Gå till innehåll

Poker-SM Online, 2008


Recommended Posts

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har jag missuppfattat något eller har pokerförbundet valt en site där en företrädare dels pissar på low limit-lirare och dels blivit sparkad från pokerförbundet? En site som gett upphov till följande tråd: http://pokerforum.nu/forum/microgaming-prima/47171-unibet-aldrig-mer.html?

 

 

Förbundet har valt en sajt som hade det bästa anbudet. I mina ögon så har inte Unibet som företag pissat på några spelare vad jag vet iaf? Att Norinder har varit i blåsvädret när det gäller hans blogg är en annan sak, men det är ju inte direkt Norinder som är Unibet eller?

Vidare så togs beslut om klient efter det att Norinder hade avgått, så han har inte ens haft ett lillfinger med i saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vidare så togs beslut om klient efter det att Norinder hade avgått, så han har inte ens haft ett lillfinger med i saken.

 

Nej, det förutsätter jag... Däremot tycker jag det är uppseendeväckande att ni låter en site arrangera SM som skickar sponsrade spelare till ett SM ni vill bojkotta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, "Hata B2B" du har inte missförstått. SvePof har valt Unibet, trots att en spelare skriver en tråd om ett nog så stort problem - men som sajten då ser till att lösa inom ett dygn - och trots att Micke Norinder, som vi rekommenderade att avgå ur förbundet, jobbar för dem.

 

Viktigare än att hitta en sajt som ingen har haft problem med (finns det?) har för oss varit att hitta en sajt som löser problem som uppstår. Att hitta en sajt vars alla anställda alla uppskattar är också svårt.

 

Som jag ser det har vi prioriterat att hitta en sajt som 1/ erbjuder alla spel som vi vill ska ingå i poker-SM, inklusive mörkpoker 2/ vill satsa rejält på att marknadsföra tävlingen och varumärket poker-SM i Sverige 3/ har sitt säte i Europa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker två viktikgaste punkterna är bra/kunnig support som har möjligheten att lösa småproblem inom snabbare tid än 3 månader som Unibet är väldigt kända för.

 

Samt i mina ögon någon som har en representant här på forumet som kan svara på frågor och bara finnas tillgänglig.

 

Inget av detta har Unibet. Sen är det ju 50/50 att SM vinnarn kommer få kontot fruset för colluding om man känner Unibet rätt, så det är nog sämsta valet ni har gjort sajtmässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin, jag tror inte att du behöver oroa dig. Unibet har visat att man vill lösa problem tidigare, och glöm inte att bara det faktum att man arrangerar SM förpliktigar. SvePof är därtill medarrangör, vilket gör att du också kan vända dig till oss om du skulle få de problem du oroar dig för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbundet har valt en sajt som hade det bästa anbudet. I mina ögon så har inte Unibet som företag pissat på några spelare vad jag vet iaf? Att Norinder har varit i blåsvädret när det gäller hans blogg är en annan sak, men det är ju inte direkt Norinder som är Unibet eller?

Vidare så togs beslut om klient efter det att Norinder hade avgått, så han har inte ens haft ett lillfinger med i saken.

 

Hur ser det bästa anbudet ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/ erbjuder alla spel som vi vill ska ingå i poker-SM, inklusive mörkpoker

2/ vill satsa rejält på att marknadsföra tävlingen och varumärket poker-SM i Sverige

3/ har sitt säte i Europa.

 

Edit; antar det finns en nice garanterad prissumma också.

Edit2; Samt saft+bullar under bordet. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv aldrig lirat på unibet, men en polare skulle sätta in en 20k$ via banköverföring eller visa (kommer inte ihåg riktigt) och tror det tog 2 veckor innan han kunde börja lira för de skulle ha diverse grejer inmejlande. Men hände ingenting så han ringde de flera ggr för att försöka få de att ta tag i saken men ingen av de han pratade med fattade nånting hur de kunde hjälpa hnom.

 

Och låter ju som att det är flera som haft strul med dem, så valet av bolag verkar inte vara det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...