chepplin Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Enligt GT 17/8 är Per Gessle folkbokförd i Halmstad Jo det vt jag, men det kan fortfarande vara en myt ang skatteintäkterna. En annan myt: # Smör (alltså riktigt naturligt 80 % smör) är onyttigt! Lite roligt..jag jobbar på en hjärtavdelning och där e ju smör totalförbjudet (förutom till palten då..) men man får dock äta 23Mariekex och 19 smörgåsrån till fikan utan problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Jo det vt jag, men det kan fortfarande vara en myt ang skatteintäkterna. En annan myt: # Smör (alltså riktigt naturligt 80 % smör) är onyttigt! Lite roligt..jag jobbar på en hjärtavdelning och där e ju smör totalförbjudet (förutom till palten då..) men man får dock äta 23Mariekex och 19 smörgåsrån till fikan utan problem.. Du får ju definiera vad du menar med onyttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Runkmyten har jag hört i många år, men den kanske är sann, vad vet jag. Alltså; Att män bör runka frekvent, helst dagligen, för att undvika prostatacancer. Jag antar att det gäller medelålders och uppåt som är i riskzonen, typ mig själv. Jag jobbar för egen del stenhårt med att se till att rörsystemet inte geggar igen. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Runkmyten har jag hört i många år, men den kanske är sann, vad vet jag. Alltså; Att män bör runka frekvent, helst dagligen, för att undvika prostatacancer. Jag antar att det gäller medelålders och uppåt som är i riskzonen, typ mig själv. Jag jobbar för egen del stenhårt med att se till att rörsystemet inte geggar igen. Någon som vet? Bäst o ta det säkra före det osäkra IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Runkmyten har jag hört i många år, men den kanske är sann, vad vet jag. Alltså; Att män bör runka frekvent, helst dagligen, för att undvika prostatacancer. Jag antar att det gäller medelålders och uppåt som är i riskzonen, typ mig själv. Jag jobbar för egen del stenhårt med att se till att rörsystemet inte geggar igen. Någon som vet? Frequent ejaculation may protect against cancer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Du får ju definiera vad du menar med onyttigt. haha..1 poäng till dig! Jag syftade alltså på en uppfattning att smör är den enskilda orsaken till all fetma, hjärtinfarkter och cancer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Ett så kallat "baksug" vid analsex? Ämnet har behandlats förr men inte riktigt kollat så nog i de. Spec inte filmerna som postas. Men någon annan får gärna forska vidare https://www.flashback.info/showthread.php?p=4572540 https://www.flashback.info/showthread.php?t=178070 https://www.flashback.info/showthread.php?t=614518 https://www.flashback.info/showthread.php?t=88916 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Runkmyten har jag hört i många år, men den kanske är sann, vad vet jag. Alltså; Att män bör runka frekvent, helst dagligen, för att undvika prostatacancer. Jag antar att det gäller medelålders och uppåt som är i riskzonen, typ mig själv. Jag jobbar för egen del stenhårt med att se till att rörsystemet inte geggar igen. Någon som vet? Ur doing it wrong Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Frequent ejaculation may protect against cancer In the US study, the group with the highest lifetime average of ejaculation - 21 times per month - were a third less likely to develop the cancer than the reference group, who ejaculated four to seven times a month. Bra där, omedvetet har jag alltså minskat risken kraftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Ur doing it wrong Ässen i leken är tyvärr märkta, men jag jobbar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Rena rama kliniken: http://www.fkk-oase.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avund Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Jo det vt jag, men det kan fortfarande vara en myt ang skatteintäkterna. Förstår inte riktigt hur du tänker nu. Varför skulle dom inte räkna med att han betalar skatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Jo det vt jag, men det kan fortfarande vara en myt ang skatteintäkterna. En annan myt: # Smör (alltså riktigt naturligt 80 % smör) är onyttigt! Lite roligt..jag jobbar på en hjärtavdelning och där e ju smör totalförbjudet (förutom till palten då..) men man får dock äta 23Mariekex och 19 smörgåsrån till fikan utan problem.. En närliggande myt och terror är att barn måste ha fullkornspannkakor och dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 # Att Elvis är död.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Att människan gått på månen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Att Tupac är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 # Att Elvis är död.. Att människan gått på månen. Att Tupac är död. *Att pokerspelare i genomsnitt är mer intelligenta än en babian. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 25 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 *Att pokerspelare i genomsnitt är mer intelligenta än en babian. hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 hahaha . :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2008 Ja men det är inte samma sak som att man blir fet AV light-läsk! Ja en jävla roll spelar det!! ok...drick endast lightläsk i en vecka och kolla hur mycket du lägger pa dig i vikt?? Om du inte e död innan det.. Annan myt/faktoid: # Halmstad kommun tar med Per Gessles skatteintäkter i sina beräkningar! Jag förstår inte riktigt vad du försöker bevisa. Först går du med på att light-läsk ökar hungern och sen....? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Jag förstår inte riktigt vad du försöker bevisa. Först går du med på att light-läsk ökar hungern och sen....? "Först går du med på att light-läsk ökar hungern och sen....?"...nä det har jag aldrig sagt! Försöker inte bevisa något. Säger bara att påståendet "att man blir fet av lightläsk" är felaktigt. Detta pågrund av att light-läsk innehåller <1 kcal/100 ml! Sen om light-läsk kan bidra till att öka hungern vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 *Att pokerspelare i genomsnitt är mer intelligenta än en babian. Är det verkligen en klassisk myt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Är det verkligen en klassisk myt? *Att pokerspelare i genomsnitt förstår en ironisk anmärkning på ett visst, till saken hörande, sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2008 Tänkte försöka få lite liv i tråden igen # Man får dålig syn av att läsa i mörker.. # Införande av döds-straff sänker brottsligheten.. # Paulo Coelhos bok "Alkemisten" är en bra bok.. # Astrid Lindgren förtjänar nobelpriset... # 50-100 djurarter dör ut VARJE DAG.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 *Att pokerspelare i genomsnitt är mer intelligenta än en babian. Vad är det för babian vi pratar om här, inlandsbabianen eller den vanliga sorten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts