Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Alltså, nya american pie filmen måste ju vara den sämsta filmen som gjorts all time?

 

Ja den är helt hemsk. Jag har sett en del skit genom åren, men jag vet inte om jag någonsin sett en så dålig film tbh. Våldtagen av en älg? En ruggigt ful Stifler som inte ens klarar av att vara douchebag? Nej fyfan, se inte denna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul igår :-)

Inte illa att få se shahins lägenhet heller :)

 

Emilio säger att han glömde sina träningsskor, favoritmjukisar och lite annat hos dig shahin, är det lugnt om han kommer förbi lördag kväll eller söndag förmiddag och hämtar?

 

tjejerna som varit hos shahin brukar också "glömma" saker där och vara tvungna att komma tillbaka för att hämta dom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

!!!

 

Dreglar...

 

http://www.joesvillas.net/en/villas/cosmos/gallery/index.html

 

Har varit i kontakt med villan och har fått godkänt för bokning. Den här villan är en uppgradering av den på Malta, vilket är jävligt nöt. Städning ingår, trådlöst nätverk(som ska vara bra), tv i varenda hörn av huset, stort pingisbord, fussballspel, biljardbord, dvd, PS3, Nintendo Wii, solarium(lol), 3 badrum, 16 bäddar, utomhuspool, jacuzzi, nära till restauranger och mataffärer, 3min med taxi till nattklubbar. Finns inga lamor men i övrigt verkar den här villan brutal...

 

Shotgun rockringen...

 

toys.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

!!!

 

Dreglar...

 

http://www.joesvillas.net/en/villas/cosmos/gallery/index.html

 

Har varit i kontakt med villan och har fått godkänt för bokning. Den här villan är en uppgradering av den på Malta, vilket är jävligt nöt. Städning ingår, trådlöst nätverk(som ska vara bra), tv i varenda hörn av huset, stort pingisbord, fussballspel, biljardbord, dvd, solarium(lol), 3 badrum, 16 bäddar, utomhuspool, jacuzzi, nära till restauranger och mataffärer, 3min med taxi till nattklubbar. Finns inga lamor men i övrigt verkar den här villan brutal...

 

Såg riktigt nice ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Theoffice är en riktig sjärna. Vafan håller du på med? Först sitter du på 14 bord och bumhuntar riktigt hårt sen vinner du inköp av uberfisk och sitter ut, trots de fyllt på eller har mer än 50bb

 

Detta är riktigt jävla klasslöst och vidrigt beteende.

 

silikonxxx? Lugna könet liksom. Var tvungen att dra obv. Han var möjligt värde(av att döma efter typ 20 händer) men en IRLkompis kom hit o hämtade mig, för att vi skulle köpa sushi, så runnade efter att jag tog en pot. Pretty std lol...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

silikonxxx? Lugna könet liksom. Var tvungen att dra obv. Han var möjligt värde(av att döma efter typ 20 händer) men en IRLkompis kom hit o hämtade mig, för att vi skulle köpa sushi, så runnade efter att jag tog en pot. Pretty std lol...

 

 

va en kille du satt ut mot 10 min innan, sen har du gjort massa andra skumma grejer som jag inte orkar kommentera nu.

 

Sen undrar jag varför i helvete du inte kan respektera 4 bords regeln, visst du kan öppna nya allteftersom du fått action men 14??? Har inget emot donkeys som vill bumhunta stenhårt. Men när sånna som dig snor action från vettiga spelare som faktiskt kan spela då blir det löjeväckande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul igår :-)

Inte illa att få se shahins lägenhet heller :)

 

Emilio säger att han glömde sina träningsskor, favoritmjukisar och lite annat hos dig shahin, är det lugnt om han kommer förbi lördag kväll eller söndag förmiddag och hämtar?

 

verrrrry fun :mrgreen:

 

fan missade kläderna helt, annars hade jag kunnat skeppat tillsamans med passet :-(. bara att ringa mig innan så fixar vi det!

 

tjejerna som varit hos shahin brukar också "glömma" saker där och vara tvungna att komma tillbaka för att hämta dom ;)

 

woooooooooops

 

Min erfarenhet är snarare att shahin tar saker för att kunna få kontakt igen, bla snusarns tröja eller geewhiz ipod :)

 

snap :-(:cry:

 

riktigt kul igår.. innebandy, sen kom ante, antisk, jkk, emilio15, garpen och snusarn hit vilket var väldigt kul.. lyckades bl.a dra ut Antisk med AJ vs hans AJs i en fulltilt vi båda lirade sent mot 06 tiden:lol:

 

någon borde skapa en grupp på facebook; "Fredagar @ Ongame".

 

grindzor strax. tycker btw att vi ska styra ihop allt med GC snart. den där villan verkar vara sjukt nötig!

 

holla biznatches

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...