ni komma på någon bra film inom genren så säg till. Citera
Stridsman Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 Camp Slaughter: Några ungdomar tar sig ut till en stuga i skogen, efter diverse inavel har ett grymt monster kommit till. Den börjar döda ungdomarna skoningslöst.... Vad är det som kan vara dålig med detta scenariot? Det kanske har nåt att göra med att monstret har stövlar, förkläde och en papperspåse på huvudet. Att skådespelarna pratar svengelska. Citera
heltok Postad 25 Augusti , 2005 Rapport Postad 25 Augusti , 2005 The Eliminator. Skådisar: Bus Rutton och lite andra grobianer. Handling: Battle royal. Fighting: Enda filmen jag har sett flying armbar reguljära slagsmål sämsta filmen jag har sett. älskade varje sekund av den. Citera
Hickmott Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 The Eliminator. Skådisar: Bus Rutton och lite andra grobianer. Handling: Battle royal. Fighting: Enda filmen jag har sett flying armbar reguljära slagsmål sämsta filmen jag har sett. älskade varje sekund av den. Måste vara Bas Rutten du menar? //Hickmott Citera
heltok Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 The Eliminator. Skådisar: Bus Rutton och lite andra grobianer. Handling: Battle royal. Fighting: Enda filmen jag har sett flying armbar reguljära slagsmål sämsta filmen jag har sett. älskade varje sekund av den. Måste vara Bas Rutten du menar? //Hickmott haha, jo självklart vet jag att han stavar sitt namn Bas. riktigt illa... så går det när man försöker posta på forum och lira 8bord poker samtidigt. har du sett filmen? Citera
Hickmott Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 The Eliminator. Skådisar: Bus Rutton och lite andra grobianer. Handling: Battle royal. Fighting: Enda filmen jag har sett flying armbar reguljära slagsmål sämsta filmen jag har sett. älskade varje sekund av den. Måste vara Bas Rutten du menar? //Hickmott haha, jo självklart vet jag att han stavar sitt namn Bas. riktigt illa... så går det när man försöker posta på forum och lira 8bord poker samtidigt. har du sett filmen? Nope, men blev onekligen ganska mycket sugen när jag kollade den på IMDB. Jag menar, en film med den storyn och en av världens främsta fighters i huvudrollen kan ju inte vara dålig //Hickmott Citera
heltok Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 The Eliminator. Skådisar: Bus Rutton och lite andra grobianer. Handling: Battle royal. Fighting: Enda filmen jag har sett flying armbar reguljära slagsmål sämsta filmen jag har sett. älskade varje sekund av den. Måste vara Bas Rutten du menar? //Hickmott haha, jo självklart vet jag att han stavar sitt namn Bas. riktigt illa... så går det när man försöker posta på forum och lira 8bord poker samtidigt. har du sett filmen? Nope, men blev onekligen ganska mycket sugen när jag kollade den på IMDB. Jag menar, en film med den storyn och en av världens främsta fighters i huvudrollen kan ju inte vara dålig //Hickmott det ska vi nog kunna lösa Citera
heybike Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 De 39 absolut sämta filmerna jag sett i bokstavsordning! 51st State 2001 Anakonda 1997 Armageddon 1998 Baby på vift 1994 Blade: Trinity 2004 Boogeyman 2005 Cursed 2004 Darkness Falls 2003 Don't Say a Word 2001 Double Dragon 1994 Dungeons & Dragons 2000 Eraser 1996 Evolution 2001 Exorcisten 2 - kättaren 1977 Festival 2001 Final Destination 2 2003 Freddy's Dead - The Final Nightmare 1991 Ghost Ship 2002 Hundtricket 2002 Mortal Kombat 1995 Mr. Deeds 2002 Mördande legender 1998 Pocahontas 1995 Pretty Woman 1990 Rat Race - Sk®attjakten Resident Evil 2002 S.W.A.T. 2003 Swordfish 2001 Terminator 3: Rise of the Machines 2003 The Fast and The Furious 2001 The Fear: Resurrection 1999 The Quest 1995 Thirteen Ghosts 2001 Under belägring 2 1995 Universal soldier - återkomsten 1999 Universal Soldier II - Brothers in Arms 1998 Uppdraget 2003 Vad kvinnor vill ha 2000 Yamakasi 2001 Citera
Timmi Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Flera av de filmerna e ju bra johan, ex 51st State, Armageddon, Ghostship Swordfish (hur grym som helst) The fast and the furios Mr deeds, mm Edit: tjejen hade blivit förbannad om jag inte sa att Pretty woman e bra oxå Citera
Suppe Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Rat Race är ju hur bra som helst men jag antar att folk inte gillar den för att det är en remake, det är inne att bara gilla orginal nu för tiden. Citera
Recommended Posts