Applefish Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 Lite info nu skulle vara fint, ang datum.. eller iaf vilken månad poker-sm kommer att vara. Citera
wortex557 Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 Tilt att man stängt av sitt konto på Unibet för deras support knappt kan svenska. Är nog top3(1) sämsta sajter jag spelat på, inte så bra val. +1 Citera
wortex557 Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 min medverkan i online sm: [x] 2006 nordicbet [x] 2007 nordicbet [ ]2008 uschibet Citera
Jessica Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 Kan ni inte ha ett lite dyrare sido-event med typ 2000 buyin ? Citera
gdaily Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 Kan ni inte ha ett lite dyrare sido-event med typ 2000 buyin ?Varför ska man göra ett WOSP av det hela, med SM mästare i Texas i 10 olika förpackningar. Gärna olika spel, men bara ett mästerskap per pokerform tack! Citera
Peder Månsson Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Det är absolut tanken att inte ha mer än en Svensk mästare per pokerform. Enda undantaget är NL Holdem, där vi kör fullbords samt short-handed varianter, ngt som iaf jag ser som väldigt olika spel. Sen kan det absolut tänkas att Unibet kör turneringar under denna vecka som dom inte vanligtvis gör, men inte med SM-status. Citera
sturedenstore Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Men vad tiltande det är att först nu inse att sm ska spelas på Unibet.. Jag var fan taggad i år, nu vettefan om jag ens ska spela.. Citera
Peder Månsson Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Kritik tas gärna mot, men berätta gärna mer och kom med konkreta exempel på varför somliga av er är negativa till Unibet eller väljer att inte spela. Det är lättare för oss att påverka ju fler konkreta exempel på problem vi känner till, än att bara klaga på sajten i fråga utan motivering. Citera
jonash72 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Upphandlingen är klar, och arrangören av Poker-SM kommer offentliggöras inom kort. Jag tycker det är en smula kul att det i denna tråden inte finns info om det hela... Avdelningen...ja vilken avdelning är det? /Jonas Citera
Peder Månsson Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Det finns en mycket logisk anledning till detta. Detaljer samt info är inte offentliggjort än. Citera
jonash72 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Det finns en mycket logisk anledning till detta. Detaljer samt info är inte offentliggjort än. Skrivet för över en månad sedan utav dig i första posten i tråden: "Upphandlingen är klar, och arrangören av Poker-SM kommer offentliggöras inom kort." Folk vet att Unibet vunnit upphandlingen. Alltså, jag lämnas ju inte med så många andra alternativ än att fråga hur i h-vete ni hanterar informationen egentligen? Nånstans brister det ju det måste jag säga! Skulle man se på SvePof som ett aktiebolag hade ni inte så stor trovärdighet kvar utav vare sig ägarna eller börsen... mvh Jonas Citera
Hagan Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Kritik tas gärna mot, men berätta gärna mer och kom med konkreta exempel på varför somliga av er är negativa till Unibet eller väljer att inte spela. Det är lättare för oss att påverka ju fler konkreta exempel på problem vi känner till, än att bara klaga på sajten i fråga utan motivering. Finns väl en del motiveringar i denna tråd om jag inte missminner mig, men annars som standard är väl deras inkompetenta support som låser konton hejvilt när man sätter in pengar osv. Citera
wyyyxz Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Skrivet för över en månad sedan utav dig i första posten i tråden: "Upphandlingen är klar, och arrangören av Poker-SM kommer offentliggöras inom kort." Folk vet att Unibet vunnit upphandlingen. Alltså, jag lämnas ju inte med så många andra alternativ än att fråga hur i h-vete ni hanterar informationen egentligen? Nånstans brister det ju det måste jag säga! Skulle man se på SvePof som ett aktiebolag hade ni inte så stor trovärdighet kvar utav vare sig ägarna eller börsen... mvh Jonas Va? Det är ju en styrelseledamot för SvePof som offentliggjort att det blev Unibet på sidan 2 i denna tråden. Eller vad snackar du om? Citera
miata91 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Skrivet för över en månad sedan utav dig i första posten i tråden: "Upphandlingen är klar, och arrangören av Poker-SM kommer offentliggöras inom kort." Folk vet att Unibet vunnit upphandlingen. Alltså, jag lämnas ju inte med så många andra alternativ än att fråga hur i h-vete ni hanterar informationen egentligen? Nånstans brister det ju det måste jag säga! Skulle man se på SvePof som ett aktiebolag hade ni inte så stor trovärdighet kvar utav vare sig ägarna eller börsen... mvh Jonas Det blir Unibet som arrangerar Poker-SM i år. Mer information kommer senare. Birgitta Ländin, vice ordförande Svenska Pokerförbundet Svepof har ju redan informerat om att det är Unibet??? Edit: För långsam på klippa och klistra Citera
