Gå till innehåll

Poker-SM Online, 2008


Recommended Posts

Nu har iaf datumet kommit ut, iaf enligt Norinders blogg.

 

" Har även haft lite möten angående online SM , SM skall i år skall spelas hos oss på Unibet och det ser ut att bli en kanon vecka. Boka upp dig redan nu, mellan 2 - 9 november smäller det. "

Åtrigen ett exempel på att information inte är förbundets starka sida, Info om SM ska man hitta på förbundets hemsida, förbundets forum, eller möjligen på arrangörens hemsida. Inte på någon tredjepartssida.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, sant förvisso, men skulle vara roligare om medlemmarna fick vara direkt delaktiga som i en omröstning.

Och du kommer att skicka in en motion om det till nästa årsmöte? ;)

 

Ovanstående fråga är givetvis retorisk, jag är helt enkelt trött på personer som gnäller på saker utan att göra något åt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åtrigen ett exempel på att information inte är förbundets starka sida, Info om SM ska man hitta på förbundets hemsida, förbundets forum, eller möjligen på arrangörens hemsida. Inte på någon tredjepartssida.

 

Detta betyder väl att SvePof tycker att PF är ett bättre forum än alla de övriga ställena du nämner.?.

 

Det kanske är så att PF borde ta över förbundets funktion. Vi kan ju knapprösta om var och hur SM ska spelas t.ex.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Om SM spelas i mörkpoker borde även följande spel finnnas med:

 

Omaha hi/lo

Stud

H.O.R.S.E

Stud hi/lo

 

eller?

 

:mrgreen:

Jag tycker att HORSE ska vara med, de andra spelen som du räknar upp får du på köpet då.

Själv saknar jag sökö, men faller väl på att inte alla nätverk klarar av sökö. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...