Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kommer inte heller in... ITM i en turre och runt bubblan i en satellit. Jag tycker det verkar som ingen kommer in??? Nån som vart i kontakt med dom? Skulle vara kul att veta när dom beräknar vara uppe igen!?

Postad

Nej Jag kommer inte heller in. Jag låg bra till i turbosatelliten till HA-ftopsen. De brukar ge tillbaks pengarna och lite till som plåster på såren. Frustrerande är det i alla fall.

Postad

Mycket sjukt om man bara får tillbaka pengarna. I min satellit var det 44 kvar och 39 priser och jag var teoretiskt sett klar för ftopsen. Men verkar ju vara nere för alla nu så frågan är om dom kommer köra ftopsen. Jag kommer i vilket fall som helst tilta hårt om jag inte får mina 200 tournamentdollars. Var ITM i en turre också och där lär dom i alla fall inte nöja sig med att ge tillbaka insatsen. Vore ju riktigt pinsamt i så fall.

Postad
Mycket sjukt om man bara får tillbaka pengarna. I min satellit var det 44 kvar och 39 priser och jag var teoretiskt sett klar för ftopsen. Men verkar ju vara nere för alla nu så frågan är om dom kommer köra ftopsen. Jag kommer i vilket fall som helst tilta hårt om jag inte får mina 200 tournamentdollars. Var ITM i en turre också och där lär dom i alla fall inte nöja sig med att ge tillbaka insatsen. Vore ju riktigt pinsamt i så fall.

FTP har dessvärre problem lite då och då men dom har iaf rätt ultimata utbetalningar vid dessa. Kan dom inte i huvudet och FTP.com verkar ju också ha kraschat men du kommer iaf inte bara få inköpet tillbaka om allt går rätt till. I mttn kommer du antingen få $ för den plats du låg på, eller så delar dom upp efter stacksizen (som dom gör om man inte är itm i mtt), dock kan man säkert inte få mindre än minsta itm även om man har ministack.

Eftersom den andra var satellit så har jag inte så bra koll. Antar dock att ni alla får plats alt. att dom delar upp poolen mellan er efter stacksize/rätt av. Delar dom rätt av får ni väl typ $200 per man om priserna var $216.

edit: lol låter som jag är nån jävla ftp-representant men försöker bara hjälpa :)

Postad

Svar från FTP-supporten i tråden på 2+2:

FTPDoug

journeyman

--------------------------------------------------------------------------------

Hi everyone,

We're working on getting the site back asap, but I don't have a solid estimate of when that will be.

For anyone that was in a running tournament: Those tournaments will be voided and you will be paid according to our void rules (rule #31 at http://www.fulltiltpoker.com/tourRules.php when the website is more responsive).

For anyone that was involved in a ring game hand: The hand will be "rolled back" and you will be refunded anything you had invested in the pot.

As for FTOPS Event #13, we're going to have to see how quickly we come back up. At the moment it doesn't look like we're going to come up in time for it, so we will probably have to reschedule the event.

Very sorry for the inconvenience. I will post another update if we're not going to be back up within an hour or so.

Doug