Gå till innehåll

Micke Norinders Blogg


dafvor

Recommended Posts

  • Svars 452
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilket skämt..köpa in kort..och det var ju inte direkt nosebleed highstakes heller :/ mycket patetiskt man måste jag säga.

 

Håller jag inte med om.

Han grinade upprepade gånger över standard-flippar i PLO och köpte slutligen in för det sista han hade på kontot.

Jag noterade bara att det fanns en möjlighet att det han skrev inte var sant och således vet man ju inte om han fabulerat det övriga.

 

Dock är det lite snusikgt att skryta över sina vinster och driva med dom som han har vunnit av. Sätter en peng på att han var tjockisen i sandlådan som skulle förstöra för alla andra. Tyvärr verkar han inte ha kommit så mkt längre än så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drömde inatt att Norinder satt och spelade Texas med en äldre man utanför en korvmoj. Allin pf, Norinder visar upp A8s, den gamle mannen A4s, Norinder vinner på kickern.

 

Något är fel på mig...

 

 

Skönt att bäst hand fick stå. Jobbigt om det blivit split och Norinder hade börjat tjafsa om vilken röta gubben haft. Du hade kunnat få men för livet;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men han kan ju inte må bra, på riktigt. Han bara gastar osammanhängande om något när han bloggar och bloggen är i princip omöjlig att läsa på grund av ilskan som gör att han ändrar fokus gång på gång mitt i en mening. Vad jag förstått så verkar han vara väldigt arg i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller jag inte med om.

Han grinade upprepade gånger över standard-flippar i PLO och köpte slutligen in för det sista han hade på kontot.

Jag noterade bara att det fanns en möjlighet att det han skrev inte var sant och således vet man ju inte om han fabulerat det övriga.

 

Dock är det lite snusikgt att skryta över sina vinster och driva med dom som han har vunnit av. Sätter en peng på att han var tjockisen i sandlådan som skulle förstöra för alla andra. Tyvärr verkar han inte ha kommit så mkt längre än så...

 

Det är inte direkt nivåerna som sådana jag har någon om åsikt om. Jag spelar själv ungefär samma nivåer. Det är mer attiyden och hela den här krönikör grejen som jag tycker är patetiskt och det här med att sitta o gnälla i chatten. Nu är han bara en loser.

 

Hade han lirat 200/400$ på full tilt så hade han förvisso varit en lika avskyvärd personlighet men då hade pengarna kunnat väga upp lite av hans dryghet. Man har rätt att vara en jobbig människa utan självdistans om man är ett geni.. Inte om man heter mikael norinder bor i sverige och äger en båt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde du var ironisk i ditt förra inlägg. Blev lite feltolkat.

Tror vi är rätt överens.

Att sitta och grinda lågt med minimum inköp och gnälla i chatten upprepade gånger.

Samtidigt skryter han i sin blogg över hur grym han är som pokerspelare och driver med dom han vunnit av och vad han har köpt för deras pengar.

 

Det är nåt som inte stämmer där...

 

 

Det är mer attiyden och hela den här krönikör grejen som jag tycker är patetiskt och det här med att sitta o gnälla i chatten. Nu är han bara en loser.

 

Håller med. Hans krav om att han skulle vara den enda bloggaren för tidningen etc var ju helt sanslöst. Snacka om att ha en skev självbild...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man släpper att alla hatar Micke och läser det egentliga budskapet så har ju gubbfan rätt. Men alla här är ju snabba att kasta skit såfort nån börjat. Läs om, läs om och läs igen, vad är det egentligen han menar? Tänk lite själv istället för att kasta andra, tredje, 20e stenen. Och ja, jag håller med om att hans ordval inte är dom bästa men försök se helheten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...