pokerna22 Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Grattis! Riktigt sjukt grindpass för att vara vardag Citera
NikLasVegas Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 wieee. Kaffedopp köpr obv mat till lamorna på malta... grattisssss Citera
nordkvist Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Grattis! =) Hur länge blir du kvar i Macau egentligen och hur ser resplanerna ut framöver? Och blire highroller eventet? Citera
Zumsar Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Kan man få igång och spela på FTP utan att ladda hem nya uppdateringen? Det uppstår ett fel och att ladda hem hela klienten på nytt tar evigheter pga nedladdningshastigheten här. Tack på förhand! =) Citera
Snygglenn Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Meh, så somnade jag mitt i railen Grattis, andraplatsen var ju inte så dålig heller! Citera
Zumsar Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Kan man få igång och spela på FTP utan att ladda hem nya uppdateringen? Det uppstår ett fel och att ladda hem hela klienten på nytt tar evigheter pga nedladdningshastigheten här. Tack på förhand! =) Bump, annars blir det ingen mer onlinegrind här i Macau om jag inte enbart håller mig till Stars vilket vore lite trist. =/ Citera
GulaGreger Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Jag hade samma problem, avsluta processen och försök några ggr, funkade för mig till slut. Citera
Snusarn Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Tror inte du kan spela utan senaste mjukvaran Stort grattis btw, wp! Citera
Zumsar Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Grattis! vad vann du? Hur långt blev grindpasset ? Edit: du hann före. Stort grattis! Grattis!Riktigt sjukt grindpass för att vara vardag Grattis! Grattis! Najz, Grattis! Gratz, lär mig! Yes!!! wieee. Kaffedopp köpr obv mat till lamorna på malta... grattisssss Meh, så somnade jag mitt i railen Grattis, andraplatsen var ju inte så dålig heller! Tack allihopa, jätteskönt med en Starsboost nu inför WCOOP! =) Grattis! =) Hur länge blir du kvar i Macau egentligen och hur ser resplanerna ut framöver? Och blire highroller eventet? Upptäckte att HR-eventet krockade med min hemfärd (om jag skulle gå långt, dag1 börjar 29e och jag åker hem på kvällen den 30e) så skippar den. Är inte speciellt ledsen med tanke på skatten, saftiga inköpet samt att jag tappat lite livesug sedan förra busten. Väldigt öppet på resefronten, kan bli allt från soliga pokerresor till snöiga skidsemestrar. Inte omöjligt att jag hyr villa med några någonstans i ett par månader för att grinda och njuta av livet. Kanske bosätter mig i London. Kan också bli mycket tid hemma med grind och vänner, har verkligen ingen aning. Jag hade samma problem, avsluta processen och försök några ggr, funkade för mig till slut. Har försökt fler gånger än jag har fingrar och tår men inte kommit över 2% en enda gång, jag har gett upp. Tror inte du kan spela utan senaste mjukvaran Stort grattis btw, wp! Tilt, då blir det nog inte mer seriöst turneringspass innan jag är hemma i Sverige igen. =( Räknade lite på gårdagen och jag tror att det kan ha varit rekorddag för mig. Cashade för drygt $50k och med avdrag för inköp i turrar och steps ligger det i gränslandet för personligt rekord iaf. Väldigt uppskattat och jag kan bara hoppas på att fortsätta springa lika fint! =) Hittade en VIP-turre på Stars som var ett kval till ett Londonkval för 500VPP. Spelade ett gäng steps vid sidan av, vann enbart en step på kanske 15-20 spelade dock så höll jag mig på step2-step4 (med ett undantag). Undantaget var en step6 och det var också den jag fick plocka hem så blev fint resultat totalt ändå. =) Stunning... Citera
Zumsar Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 KLOOOOONK! Kommit 32% på nedladdningen av FTPs uppdatering! ONE TIME! Återkommer med updates........ Citera
Zumsar Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Coinflipp nu, 50%! Citera
slowboy Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Coinflipp nu, 50%! Lycka till <3 Citera
simonlofberg Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Coinflipp nu, 50%! Min dog på 72% förut när jag satt på skitinternet 4 ggr:( Citera
Zumsar Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Lycka till <3 Ty! Min dog på 72% förut när jag satt på skitinternet 4 ggr:( 69%...72an kommer vara mina längsta 30 sekunder någonsin. Citera
Bluwajt Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Sick min tog typ bara 5 minuter, varians? Citera
kgl Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Sick min tog typ bara 5 minuter, varians? Skillnad för oss i Macau ju EDIT: Hoppas inte du höll påatt levla eller ngt =( Citera
Zumsar Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Sick min tog typ bara 5 minuter, varians? Inte varians, anledningen heter Macau. Kan inte ens spela sten sax påse mot vänner på msn. 72% passerat och förbi, nu börjar jag känna mig självsäker! Citera
Bluwajt Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Inte varians, anledningen heter Macau. Kan inte ens spela sten sax påse mot vänner på msn. aha. Tog dock sjukt lång tid här också av nån anledning. jooooobba! Citera
Zumsar Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Gah, bustade på 80% :cry: Det allra värsta nu är att jag inte kommer kunna sluta försöka ladda ner uppdateringen. Uppe på 9%. Oh well återkommer om jag börjar närma mig 80-sträcket igen. Citera
Recommended Posts