kraclob Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Inte några satelliter uppe än. Något nytt? Finns massa SNG satts under Events > Wcoop, men du kanske menar mtt satts? Citera
MJ Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Finns massa SNG satts under Events > Wcoop, men du kanske menar mtt satts? Han vill ha satelliter till Highroller eventet. Det finns inte. Citera
PokerStars_Karl Postad 18 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Hej, Ursäkta att jag inte har kommit med något svar tidigare men ämnet diskuteras fortfarande. Det ser ut som om satelliter till dessa events kommer att hållas i nära anslutning till respektive event, dvs just innan varje event, men det verkar även som om ett alternativ nu också är att det inte blir några specifika Mtt-satelliter alls till highrollerturneringen. Därav namnet kanske. Mvh, Karl PokerStars Citera
Rebonius Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Hej, Ursäkta att jag inte har kommit med något svar tidigare men ämnet diskuteras fortfarande. Det ser ut som om satelliter till dessa events kommer att hållas i nära anslutning till respektive event, dvs just innan varje event, men det verkar även som om ett alternativ nu också är att det inte blir några specifika Mtt-satelliter alls till highrollerturneringen. Därav namnet kanske. Mvh, Karl PokerStars Tror inte att altenativ två är en bra lösning. 1. Highrollers vill att fiskar ska kunna kvala in, det ökar ju värdet enormt mycket! 2. Den riktigt långsamma strukturen försvårar också för att någon donk går och vinner. 3. Finalbordet kommer antagligen vara det tuffaste genom onlinehistorien även fast Stars skulle annordna satelliter. 4. Jag känner mig bekväm med att köpa in mig till ett $10k event, men jag vet så sjukt många som inte gör det. 5. Jämför med FTP som har sina $25k HU MTTs (tidigare NLT och nu är ett PLO på gång), de har många satelliter till huvudturneringen och vad jag vet har det inte varit några klagomål. Citera
PokerStars_Karl Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Hej Rebonius, Tack för dina förslag och arguemnt. Jag skall framföra dem. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Hjulapan Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Fakta från wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/World_Championship_of_Online_Poker Below is a breakdown of the nationalities of all bracelet winners in the history of the WCOOP: 1. USA - 56 2. Sweden - 10 3. Canada - 6 4. Denmark - 3 5. Austria - 2 6. Germany - 2 7. Netherlands - 2 8. Norway - 2 9. Finland - 1 10. France - 1 11. Hungary - 1 12. Republic of Ireland - 1 Väldigt imponerande att Sverige har fler vinnare än stora nationer som kanada. Tyskland ocg Frankrike. Ser mycker fram emot att bli den 11:e i nästa månad. Citera
mendieta19 Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 sen när är tyskland och frankrike bra på poker? Citera
Rebonius Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 sen när är tyskland och frankrike bra på poker? Sen när måste man vara bra för att vinna en turnering? Citera
Vlade_Divac Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 sen när är tyskland och frankrike bra på poker? Nä sant bara å titta på EPT, ser aldrig nån från de länderna på Final table där. Citera
erras Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Nä sant bara å titta på EPT, ser aldrig nån från de länderna på Final table där. Ept Prag vanns av en fransman, EPT i Caribbean vanns av en fransman, EPT i Warsawa vanns av en tysk, i EPT Dortmund kom tyskar 2:a och 3:a, i EPT San Remo kom en fransman tvåa. Så det där stämmer absolut inte Citera
Vlade_Divac Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Ept Prag vanns av en fransman, EPT i Caribbean vanns av en fransman, EPT i Warsawa vanns av en tysk, i EPT Dortmund kom tyskar 2:a och 3:a, i EPT San Remo kom en fransman tvåa.Så det där stämmer absolut inte Precis det jag mena va ironisk. Citera
erras Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Okej, det är inte i närheten av att framgå. Det ser bara dumt ut det du skrev. Citera
m1978 Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Precis det jag mena va ironisk. right Citera
CopShootCop Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Yay, satellita precis in till WCOOP event #1. Hur många är det härifrån som kommer spela den? Citera
Rebonius Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Såg att strukturen till Event 1 är fastställd. När kommer strukturen för de andra turneringarna? Citera
sulla Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Såg att strukturen till Event 1 är fastställd. När kommer strukturen för de andra turneringarna? Finns väl redan? Citera
Rebonius Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Finns väl redan? Det står "The structure of this tournament is tentative. Once it is set, this message will be removed" på alla förutom Event 1. Citera
mr-flow Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Det står "The structure of this tournament is tentative. Once it is set, this message will be removed" på alla förutom Event 1. Reb, när du säger att du är bekväm med att köpa in dig för 10K$ räknar du med att det är +ev? Är det för att det är många livespelare som kommer lira? Jag menar top 150 i online världen lär väl lira också? Citera
Rebonius Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Reb, när du säger att du är bekväm med att köpa in dig för 10K$ räknar du med att det är +ev? Är det för att det är många livespelare som kommer lira? Jag menar top 150 i online världen lär väl lira också? Ja. Redan nu så är Tom McEvoy och Chris Moneymaker redan reggade, det säger väl en del? Citera
psykologen Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Ja.Redan nu så är Tom McEvoy och Chris Moneymaker redan reggade, det säger väl en del? Fy faan, tänk att hamna på Moneymakers bord. Det är nästan så man skiter ned sig. Citera
PokerTriss Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Var kan man se vad storlirarna/proffsen har för alias? Citera
ulaf Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Nån som vill räkna sammanlagd kostnad för alla event om man snittar 3,5 rebuys? Citera
MJ Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Nån som vill räkna sammanlagd kostnad för alla event om man snittar 3,5 rebuys? Lite för mycket. Jippie! Jag har fått tillåtelse att spela event 1:-D Citera
Recommended Posts