jonash72 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Va? Det är ju en styrelseledamot för SvePof som offentliggjort att det blev Unibet på sidan 2 i denna tråden. Eller vad snackar du om? Ja, det var en sådär skriven post av mig kanske. Och nu eftersom du redan svarat så skiter jag i att ändra den. Men, POÄNGEN min käre watson kvarstår. Dvs, detaljer kommer inom kort. Vad är kort? En månad..?! /Jonas Citera
wortex557 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Kritik tas gärna mot, men berätta gärna mer och kom med konkreta exempel på varför somliga av er är negativa till Unibet eller väljer att inte spela. Det är lättare för oss att påverka ju fler konkreta exempel på problem vi känner till, än att bara klaga på sajten i fråga utan motivering. LÄS http://pokerforum.nu/forum/microgaming-prima/47171-unibet-aldrig-mer.html Citera
Matteprof Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Skulle man se på SvePof som ett aktiebolag hade ni inte så stor trovärdighet kvar utav vare sig ägarna eller börsen... mvh Jonas Så du tycker att alla börsnoterade bolag som dagligen skickar ut pressmeddelanden där de upplyser finansmarknaden om nya ordrar/avtal inte är trovärdiga bara för att de inte i detalj väljer att ange avtalsfaktorer som ordervärde, kundspecifika rabatter etc. ? Well, jag delar inte riktigt den synen. Citera
gdaily Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Så du tycker att alla börsnoterade bolag som dagligen skickar ut pressmeddelanden SVEPOF får man snarare dra ur informationen, med tvång. Citera
jonash72 Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Så du tycker att alla börsnoterade bolag som dagligen skickar ut pressmeddelanden där de upplyser finansmarknaden om nya ordrar/avtal inte är trovärdiga bara för att de inte i detalj väljer att ange avtalsfaktorer som ordervärde, kundspecifika rabatter etc. ? Well, jag delar inte riktigt den synen. Du tycker inte själv att det är rätt självklart att det borde komma mer info om detta event, som är en utav TVÅ saker per ÅR som faktiskt är nåt av vikt att informera om i dagsläget? Börsbolag som dagligen skickar ut info behöver inte det nej, och BÖR inte det heller. PokerFÖRBUNDET borde kunna komma ut med fler detaljer kring detta. Men, de säger väl som i fallet med Micke Norinder - Halva styrelsen är ju på semester, UTOMlands till och med! //Jonas Citera
Applefish Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Har personligen aldrig haft problem med Unibet.. men vet en polare som har haft det.. men nu när SM ska spelas där, så är det ju jättemånga nya spelare som kommer att spela där och dom kommer att få mycket publicitet... om dom klantar sig nu så lär dom väl tappa massor av spelare efter SM är slut... och det vill dom ju inte.. så min gissning är att dom kommer sköta det här snyggt.. har jag fel? Citera
papiPope Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Har personligen aldrig haft problem med Unibet.. men vet en polare som har haft det.. men nu när SM ska spelas där, så är det ju jättemånga nya spelare som kommer att spela där och dom kommer att få mycket publicitet... om dom klantar sig nu så lär dom väl tappa massor av spelare efter SM är slut... och det vill dom ju inte.. så min gissning är att dom kommer sköta det här snyggt.. har jag fel? Tänkte just skriva att det kommer säkert bli ett bra sm för unibet har ju inte råd att fucka upp detta. Citera
Snusarn Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Ser inget fel i att låta Unibet hosta det då jag själv aldrg haft problem med dem. Vad som är tråkigt är att informationen alltid dröjer så extremt länge och att man inte riktigt är insatt i svepofs arbete. Vore kul om det något år kunde publiceras samtliga förslag och därefter låda medlemmarna delta i beslutet. Citera
krippe69 Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Nu har iaf datumet kommit ut, iaf enligt Norinders blogg. " Har även haft lite möten angående online SM , SM skall i år skall spelas hos oss på Unibet och det ser ut att bli en kanon vecka. Boka upp dig redan nu, mellan 2 - 9 november smäller det. " Citera
gdaily Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Ser inget fel i att låta Unibet hosta det då jag själv aldrg haft problem med dem. Vad som är tråkigt är att informationen alltid dröjer så extremt länge och att man inte riktigt är insatt i svepofs arbete. Vore kul om det något år kunde publiceras samtliga förslag och därefter låda medlemmarna delta i beslutet.Medlemmarna är delaktiga i beslutet, via de personer de röstat fram i styrelsen. Citera
Recommended Posts